Ráno jsem se probudil, jako první a tak jsem jen spokojeně ležel a zkoumal Liama, jak spí. Musím uznat, že vypadá opravdu strhaně. Nikdy před tím bych mu neodhadl jeho věk, ale teď mi přišel klidně i o několik let starší. Jeho vousy byly opravdu dost dlouhé, obličej unavený a zhubl. Není to tak, že by se mi přestal líbit to vůbec ne. Stále to je můj sexy přítel, ale bylo mi líto, jak moc je kvůli unavený. Všechno to dělá pro mě a ničí se při tom. Ale vůbec si toho nevšímá.
Asi po hodině, co jsem zkoumal jeho vzhled jsem potichu vstal a políbil ho na čelo. Oblékl jsem si Liamovi boxerky, protože všechny moje jsem měl stále zabalené a jeho tričko, které mi sahalo do půlky stehen. Došel jsem si vyčistit zuby a pak jsem šel do kuchyně nám udělat snídani. Jak ho znám, určitě by si dal jen nějaký jogurt. Začal jsem připravovat těsto na palačinky, protože lednice byla pořád opravdu prázdná a tohle bylo další jídlo, které se z toho dalo udělat.
Udělal jsem jich plný talíř, protože jich sám jsem schopný sníst hodně a hlavně se Liam musí pořádně najíst. Hodně zhubnul za ten týden, co jsem tu nebyl. Není vychrtlí to ne, ale bylo vidět, že přece jen něco shodil.
Najednou se kolem mého pasu ovinuly svalnaté paže a já leknutím nadskočil. "Dobré ráno." políbí mě s úsměvem na temeno hlavy můj přítel a já se musím zaculit.
"Dobré." natočím se k němu a nechám se políbit na rty. "Mohl jsi ještě chvíli ležet."
"Nebyl jsi tam, takže jsem neměl důvod." pokrčí ledabyle rameny a pustíme jdouc k ledničce, ve které stejně nic nenajde.
"Počkej ještě chviličku. Palačinku budou za chvíli hotové. A jestli chceš tak najdi něco čím je namažeme a můžeš začít, aby ses mohl, co nejdřív najíst." zasměju se, když nějakou chvíli prohlíží prázdnou lednici a přemýšlí, co by mohl udělat z toho nic.
"Nebudu ti to jíst." zamračí se a já se k němu otočím čelem s rukama v bok.
"Říkal jsi něco?" zamračím se na něj a on se začne hlasitě smát. Ještě více se zamračím a čekám až přestane. On ke mě přijde a objeme mě okolo pasu, líbajíc mě na čelo.
"Promiň, ale jsi rozkošný, když se čertíš." svýma rukama sjede na můj zadek a odkryje z něj tak svoje tričko. Mě nezbývá nic jiného než zčervenat. "Navíc v mém oblečení jsi ještě víc sexy než jindy." zavrčí vzrušeně a přisaje se na mé rty. Spolupracuju a spojím mu ruce za krkem.
Odtáhneme se od sebe až tehdy, když si uvědomím, že se mi palačinka začíná pálit, ale nakonec jsem ji ještě zachránil.
"To je kvůli tobě." lehce ho se zamračením bouchnu do hrudi a on se jen zasměje.
"A to mě má bolet?" nepřestává se smát a já se k němu uraženě otočím zády a začnu na pánev lít poslední palačinku. "Ale no tak Maličký." zasměje se a obejme mě zezadu.
"Ne..." vydechnu uraženě, ale mám, co dělat, abych se nezačal smát.
"Nemůžu za to, že bych tě nejraději celého snědl místo té snídaně." ucítím jeho rty na krku, ale já se i tak držím zuby nehty a hraju uraženého.
"Jsem si stoprocentně jistý, že já bych ti nechutnal." řeknu klidně, ale uvnitř křičím ať mě líbá na krku víc a ať se mě více dotýká.
"Chutnáš skvěle." zabručí mi do krku a laškovně mě kousne do ramene. "Nejlíp..." vydechne hned na to a začne místo opečovávat jazykem a začne se rty přesouvat zpátky na můj krk, kde začne vytvářet znamínka.
Opravdu jsem se snažil zůstat uražený. Opravdu. Ale on je...prostě je to on a tak jsem moc dlouho nevydržel a hned, jak jsem vypnul plotnu s poslední palačinkou, otočil jsem se prudce na něj a spojil naše rty v jedny. Liam byl chviličku překvapený, ale spolupracoval se stejnou a větší vervou, jako já.
ČTEŠ
Criminal and nerd - Niam
FanfictionNiall Horan je obyčejný ustrašený kluk kterého ve škole nikdo nemá rád. Co se ale stane když mu do života vstoupí nejnebezpečnější muž města?