"Sakra víš, co nechápu? Že tě nebolí zadek." zanadává Oli, když si společně sedneme o polední pauze na schody. Já už jsem převlečený do tělocviku a tak máme čas. Podle jeho celodenního skuhrání bych řekl, že to včera s Maxem trošku přehnali, ale samozřejmě to nevím jistě. Ale to, co teď řekl mě akorát utvrzuje v tom, že mám pravdu.
"Už jsem si zvykl. Copak? Max ti dal včera do těla?" zasměju se a on zčervená.
"Já nevím jestli si na to někdy zvyknu. Nikdy jsem ve vztahu nebyl ten dole až s Maxem a zadek mě bolí ještě teď. Včera jsme spolu měli měsíční výročí. Není to moc, ale i tak je to pokrok a jsme spolu šťastní." uculí se jako puberťačka.
"Takže jste to včera oslavovali." zasměju se znovu. Je zvláštní, že mě zadek nikdy moc s Liamem nebolel. Samozřejmě, že jsem ho celý den v sobě ještě cítil, ale nijak moc mě nebolel tedy pokud to nepřehnal.
"Jo oslavovali. Přespal jsem u něj protože jeho rodiče někam jeli na služebku, takže měl dům pro sebe." zaculí se nad představou toho, jak si včerejšek spolu užili. "Samozřejmě to není tak, že by mi bylo jedno, že tě unesl Malik. To vůbec ne. Taky jsem se zapojil do hledací akce. K Maxovi jsem šel až když si byl doma." ujistí mě a abych byl upřímný tohle mě vůbec nenapadlo.
"Oli, ale mě nevadí, že jsi si užíval s Maxem. Jsem za vás rád. Opravdu." šťastně se na něj usměju a on mi věnuje krátké objetí.
"A co ty a Liam?" zeptá se mě s úsměvem a já už mu chci odpovědět jenže mě přeruší Patrikův hlas.
"Čau kluci." zasměje se.
"Ahoj Patriku." taky ho mile pozdravím "Oli tohle je Patrik."
"My už se známe, chodíme spolu do třídy." Zasměje se Oli a já se nestačím divit.
"O čem se bavíte?" zeptá se se zájmem Patrik a já se trošku zarazím. On přece jen není zvyklý na to, že chodím s Liamem.
"Ale ptám se Nialla, jak jim to klape s Liamem." zasměje se Oli, jako by se bavil s normálním člověkem, který žije ve světě kriminality a já zpozoruju, že Patrikovi ztuhl úsměv na tváři.
"N-No a jak vám to klape?" pokusí se na mě usmát stejně zářivě, jako před tím a já se podrbu na zátylku. Sakra proč se mi o tom nechce mluvit před ním? Není to snad kvůli tomu, co říkal Liam ráno?
"Dobře." vydechnu a přemýšlím jestli mám pokračovat. Ale proč bych nepokračoval? S Patrikem jsme jen kamarádi tak proč ne. "Liam je úžasný. Navíc se o mě stará a miluje mě takže..."
"Někdo jako on dokáže milovat?" nadzvedne obočí a já se na něj slabě zamračím.
"Sice na to nevypadá, ale ano. Dokáže milovat. Miluje mě a já jeho." usměju se nad představou, jak mi ty dvě slova říká.
"Tak tomu se mi nechce věřit." zamračí se kluk přede mnou a můj úsměv taky hned zmizí.
"Co máš za problém Patriku?" ozve se trochu naštvaně Oli a já jsem rád, že se Liama zastává. Kdyby to neudělal, tak bych ho stejně zastal já.
"Co mám za problém? Nic. Jen se mi nelíbí představa, že by měl ten kriminálník zlomit Niallovi srdce." zamračí se a já ještě víc.
"Patriku neznáš Liama. A nevíš, jaký je. Navíc i my dva se známe jen jeden den. S Liamem chodím už necelé dva měsíce a stále nám to spolu klape. A jestli ti natolik vadí jeho práce tak by jsi měl radši odejít a najít si jiné kamarády."
Patrik smutně skloní pohled do svého klína a po chvíli ticha se na mě podívá. "Omlouvám se. Je mi s vámi hezky a chci se s vámi bavit. Jen se prostě vždycky o své kamarády bojím, to je všechno. Takže nechci, aby tobě a ani Olimu někdo ublížil."
ČTEŠ
Criminal and nerd - Niam
FanfictionNiall Horan je obyčejný ustrašený kluk kterého ve škole nikdo nemá rád. Co se ale stane když mu do života vstoupí nejnebezpečnější muž města?