Dnešek byl obzvláště nudný. Pokud nepočítám ráno, kdy jsme s Liamem zaspali-není se čemu divit, když jsme se spolu milovali všemožnými způsoby celou noc a usnuli jsme asi kolem čtvrté hodiny ráno-protože nás ani jednoho budík neprobudil. Liam mě rychle odvezl do školy, takže jsem přijel těsně na zvonění a jel hned do práce. Naše loučení bylo hrozně krátké a já měl tak pocit, že mi chybí víc než jindy. Oli měl dneska nějakou špatnou nálada nebo co a tak se skoro vůbec nesmál a já z něho nemohl dostat, co se stalo. Teprve až o velké pauze jsem ho přemluvil, aby mi řekl, co ho trápí.
***
"No tak Oliiii..." zanaříkám, když sedí, jako kakabus na schodech ve škole. Chodby jsou prázdné, protože jsou lidi na obědě a nebo mají hodinu a my tak máme čas na sebe. Chci vědět, co mu je. Celý den s ním není řeč a ani jednou se na mě neusmál. "Co ti je?" trochu do něj drknu ramenem a on si znovu povzdychne.
"Prostě..." začne a znovu ze svých úst vypustí povzdech "Víš, jak jsi mě zval k sobě ne? Já...v ten den jsem měl rande." řekne zkroušeně a já se na něj nechápavě podívám. Co s tím, že má špatnou náladu má společného jeho rande před dvěma dny?
"No...a?" vyzvu ho, když to nevypadá, že bude pokračovat sám.
"Jmenuje se Max. Chodí do čtvrťáku." řekne dál trochu zasněně a mě nejdřív překvapí, že je vůbec gay. On na gaye rozhodně nevypadá, ale proč ne.
"Není náhodou fotbalista?" zeptám se s nadzvednutým obočím a on s trochou červeně ve tvářích přikývne. Už vím o koho jde. Max Perkins kapitán fotbalového týmu naší školy.
Nikdy nebyl ten typ namachrovaného fotbalisty a dokonce se mě i jednou zastal před Kevinem. Vypadá mile tak v čem je problém? "A v čem je problém?"
"Nooo..." protáhne a podrbe se nervózně za zátylkem. "Prostě jsme se líbali, šli jsme do kina, on mě pak doprovodil domů. Bylo to pěkné, užil jsem si to a myslím, že on taky. Alespoň mi to pořád opakoval. Bylo to všechno hrozné hezké. A hlavně se ke mě choval jinak, než předešlí kluci. Víš, jako držení za ruku, hlazení po tváři, líbání. Dokonce mě včera pozval na další rande a já jsem s ním jít chtěl." řekne zasněně, ale potom posmutní. "Vypadalo to dobře. On mi napsal, že se pro mě staví doma a že se půjdeme projít. Jenže, když zazvonil, já se ještě připravoval a než jsem stačil doběhnout ke dveřím tak je otevřel táta." zamračí se. "Táta je vůči mě hodně ochranářský a řekl mu, že se má ode mě držet dál, že mám na randění ještě čas. Dokonce mu ukázal i zbraň a to Maxe samozřejmě vylekalo. Snažil jsem se mu vysvětlit, že se mu nic nestane, že se nemusí bát, ale on se jen usmál a řekl, že to mám nechat být a odešel." hodně smutně si povzdychne a já položím svou dlaň na jeho záda, uklidňujíc ho. "Nechtěl jsem být taková ta štíhačka, co se bude chovat, že po jednom rande se milujeme a bude spolu na vždy a tak jsem ho nechal jít. Od té doby mi nenapsal. Večer okolo půlnoci, když byl online jsem mu napsal, že se za tátu omlouvám, ale on si to jen přečetl a neodpověděl. Všichni moc dobře vědí, že můj táta pracuje pro Payne a tak se mnou už určitě nechce nic mít." vypadal, že se každou chvíli rozpláče a tak jsem si ho přivinul do náručí. Tak už chápu proč má špatnou náladu. Mrzí ho to. A mě je ho líto. On si tohle nezaslouží. Nemůže za to, jakou práci má jeho táta a vlastně i on.
ČTEŠ
Criminal and nerd - Niam
FanfictionNiall Horan je obyčejný ustrašený kluk kterého ve škole nikdo nemá rád. Co se ale stane když mu do života vstoupí nejnebezpečnější muž města?