Size yeni yıl hediyesi getirdiiiiimm!! Sırf bugüne yetiştirebileyim diye yemedim içmedim yazdım :D
Yetiştirebilmek için hiç okumadım. Yazım yanlışı, hatalar varsa kusura bakmayın. Sonra düzelteceğim.
Bölüm şarkısı Athena-Yalan.
İyi okumalar ve iyi seneleer:)
02:32
Telefonumu bırakıp belki bu gece ellinci defa sol tarafa döndüm. Gece odamdan çıktıktan sonra en iyisinin yatmak olduğunu düşünmeye karar vermiştim ama bu düşüncelerden kaçmamı sağlayamamıştı. Uyuyamıyordum ve uyuyamadığım her an Gece’nin söyledikleri beynimde dönüp duruyordu. Her zaman ki “Geceliğini” yapmış ve bana bir şeyleri fark ettirmeye çalışıp gitmişti. Klasik diye geçirdim içimden. En iyisi düşüncelerime izin vermekti. Belki rahatlar ve uyuyabilirdim. Kendime karşı dürüst olmalıyım. Evet, evet bu sefer kaçmak yok Zeynep Hanım!
Ne demişti Gece yorgun görünüyormuşum, yıpranmışım, artık mutlu değilmişim, kendimden sıkılmışım ve beni böyle hissettiren biri varmış. Kerem. Beni böyle yapan Kerem miydi? Herkes bana onun iyi gelmediğini mi düşünüyordu? Halbuki bunun tam tersini iddia edebilirdim. Sanırım bunu sadece önceden yapabilirdim. Her şey Başak geldiğinde başlamıştı aslında. Yani biz çok mutluyduk, her şey harikaydı ama Başak ortaya çıktığında Kerem değişti, eskisi gibi oldu ve ben ipleri elimde tutamadım. Hala ipleri elimde tutmaya çalışıyorum ama olmuyor sanki. Eski gücüm yok artık.
Yatakta doğrulup derin bir nefes aldım. Gece’nin yüzüme vurduğu gerçekleri şimdi anlıyordum. Demek herkes farkındaydı bu halimi. Peki ya Kerem? Rahatlamak için telefonumdan bir şarkı açtım. Gitar sesi odayı doldurduğunda tekrar yattım.
Ansızın tarifsiz gelir ya
O zamanlar sormaya cürettin kalmaz olanından
Feri soluk, niyeti kayıp, dardayım
Aşk nefrete ne yakınsınBuraya geldiğimizden beri neler olmuştu? Daha doğrusu Başak ortaya çıktığından beri ne olmuştu? Kaç tane kırıcı söz söylemiştik birbirimize, kaç kere kırmıştık birbirimizin kalbini ya da ben kırabilmiş miydim hiç yoksa hep kırılan mı olmuştum?
“Resmen dizilerdeki o fettan kadınlar gibi oyun oynadın yani. Başka bir şey için Buğra’nın yanına gitmiş gibi davranıp esas söyleyeceğin şeyi söyledin ve bombayı bıraktın. Resmen sana anlatmasına izin verecektin.”
Yalan söyleme bana
Gözlerin anlatıyor her şeyi
Zaten yoktur nedeni“Senden sadece iki şey istedim. Karışmamanı, doğru zamanı beklemeni ve bana destek olmanı. Sen onu bile yapamadın.”
Tüm ettiğimiz kavgalar, tüm sözleri tekrar gözümün önüne geliyordu, sanki tekrar yaşıyordum. İnsan detaylıca düşününce ne kadar etkilendiğini anlıyormuş meğersem.
“Sen bana yardım etmek istemiyorsun. Sen sadece merakını giderip Kerem Sayer’in hayat hikayesinin bir kısmını öğrenmek istiyorsun.”
Uzak düşmüşüm kendimden, aklım fikrimden
Çaresiz sürükleniyorum
Bilerek peşinden
Yalnız kendine inkarın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Surrender
FanfictionZeynep, yeni bir sayfa açmak için, yeni başlangıçlar, yeni maceralar yaşamak için çok sevdiği şehre, İstanbula, geri döner. Sadece mutlu olucak, huzurlu olacaktır. Kalp kırıklıklarına, kavgalara, hayal kırıklıklarına bu sayfada yer yoktur onun için...