Tanıtım

19.4K 180 7
                                    

ZEYNEP YILMAZ: Sessiz, utangaç, sakin bir kız. 21 yaşında. Aslında İstanbul doğumlu ama lise 1. sınıfta annesinin işi nedeniyle Ankara'ya yerleşiyorlar. Annesi Amerika'dan büyük bir iş teklifi alınca üniversite 3. sınıftayken İstanbul'a geri dönüyor. Hayatının çoğunu annesi ile beraber geçirmiş. Babası annesini o 12 yaşındayken aldatmış. Sonrada annesini terk etmiş. Bu olaydan sonra zor günler geçirmişler, uzunca bir süre kendine gelememiş. Ankara'ya taşınmalarının bir nedeni de bu. Babasına hala kızgın, içten içe affedemiyor onu. Babasını en çok sevdiği zamanlarda ona ihanet ettiği için kırgın, boynu bükük. Annesi ile Amerika'ya gitmeme kararı aldıktan sonra yalnız kalmak istemediği için en yakın arkadaşı Gece'nin yanına taşınıyor.

KEREM SAYER: Kerem İstanbul doğumlu ve 21 yaşında. Hırçın ve sert. Suyuna gidilmesi gerekenlerden. Yakışıklı ve çekici olmasının yanında pek kimseyle arkadaş olmayan, insanlardan uzak duran biri. Babası çok sert biri, sürekli kavga ediyorlar. İlişkileri kopma noktasında olduğundan ve daha fazla ona katlanamadığı için İstanbul'a Amerika'dan kesin dönüş yapmış. Annesini seviyor ama babasına hiç ses çıkarmadığı, onu hiçbir zaman korumadığı için içten içe  kızgın.

GECE SOYLU: İstanbullu, varlıklı bir ailenin kızı. 21 yaşında. Tek çocuk olduğu için ailesi onu el bebek gül bebek büyütmüşler. Fazla deli dolu, konuşkan bir kız. Aynı zamanda çok güzel ve çekici. Peşinde olmayan yok. Zeynep en yakın arkadaşı. Zeynep'i çok seviyor, çok değer veriyor. Yıllarca ayrı şehirlerde kalmışlar ama bu arkadaşlıklarını bozmamış. Şimdi beraber yaşayacakları için çok heyecanlı.

Şimdilik karakterler bu kadar. Zamanla yeni karakterler eklenebilir ve tabii ki ana karakterler hakkında bilmediğiniz şeyler ortaya çıkabilir. İlk bölüm Zeynep'in okuldaki ilk günü ile başlıyor.

Biliyorum size söylediğim tarihte yayınlayamadım. Maalesef okul olduğu için çok vakit ayıramıyorum ama bundan sonra elimden geldiğince yazmaya çalışacağım. Eğer yazamazsam beni mazur görün. Şimdiden teşekkürler!

Not:İlk bölümü yarın ya da Cumartesi yükleyeceğim. :)

Not: Çok kararsız bir insan olduğum için hikayenin adı böyle oldu. Surrender kelimesinin yeri bende ayrı olduğu için ve Türkçe'ye çevirince -bana göre- aynı anlamı vermediği için İngilizce koydum umarım hoşunuza gider. Neyse sustum :))

Surrender Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin