•Personages•

911 29 4
                                    


In het verhaal zitten er een heleboel personages. In dit deel vind je de belangrijkste figuren zoals ik ze zie. Je bent uiteraard vrij om zélf te beslissen hoe ze eruit zien. Ik ben niet de baas over jouw verbeelding, maar ik zal je er wel doorheen leiden!

Evelien Bosmans•

Evelien Bosmans is in dit verhaal het hoofdpersonage

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Evelien Bosmans is in dit verhaal het hoofdpersonage. Ze werd geboren in Mol, een dorpje in Antwerpen en is zeventien jaar oud. Ze is de dochter van Ellen en Stanny. Ze heeft ook nog een klein zusje Katie, al beschikken zij over een haat-liefde relatie. Evelien leeft voor het theater. Haar droom is dan ook om actrice te worden. Ze is lid van het toneelgezelschap "Le Courage" , net als haar twee beste vriendinnen Frances en Daphne.

Evelien is een dapper meisje, maar dreigt soms wel eens naïef te zijn. Maar onderschat haar niet! Ze zal zich echt niet zo makkelijk laten doen! Want haar leven is haar leven. En ze leeft volgens de regel dat niemand haar iets tegen haar zin kan bevelen.

Jonas Van Geel•

Jonas Van Geel is net als Evelien het hoofdpersonage

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Jonas Van Geel is net als Evelien het hoofdpersonage. Hij is pas achttien geworden, maar heeft al veel dingen meegemaakt in zijn leven. Zoals de dood van zijn moeder die hij nog steeds met zich meedraagt. Zijn vader, Jos Van Geel, is de leider van een criminele bende. Omdat Jonas zijn vader niet wil teleurstellen doet hij alles voor hem, al is het vaak met tegenzin. Zo wordt hij verplicht om Evelien te ontvoeren. Met veel spijt voert hij zijn bevel toch uit.

Jonas beschikt niet echt over het profiel van een kidnapper. Hij is wel dapper, maar toch ook wel verlegen en zorgzaam. Zo krijgt hij al snel een zwak voor Evelien en dat kan wel eens het einde van zijn leven betekenen. Want als je je bende verraad... Moet je de gevolgen dragen...

•Luca Hochard•

•Luca Hochard•

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Locked by you [Herschrijving]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu