75.

3.6K 148 11
                                    

"Cože?" vypadne ze mě šokovaně po chvíli, když mi dojde, co řekl. "Počkej a ty jsi mu řekl, že je to můj brácha?! Vždyť jsem kurva říkal, že to nikomu nemáš říkat! Kurva kdybys nebyl blbej a nelezl si tam kam nemáš, tak bys to ani nevěděl!" zařvu vztekle. Aby jste to pochopili. Rundle mi před týdnem oznámil, že mám bráchu. Víte zdědil jsem po něm hodně genů i to, že jsem dřív chodi za kurvami a Rundle dělal to samé a jednou mu to hodl nevyšlo a ta holka otěhotněla.

Jmenuje se Ben a je mu devatenáct. Upřímně je hrozně podobný Niallovi a je s ním sranda. Rundle chtěl, abychom se poznali a tak jsem s ní tenhle týden vždycky někam alespoň na půl hodinu zašel, protože je to super kluk a nemůžu uvěřit tomu, že mám bráchu, i když nevlastního. Nikdy jsem si to nepřiznal, ale bylo mi líto, že nemám rodinu a teď mám tátu a bráchu...i když s Rundlem ten vztah pořád pokulhává. No to je jedno...

"A to je právě to. Nic jsem mu neřekl a on si myslí, že ho podvádíš." řekne rychle Oli, zabraňujíc tak mému dalšímu výbuchu a já se zaseknu. Cože? Myslí si že ho podvádím? Jak si kurva tohle může o mě myslet?! Proč na mě nepočkal a nezeptal se mě na to? To se musel hnedka ožrat? Ale...když si to tak vezmu tak možná...je to moje vina. Měl jsem mu to říct hned. Já jen nechtěl, aby mu to bylo líto. On kvůli mě přišel o oba rodiče a já získal tátu a bratra. Nechtěl jsem, aby byl smutný. I když teď jsem to asi moc nevylepšil. Sakra...musím mu to vysvětlit hned jak se probudí a udělá se mu líp. Vysvětlím mu to. Vždyť se prakticky nic nestalo. Jen si to špatně vysvětlil.

"Fajn. Díky." řeknu už trochu klidněji a bez rozloučení hovor ukončím. Sakra Maličký proč musíš vyvádět takové blbosti?

Povzdechnu si a vydám se zpátky do ložnice, abych zkontroloval Nialla. Ten ležel na posteli rozvalený do všech stran a docela hlasitě chrápal. Musel jsem se držet, abych se nezasmál. Připomíná mi to jedno moje video. Když jsme s kluky chodili ještě na střední, tak jsem se jednou domluvil v děcáku, že u Louise zůstanu přes víkend. Po jedné noci mi kluci říkali, že chrápu a já jim to nechtěl věřit. Druhý den mi ukázali video, na kterém jsem já jak spím a chrápu přesně tak jako teď chrápe Niall.

Potichu tak, abych ho nevzbudil, i když si myslím, že teď by ho nevzbudil ani výstřel, přejdu ke své straně postele a začnu se vysvlékat. Jsem unavený. Nejen, že toho v práci mám hodně, ale taky toho poslední dobou moc nenaspím. Nevím čím to je, ale je toho na mě moc. Ale do lékárny si pro prášky nepůjdu. Nejsem baba a trochu nevyspalosti zvládnu.

Opatrně Nialla posunu tak, abych si mohl lehnout vedle něj a hned jakmile zalezu pod deku se musím široce usmát, protože se ke mě automaticky ve spánku natisknul a přitulil se k mé zarostlé hrudi.

"Miluju tě..."zamumlal potichu tak, že jsem ho skoro neslyšel a nechápavě se na něj podívám. Stále to vypadalo, že tvrdě spí. Je možné, že se mu o nás zdálo a tak mumlal ze spaní. Jen jestli se mu zdálo o mě. Nepodezírám ho z ničeho. Hlavně potom, co se dneska opil ze zoufalství, že ho podvádím, což není pravda. Ale nelíbí se mi jak se pořád kolem něho motá ten Patrik. Niall to nevidí, protože na pozornost kluků není zvyklý, ale já vidím, jak se na něj ten idiot kouká. Doslova ho svléká očima a to se mi vůbec nelíbí. Navíc jsem si nemohl nevšimnou jak tomu kreténovi, vždycky povadne úsměv, když za mnou Niall běží a líbá se se mnou. Líbí se mi ten pocit, když vidí, že Nialla nikdy mít nebude. Niall je můj a vždy tomu tak bude. Nenechám ho odejít. A to, že si myslel, že ho podvádím...na jednu stranu ho chápu, protože mě viděl s klukem, který vypadá podobně jako on a ještě ke všemu se k němu nějak moc mám, ale to ještě neznamená, že ho podvádím. I když...já bych si asi myslel to samé s tím rozdílem, že bych tomu chlapovi rozbil hned na místě hubu a prohnal mu kulku hlavou. Chudinka můj se místo toho opil.

Criminal and nerd - NiamKde žijí příběhy. Začni objevovat