98.

2.3K 130 7
                                    

"Takže...jaký je plán?" zeptám se, když přijdu oblečený v čistém oblečení a s ručníkem v ruce, kterým jsem si sušil mokré vlasy do kuchyně. Není to tak, že bych se vzchopil jako mávnutím kouzelného proutku. Pořád jsem cítil tu příšernou bolest. Pořád jsem měl pocit, jako kdyby bylo všechno zbytečné, ale věděl jsem už moc dobře, že všechno to má smysl dokud mám naději, že Liama ještě uvidím. Musím to zvládnout pro něj. Musím se vzchopit a přestat znovu být ten ustrašený kluk. Svou slabost využiju jako výhodu. Svůj vztek jako zbraň a bolest jako lék. Musím se sebrat a pomoct gangu, jak jen to půjde.

"Plán na co?" zeptal se mě nechápavě Louis a já došel k ledničce, abych si z ní vytáhnul jogurt, který jsem si s chutí dal. Bylo vidět, že se všem ulevilo, že jsem se dal nějakým způsobem dohromady. Uběhla hodiny od toho, co mi Andrew dal pár facek a ledovou sprchu. Je dobře, že to udělal, protože jsem potřeboval asi zrovna tohle, co by mě dalo dohromady.

"Na to jak se pomstít za Liama." vydechl jsem úplně vážně a sedl jsem si na linku naproti všem, kteří seděli u jídelního stolu. Všichni mi věnovali nechápavé pohledy a já tušil proč. Před hodinou jsem byl troska a teď se chci mstít. Hodně rychlá změna, ale pravda je, že jsem své pocity jen nedával znát. Uzavřel jsem je do klece, aby je nikdo nemohl vidět a dělal jsem, že je všechno v pohodě. Uvnitř jsem byl, ale stále zlomený a ubrečený malý kluk.

Harry se zasmál. "Nialle představuješ si to až moc jednoduše. Naše priorita je teď udržet gang pohromadě. Za tu dobu, co je Liam pryč většina lidí zvlčela. Rundle se gang snažil převzít, ale mi rozhodně protestujeme. Toho chlapa rádi nemáme za to, co provedl Liamovi a hlavně je to pro nás všechny celé roky úhlavní nepřítel. Když chtěl gangy spojit Liam, okej nebyl to zase tak velký problém, ale teď? Nemáme šanci gangy spojit. Liam nám gang svěřil do rukou a že se máme stát vůdci, jenže nás nikdo neposlouchá. Všichni nás mají za jedny z nich. Neberou nás jako autoritu, kterou by měli poslouchat. Nikoho neberou vážně a i když jsme všichni věrní Liamovi, protože víme jak dobře se o nás staral celé ty roky, tak se prostě nedokážeme udržet bez něj. Nemáme někoho, kdo by nás vedl, takže to, abychom se mstili, je to poslední, co by nás zajímalo." Harryho slova mě překvapila. Nečekal jsem, že gang na tom bude tak špatně. Vždyť přece jen je to banda chlapů. I když, když se nad tím zamyslím tak to bude možná ten problém. Nechtějí se nikomu přizpůsobit, nechtějí být pod vedením někoho koho znají jako kolegu a je jím proti srsti poslouchat někoho cizího. Tohle nedopadne dobře. Liam se přece musím mít kam vrátit. Vždyť gang dával dohromady celý jeho život. Nesmí se to pokazit jen tím, že gang nebude mít, kdo řídit.

A pak mě to napadlo. Já přece už jednou gang řídil. Myslel jsem si, že to bude jen jednorázová záležitost. Nemyslel jsem si, že já bych někdy mohl dělat to samé, co Liam. Ano byl to nějakým způsobem dobrý pocit, když vás poslouchá přes dvacet svalnatých chlapů na slovo, ale nedokázal jsem si představit, že by to tak bylo napořád. Myslel jsem si, že to dělali jen z toho důvodu, že jim mě bylo líto a nebo prostě jen na chvíli potřebovali někoho, kdo by jim řekl, co budou dělat.

Teď jsem se však chystal udělat další krok, který by znovu změnil chod mého života. Seskočil jsem z linky a vyhodil kelímek od jogurtu do koše. "Ať jsou všichni za půl hodinu nastoupení v klubu." řekl jsem prostě a vydal jsem se do ložnice, abych se převlékl. Uslyšel jsem jejich nechápavé hlasy a potom za sebou něčí kroky. Jakmile jsem došel do ložnice uslyšel jsem Oliho hlas.

"Nialle víš jistě, co děláš?" zeptal se skoro až vystrašeně a já se na něj otočil s lehkým úsměvem.

"Vím Oli." přikývl jsem "To, že je Liam pryč mě zlomilo. To, že se teď nehroutím neznamená, že jsem v pořádku. To rozhodně nejsem, ale udělám všechno proto, aby gang vydržel do doby, než se Liam vrátí." hned na to jsem se otočil ke skříni a začal jsem se převlékat.

Criminal and nerd - NiamKde žijí příběhy. Začni objevovat