O sedm let později
Stojím právě u vězeňské brány a čekám. Sedm dlouhých let jsem čekal na tento den. Na tento okamžik. Poté, co nám všem došlo, že je nemožné Liam z vězení dostat, jsme se s tím museli nějak smířit a poprat. Nebylo to jednoduché a všichni jsme se museli nějakým způsobem obětovat, ale podařilo se.
Stojím tu jako nový vůdce nejsilnějšího gangu v Londýně. Stojím tu jako zástupce Liama Payna, který pokorně čeká až se pravý vůdce vrátí zpátky. Čekal jsem stejně jako všichni ostatní.
Za těch sedm let se hodně změnilo. Dospěl jsem. Už nejsem ten ustrašený malý kluk. Nejsem hubená drobná postava, co se bála i svého stínu. Ten jsem silný muž, který každý den chladnokrevně zabijí muže jako jsem já. Vrahy, zloděje, násilníky. Mé tělo zdobí nejedno tetování a mé tělo už není jen kost a kůže. Dost jsem na sobě zapracoval a za své tělo už se dávno nestydím.
Mé první tetování, které jsem si nechal vytetovat bylo, i když se to zdá jako hodně velké klišé Liamovo jméno.
Tohle bylo mé první tetování, které zdobilo mou ruku. Od té doby těch tetování přibylo mnohem více a nejspíš se jich v budoucnu ještě dalších pár objeví. Nejen mé tělo se změnilo. I má povaha utrpěla dost rapidní změny. Nejen, že už nejsem ustrašený, ale také už dokážu své IQ konečně plně využít a to k vedení gangu. Stala se ze mě svině a vím to moc dobře. Ne, že by mi to vadilo.
Kluci v gangu při mé stáli v každé akci. Na začátku mě chránili a dávali na mě pozor. Postupem času jsem na ně dával pozor já. Vůbec se za ty roky nezměnili. Harry je stále ten, co zachraňuje naše životy...
ČTEŠ
Criminal and nerd - Niam
FanfictionNiall Horan je obyčejný ustrašený kluk kterého ve škole nikdo nemá rád. Co se ale stane když mu do života vstoupí nejnebezpečnější muž města?