Jonas
Maar ik kon het niet.
Dit was verkrachting.
Ik schudde mijn hoofd, klemde mijn armen om haar lichaam en tilde haar op. 'Jocke, wat doe je nou?!' Reageerde Luca meteen.
'Ik breng haar naar m'n kamer, daar kan ze in alle rust bekomen.' Zei ik en droeg haar de kamer uit. 'Jocke, luister nou! In de staat waarin Evelien zich nu bevind kan je alles met haar doen!'
'Dat wil ik niet.'
'Dat wil jij wel. Maar je durft niet! Je bent bang dat ze erachter zou komen.'
'Ja, ik ben bang! Maar zij is nog banger en die angst vreet haar lichaam langs binnen helemaal op! Misschien sterft ze zelfs over een aantal dagen! En ik wil niet achterblijven met een slecht gevoel. Ik wil haar beschermen voor alles en iedereen. Mijn tijd komt ooit wel. Ooit kust ze me. Ooit zijn we samen. Ooit wonen we bij elkaar en ooit hebben we kinderen. Ik moet gewoon afwachten. Mijn dromen komen wel uit, maar zij zal me daarbij helpen. Dat is dus mét wederzijdse toestemming.'
Luca proestte het uit van het lachen. 'Ik dacht dat Evelien hier de grootste dromer was! Maar dat ben jij!'
'Wacht maar...'
'Met wederzijdse toestemming?! Ben je serieus?! Dat zal je alleen maar krijgen als je haar helemaal drogeert! Heb je al eens in de spiegel gekeken?! Als Evelien mocht kiezen tussen mij of jou, dan kiest ze mij!' Lachte hij.
'Is dat zo? Waarom hangt ze dan steeds rond mij? Waarom scheld ze jou uit en is ze zo lief tegen mij?'
'Dat zijn details. Ik heb meer spieren! Ik ben gewoonweg veel knapper!'
'Evelien valt op de schoonheid die vanbinnen zit, maar die ken jij natuurlijk niet.'
'Ben je nu echt zo naïef? Jij hebt haar niet in je macht, maar zij heeft jou in haar macht! Je maakt jezelf alleen maar illusies wijs, Jonas!' Riep hij.
'Misschien, maar ik wil ze graag geloven. Als je me even wil excuseren, ik breng Evelien naar m'n kamer. We gaan slapen.'
'Goede reis naar dromenland en doe er haar de groeten.' Gromde hij en liet me, na een diepe zucht, dan toch met rust.
Ik legde Evelien in mijn bed en ging vervolgens naast haar liggen. Ik bleef haar de hele tijd aankijken. Sliep ze? Nee, dat kon niet. Haar ogen waren open. Ze leek in een trance. Ik legde mijn hand op haar buik. Na het zien van haar naaktfoto's kwam er een gevoel van lust in me op telkens als ik naar haar keek. Maar ik moest me bedwingen. Ik wilde Evelien niets aandoen. Ik zou haar nooit verkrachten, dat had ik beloofd. Maar ze was zo mooi... En het was echt heel verleidelijk...
JE LEEST
Locked by you [Herschrijving]
Mistero / Thriller'Je kent toch de wetten van de fysica? Tegenpolen trekken elkaar aan!' Het normale leventje van Evelien Bosmans veranderd op de dag dat ze ontvoerd wordt. Ze is bang om alles te verliezen: haar ouders, haar zusje, haar vrienden... Maar vooral het ve...