31.

5.3K 203 26
                                    

Byl jsem vláčen dvěma muži s rukami svázanými za zády a s šátkem přes oči. Nevím kudy jsme šli, ale vím, že muži byli moc silní na to, abych je oba dva zvládnul. Kurva Liame proč musíš být takový idiot?! Měl jsi vědět, že pokud v tom má prsty Malik tak bude vědět, že nebudeš chtít, aby tě sledovali, jak domů, tak do klubu a pojedeš tedy jedinou cestou a to k přístavu. Jsi opravdu hrozný idiot!

Najednou jsme zastavili a já byl stržen o krok zpátky, protože jsem to nečekal. Ozvalo se cinknutí a já tak poznal, že nejspíš budeme nastupovat do výtahu.

Překvapilo mě, že se mi, ale nic nestalo. Očekával jsem, že mě hned zastřelí a nebo mě alespoň zmlátí. Bylo jich víc a tak bych neměl šanci, ale oni nic. Jakmile jsem vystoupil z auta a zamířil na jednoho z nich a chtěl vystřelit, ale byl jsem upozorněn, že musím moc dobře vědět, že pokud jednomu z nich ublížím, tak jsem mrtvý a že pokud odložím zbraň, tak se mi nic nestane. Bylo prakticky jedno, co udělám. Pokud jednoho z nich zastřelím, tak by mě zabili. Pokud sklopím zbraň, zabijí mě stejně. Proto jsem zbraň sklopil a nechal je, aby mi zamkli dlaně do želízek a zavázali oči. Celou cestu, co mě vezli v autě jsem myslel na Nialla a snažil jsem se vymyslet, jak se k němu dostat a hlavně, jak přežít. Jediná moje šance na přežití je, že mě kluci pojedou za nějaký čas hledat. Pokud mě do té doby nezabijí. Doufám, že Nialla ochrání. Musí být v pořádku. Nechci umřít, ale radši ať se Rundle pomstí tím, že mě zabije než, aby zabil Nialla. On nic neudělal. Jen to, že se zamiloval do špatného člověka.

Znovu se gorily za mnou rozejdou a já se tak musím rozejít taky. Vejdeme do výtahu a ozve se znovu cinknutí. Musím říct, že jsme jeli docela dlouho a tak mě napadla myšlenka, že jsem možná v Rundlově firmě. Jeho kancelář je skoro až nahoře. To vím, protože jsem tu byl, když jsme udělali před sedmi lety zátah na jeho lidi. Potom, co zabili Niallova tátu. Můj maličký Ni. Co teď asi dělá? Myslí na mě? Bojí se o mě? Řekli mu kluci, že neví, co se mnou je? To doufám, že ne. Nejsou to snad naprostí idioti a ví, že by to Niall nemusel zvládnout.

Výtah se zastavil a my s cinknutím vystoupili.

"Díky pánové." uslyším známí hluboký hlas a zamračím se. "Posaďte ho támhle."

Čtyři silné paže mě dovedou někam v místnosti a pak zatlačí na má ramena a já se posadím do měkké sedačky. "Sundejte mu ty želízka. Není náš vězeň." znovu uslyším a podivím se nad poslední větou. Nejsem vězeň? To je snad blbý vtip ne?

Hned po jeho rozkazu jsou mé ruce volné a já neváhám a sundám si šátek z očí. Automaticky chci sáhnout po své zbrani, ale pak si uvědomím, že mi ji vzali.

"Co tu dělám Rundle?" vyprsknu na muže přede mnou a vstanu ze židle. Mám alespoň možnost vyřešit to s Niallem. Je mi jasné, co tu dělám, ale není mi jasné, proč mě táhne do jeho firmy a ne do nějakého jeho skladu, kde by mě mohli beze svědků zabít.

"Všechno ti vysvětlím Liame, ale nejdřív se posaď." řekne klidním hlasem a sám si sedne do svého křesla. Nezbývá mi nic jiného než si sednou a čekat, co se vyřeší. Nemám žádnou možnost útěku. Jsem v jednom z nejvyšších budov v Londýně, nemám zbraň a ani nic podobného, takže se odsud nemám, jak dostat. Musím počkat, co se bude dít a uvidím. "Chceš něco k pití?" zeptá se se špetkou zájmu a já nekrčím obočí. O co mu kurva jde?! Nejdřív mi chce zabít přítele, vyvraždí několik mých lidí a potom se tady ke mě chová, jako kdyby se nic nestalo?!

"Jdi rovnou k věci Rundle. Co po mě chceš?!" chci vědět, co se mnou chystá. A chci vědět, co chce za ochranu Nialla.

"Vždy tak nedočkavý. Jako já." řekne skoro zasněně a já vykulím oči. Kurva o co tu jde? Je tu skrytá kamera nebo co kurva?! Proč už mě nenechal zabít?! "Každopádně si chci promluvit. Myslím, že by tě to mohlo zajímat. I vzhledem k tomu, že chceš mluvit o tom tvém objevu. Nemám pravdu?" usměje se a kdybych ho neznal měl bych pocit, že je to i celkem přátelský úsměv, ale on je jen hnusný slizoun! Nesnáším ho a kdybych mohl, už dávno by ležel v kaluži krve.

Criminal and nerd - NiamKde žijí příběhy. Začni objevovat