Když jsme se asi po dalších dvou hodinách dostali z postele-já s bolestí zadku, ale při tom se spokojeným úsměvem-začal jsem si okamžitě balit. Když jsem měl připravené všechny své věci a ještě jsem si vše pro jistotu dvakrát zkontroloval vzpomněl jsem si na Oliho.
"Mezitím, co ses balil a vůbec jsi se o mě nezajímal jsem Olimu zabalil. Andrew mu zítra ráno zavolá, že poletí domů společně s Maxem. Neboj poletí mým letadlem takže se nemusíš bát o to, že Oli tady nemá peníze na letenku." usměje se na mě Li a já ho obejmu okolo krku na což se jeho úsměv ještě zvětší.
"Já nemůžu za to, že už se těším až s tebou budu doma." zašklebím se a políbím ho na zarostlou bradu. Musím uznat, že i když to nemyslím nijak zle, tak Liam vypadá za ty dny, co jsem nebyl doma strhaně. Jeho vousy byly delší než jindy a neupravené, velké kruhy pod očima, vlasy do rozcuchu nevyčesané a nenagelované nahoru a možná i trochu zpocené. A dokonce vypadal, jako by o několik let zestárl, jak byl ztrhaný.
Liam si všiml mého prohlížení si ho a povzdechl si. "Jo já vím, vypadám strašně, ale celou tu dobu, co jsi tady jsem se pořádně nevyspal a vlastně ani nenajed a navíc jsem neměl potřebu kvůli někomu vypadat dobře." pokrčí rameny a já ho políbím na rty.
"Mě to nevadí. Teda jo vadí. Jak to, že jsi nejedl a nespal?!" trochu na něj vyjedu, když si uvědomím, co vlastně řekl.
"Pracoval jsem a navíc, když nejsi vedle mě tak se mi špatně spí." řekne na svojí obranu a já si ho rozněžněně přitáhnu do obětí.
"Takže zítra zůstaneš doma a budeš odpočívat jasný?!" zavelím přísně s odhodláním ho klidně k té posteli připoutat jen, aby zůstat ležet a odpočíval.
"To asi ne..."
"Víš, co si mi slíbil?" zastavím ho dřív než začne pořádně protestovat. "Že si spolu uděláme pár dní jen pro sebe no a já chci, aby jsme jeden den strávili spolu v posteli a tím teď nemyslím ten den, kdy mě pořád plánuješ šukat." zahihňám se a na jeho tváři se objeví lišácký úšklebek "Co to udělat takhle. Zítra budeme celý den odpočívat. Pak uděláme šukací den a nakonec spol..."
"A co to udělat takhle...zítra tě budu šukat, pozítří tě budu šukat a vlastně zbytek celýho týdne tě budu šukat." úšklebek neopouští jeho tvář a já ho lehce uhodím do ramene.
"Idiote..." zasměju se a chci se od něj odtáhnout. On si mě, ale jedním rychlím pohybem přitáhne zpátky a vyhoupne si mě do náručí.
"Ale tvůj." vtiskne mi rychlí polibek a já se zaculím. "Teď vážně. Zítra bych měl ještě něco dodělat v práci, ale to bude tak na hodinu. Potom přijedu domů a budu si celý den s tebou užívat, protože kurva víš, jakou práci mi dalo být bez tebe tak dlouho?! Myslel jsem, že budu mít brzo tenisový loket od toho, jak jsem si po večerech nemohl přestat honit." zasměje se a já zčervenám "Potom druhý den klidně můžeme zůstat v posteli, ale nepočítej s tím, že se nějak budu krotit, protože nebudu a potom bychom si mohli další den udělat tu procházku po městě, dojít si na pohár, do kina a pak je ten fotbalový zápas, na který můžeme jít."
"To by bylo skvělý." zaculím se nad představou, že se dostanu mezi lidi a ještě ke všemu s Liamem. Už se těším domů. Tak hrozně moc se těším na naší postel i na to, jak si mě Liam bude tvrdě brát. Těším se i na Andrewa a na Louise a Harryho. Prostě do Londýna. Čechy jsou krásné, ale není to Londýn.
Liam mě pustil z náručí a políbil mě na čelo s tím, že nám odnese tašky do auta. Vzal mojí tašku přes rameno a potom na chodbě tašku Oliho. Usměju se a vezmu do ruky mobil a peněženku jdouc za ním. Zamknul jsem obrovskou vilu a naposledy se na ní podíval před tím než jsem nastoupil do stejného auta, jako mě sem přivezlo. Liam mi, jako gentleman otevřel dveře a nastoupil až po mě.
ČTEŠ
Criminal and nerd - Niam
FanficNiall Horan je obyčejný ustrašený kluk kterého ve škole nikdo nemá rád. Co se ale stane když mu do života vstoupí nejnebezpečnější muž města?