55.

4.6K 175 5
                                    

Niall

Sluneční paprsky mě uhodí do očí a já hodně unaveně zakňučím a otočím se moc nevnímaje realitu na druhý bok a přitisknu se obličejem k hrudi mého přítele.

Dalo by se říct, že je tohle druhý den, co jsem doma. Včera jsme domů přijeli asi kolem tří hodin ráno a já myslel, že únavou padnu hned do postele a usnu, ale Liam měl jiné plány. Řekněme, že to, co mi říkal ve zprávách byla více než pravda. Možná se to zdá neuvěřitelné, ale opravdu jsme spolu doslova prošukali celý den.

Hned jakmile se za námi zavřely dveře od domů, vzal si mě na botníku, který jsem myslel, že se každým jeho přírazem do mě rozloží, jak se klepal. Už jen po tom sexu v letadle, který byl úžasný jsem byl unavený, ale to jsem nevěděl, co to je být pořádně bez energie.

Cestou do ložnice jsme si to rozdali na podlaze, taky mě opřel o zeď vedle ložnice a naše cesta byla zakončená v ložnici, kde jsme strávili celý den. Absolutně nechápu, jak Liam může mít takovou energii, ale já už kolem desáté hodiny ráno jen ležel a přijímal všechno, co mi dával a vzdychal jsem na celý dům. Byl jsem hrozně vyčerpaný, ale zároveň jsem chtěl pořád víc a víc. Liamovi sex asi taky musel chybět. Víc než jsem si myslel. Když dokázal vydržet skoro celý den do mě přirážet, tak se není čemu divit.

Samozřejmě, že jsme mezi sexem měli občas nějakou přestávku, když jsme oba vydýchávali svůj orgasmus nebo když jsme měli hlad, ale jinak jsme si spolu stále užívali. Nejdelší dobu, kdy jsme spolu nebyli, bylo asi dvacet minut, když jsem Liama kolem jedné hodiny přemluvil, abych se šel vysprchovat, protože přiznejme si to, když do vás deset hodin v kuse vystříkává své sperma, tak jste za chvíli celý ulepení a přeplnění. Chtěl jsem se umýt, ale potom jsem neměl nic proti pokračování. Jenže po chvíli mého umývání se ve sprše objevil i Liam a pokračovali jsme tam, kde jsme skončili. Asi po dalších pěti kolech, když už jsem se nedokázal udržet na nohou mě Liam odnesl do postele a bylo mu jedno, že jsme celý mokrý.

Jenže naše celodenní dování se muselo někde odrazit. Jsem hrozně moc unavený a Liam taky. Když jsem se asi před hodinou přinutil podívat na budík, zjistil jsem, že jsou dvě hodiny odpoledne a já byl stále unavený, jako by byla půlnoc. A Liam byl na tom stejně. Občas jsem slyšel docela hlasité chrápání a tisknul si mě k sobě, jako by mu byla zima. Nebudu zakrývat, že se mi to víc než líbilo. Co se mi, ale nelíbilo bylo to, že celý den proležíme v posteli. Nemohl jsem, ale nic jiného chtít. Liam byl unavený a já se mu nedivým. I já byl unavený a to jsem toho rozhodně dělal míň než on. To on nám celý včerejší den způsoboval rozkoš svýmy přírazy a já všechno jen přijímal.

Najednou se celým pokojem rozezněla melodie Liamova mobilu a oba jsme zmučeně zakňučeli. Liam si zavrtal hlavu do mého krku, aby tu melodii slyšel, co nejmíň a kdybych nebyl tolik unavený asi bych se musel zaculit jeho roztomilosti.

"Božeee..." vydechnu tiše a hrozně unaveně a přehodím deku přes naše hlavy bych tu písničku utlumil. Bože jsem tak hrozně moc unavený. Doufám, že to za chvíli přestane.

"Já ten krám rozmlátím." zanadává vztekle, ale hlavně unaveně Liam a mám pocit, jako by měl každou chvíli usnout. Je unavenější než já a proto, když zvuk mobilu nechce přestat, přinutím se odkrýt peřinu na což se Liam ke mě přitulil ještě víc a natáhnul jsem se pro jeho mobil na nočním stolku. Než jsem stihnul hovor přijmout uslyšel jsem Liamovu zachrápání a já byl rád, že znovu usnul. Zaslouží si spánek.

Přinutil jsem se poprvé otevřít oči a podívat se, kdo volá. Harry.

Povzdechnu si a hovor přijmu.

Criminal and nerd - NiamKde žijí příběhy. Začni objevovat