66.

3.7K 161 28
                                    

Niall

Už jsem tu zavřený několik hodin. Je tu tma a hrozně se bojím. Slzy mi stékají po tvářích a vzlyky vychází z mého hrdla. Bojím se, že už nikdy neuvidím Liama, že už mi nikdy neřekne, že mě miluje. Nikdy mě tady nenajde. Jak říkal Zayn, jsme daleko od lidí a jak by Liam asi zjistil, že jsem tady? Hledá mě vůbec? Nebo se mu jen ulevilo, že jsem pryč? Ne on mě určitě hledá a kluci taky. Určitě kvůli mě zaměstnal všechny svoje lidi, aby mě našli. Ale co když mě opravdu nenajdou?

To Zayn tolik miloval Liam, že nám chce takhle ublížit? Možná, že kdyby ho Liam neodbil kvůli mě, tak by bylo všechno v pořádku. A...sakra, co to povídám?! Měl bych být rád za to, že mě miluje natolik, že mě nepodvedl. Musím to tu nějakou dobu přežít a doufat. Liam mě tady najde. Určitě. Je to ten největší kriminálník ve městě a v celé Anglii, určitě mě najde. Navíc když se spojí s jeho otcem, tak mě určitě najdou. Musím jen doufat, že se na mě Liam opravdu nevykašle a nenajde si za mě náhradu. Ale to by neudělal. Věřím mu. Věřím mu, že mě miluje. Stejně tak, jako já miluju jeho.

Najednou jsem uslyšel, jak pod něčí vahou skřípe podlaha u dveří do sklepa a pak i tlumené hlasy. Musel jsem se hodně zaposlouchat, abych nějak vytušil o čem si povídají. Byl to Zayn a nějaký muž.

"Mám pro vás toho kluka." ozval se jeho slizký hlas. "Payne má teď muže všude, ale myslím, že zítra ráno byste si ho mohl odvést."

"Chci ho vidět." mužův hlas byl hodně hluboký, až mi z něho naskočila husí kůže. Nebyl takový, jaký má třeba Liam nebo Harry. Tenhle byl mnohem hlubší a strašidelnější. Jako bych věděl, že ten muž není nic dobrého.

Oni mluví o mě? Kam mě povezou?! Proč?! Co se mnou chtějí dělat?!

"Žádný problém."

Světlo se pomalu začne rozprostírat sklepem a já se vyděšeně podívám na muže stojící u schodů do sklepa. Koukali na mě ze z hora a já díky světlu nad nimi dokázal rozeznat jen jejich obrysy. Vím, že napravo stál Zayn. Ale druhého muže jsem nepoznal. Byl vyšší než Zayn a taky daleko mohutnější. Byl oblečený v obleku a já z něho měl starch už jen od pohledu.

"Je nádherný." vydechl hlubokým hlasem a já ze sebe vypustil tichý vzlyk. Co ode mě chtějí? Co se mnou bude? Co když mi ublíží? Co když mě zabijou? Liame, kde jsi?

"Když myslíte." uchechtne se Zayn a já se znovu nezabráním dalším vzlykům. To mě opravdu tak nenávidí?

"Kolik za něj vlastně chceš?" muž nijak nekomentuje Zaynovu poznám a stále se kouká mým směrem. Chci křičet. Utéct odsud, ale nemám ani na jedno silu, jen nechám stékat mé slzy po tvářích a vzlyky vycházet z mých úst.

"Záleží na tom kolik jste ochotný za něj dát." nemohl jsem si nevšimnout, že Zayn muži vykal a ten chlap mu tykal. Asi je to někdo koho se Zayn bojí. Takže je to špatný. Z tohohle se jen tak nedostanu. To mě vážně Zayn chce prodat? Proč? Vždyť říkal, že chce vidět, jak oba trpíme. Sakra co mám dělat?! Zítra už budu pryč a Liama už nikdy neuvidím. Proč jsem se musel zamilovat do nesprávného člověka? Proč zrovna já? Nikomu jsem nikdy nic neudělal.

"Co takhle 150 000 liber?" cože?! To je za mě opravdu ochotný dát tolik?! Proč?! Pane bože ten chlap je blázen. Zabije mě. Ublíží mi. Už nikdy Liama neuvidím! Nikdy!

"Wow. Nečekal jsem, že by jste byl ochotný dát za jednoho kluka tolik, ale dobře. Beru to." zasměje se šťastně Zayn a já rychle přitisknu kolena k tělu a hlasitě se rozvzlykám. To je můj konec. Z tohohle mě nikdo nezachrání. Musím se smířit s tím, že můj život skončil. Už nikdy nebudu mít klid. Co se mnou bude? Ten chlap si mě zavře někde ve sklepě, jako Zayn? Nebo si ze mě udělá otroka? Pane bože! Co když mě znásilní?! Ne to nedovolím! NE! "Pokud chcete můžete si ho vyzkoušet už teď." dodá po chvíli ticha Zayn, když si mě muž, kterému jsem stále neviděl do obličeje prohlížel.

Criminal and nerd - NiamKde žijí příběhy. Začni objevovat