Bölüm şarkısı Avril Lavigne-I Will Be. Aşağıda sözlerinin bir kısmı var :D
I thought that i had every thing i didn't know what life could bring
Her şeye sahip olduğumu düşünmüştüm ama hayatın ne getirebileceğini bilmiyordum
But now i see honestly
Ama şimdi görüyorum, gerçekten
You're the one thing i got right
Sen benim sahip olduğum tek doğrumdun
The only one i let inside
İçeri girmesine izin verdiğim tek kişiydinİyi okumalar :)
Tanıdık koku burnuma dolarken yavaşça göz kapaklarımı açtım. Nerede olduğumu anlamam birkaç dakikamı aldı. Kokuyu duyduğum için sabahları beynim gerçekleri reddediyordu. Koltukta doğrulup ağrıyan boynumu ovuşturdum. Koltukta yata yata tutulmuştu. Ayağa kalktığımda yastığı alıp güvenli bir yere yani dolabın içine geri koydum. Bir gün Zeynep’in yastığındaki kokusu gidecekti ve ben ne yapacağımı bilmiyordum. Her gece onun yastığıyla yatmak beni rahatlatıyordu ama bunu nereye kadar sürdürecektim?
Yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa gidip buzdolabını açtım. Bir süre buzdolabının içine baktıktan sonra ekmek ve peynir çıkarttım. Tostumu hazırladıktan sonra tost makinesine attım. Bu sırada gidip telefonumu aldım. 5 cevapsız arama. Burak. Neden onunla ya da herhangi biriyle konuşmak istemediğimi anlayamıyordu? Sinirle numarasını çevirdim.
-Alo
-Ne arayıp duruyorsun lan?
-Sana da günaydın.
-Pardon.
-Nasıl olduğunu merak ettim.
-Bok gibiyim.
-Bana bilmediğim bir şey söyle.
-Haha. Yine komiksin.
-Kes. Gerçekten nasılsın?
-Beni aramayı kesersen daha iyi olacağım.
-Merak ediyorum işte oğlum. Hem Gece’de sürekli seni aramam için baskı yapıyor.
-Hazır kavuşmuşken tatilinizin tadını çıkarın. Beni boş verin. Başımın çaresine bakarım.
-Sizsiz olmuyor be.
Siz. Biz. Ben ve Zeynep.
-Olur olur. Bir daha beni zırt pırt arama.
-Tamam daha az ararım. Hadi görüşürüz.
-Burak?
-Efendim.
-Şey…Ze..Zeynep ile bir daha konuştunuz mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Surrender
FanfictionZeynep, yeni bir sayfa açmak için, yeni başlangıçlar, yeni maceralar yaşamak için çok sevdiği şehre, İstanbula, geri döner. Sadece mutlu olucak, huzurlu olacaktır. Kalp kırıklıklarına, kavgalara, hayal kırıklıklarına bu sayfada yer yoktur onun için...