Liam
Bože jsem tak nasranej. Vím, že moje reakce je asi přehnaná, ale kurva tohle se hrozně důležitý! Když už teď mám vyřešenou tu věc s NY mafií můžu se věnovat jiným věcem. Třeba konečně najít Malika. Ví o našem gangu všechno takže je potřeba ho zabít dřív než stačí všechno prozradit nesprávným lidem. Dneska jsme se měli s kluky dohodnout, kdo kde bude hledat, abychom ho našli, protože jsem dostal zprávu, když jsem letěl za Niallem, že je někde poblíž Londýna a skrývá se. Jenže do prdele, kdybych čekal do zítřka tak může někam zdrhnout a my znovu nebudeme vědět, kde hledat. Musíme ho najít ještě dneska nebo alespoň určit přibližné místo, kde ho hledat.
Niall mě kurva chtěl nechat celý den doma. Neuvědomuje si, jak moc je tohle důležitý. Ano neví o mé práci nic, takže neví, jak moc je to důležitý, ale mohlo mu dojít, že se v klubu nescházíme jen tak, abychom si popovídali při šálku čaje. Vím, že jsem mu slíbil, že s ním budu pár dní, ale tohle jsem potřeboval vyřídit a kdyby nebyl blbej a probudil mě tak jsem mohl být už teď doma. Dohodl jsem se s kluky, že Malika najdou sami. I oni věděli, že se Niallovi musím po tak dlouhé době věnovat, ale teď jsem tak nasranej, že pojedu hledat s nimi. Kdyby Zayn prozradil vše, co ví o našem gangu, jsme všichni v háji a ani Rundlův ruskej gang nám nepomůže. Mohl by nastat kolabs celého našeho systému. Nemůžu doufat v to, že by nás Zayn nechal být. Za to, že jsem ho odmítl se mi asi rozhodl pomstít a to hodně krutě. Nejdříve mě prakticky poslal na smrt a teď bůh ví komu prozradí informace o našem gangu. Může jít i za poldy. Ví, kde máme účty a mohl by nás do vězení dostat na hodně dlouho a nebo až na doživotí. Za to všechno, co náš gang udělal by mě zaručeně poslali na doživotí. To já mám na rukách nejvíce krve. To já všechno vedu. A nemůžu po svých lidech chtít, aby brali vinnu na sebe. Máme sice dohodu, že když se něco posere tak že nikdo nic neřekne, ale i tak prostě nechci, aby se to podělalo. Snad ještě víc. Jako další, co by mohl Malik udělat je dojít za konkurencí a prozradit jim hesla našich účtů a naše obchodní taktiky. Taky může prozradit, jak nás nejlépe obelstít a dostat klidně i naše území. Nejsme nepřemožitelní a nejsme v nějaké nedobytné pevnosti. Je tu stále možnost, že nám naše území může někdo vzít, i když nevím, který blázen by do toho šel.
Sakra asi jsem, ale na Nialla neměl tolik křičet. Kurva jenže on se mi hrabal v mobilu! Co kdyby volal bůhví kdo a ne Harry?! Nechci, aby se o mě staral, jako a malé děcko, když jím sám je. Umím se o sebe postarat sám a on mi nemá, co říkat, co mám dělat! Je mi jedno, že to myslel dobře, ale nebude mi kurva zasahovat do práce!
Naštvaně své auto zaparkuju smykem před klubem a rychle z něj vystoupím. Naštěstí to vypadá, že už tady všichni jsou a jsem tak rád, že dneska nebudu střílet. Nechápu, jak Harold mohl poslechnout Nialla a nechat to být! Copak neví, jak je to důležitý?!
Rázným a naštaveným krokem se vydám do klubu a v obličeji mám výraz rozzuřeného býka. Všichni, když mě uvidí mi uhýbají z cesty, jako kdyby věděli, že pokud mě jen malinko vytočí tak je všechny postřílím. A já byl tak naštvaný, že bych to hned klidně udělal.
"Takže chlapy uznávám, že kvůli mé blbosti máme teď několik hodin zpoždění, ale to znamená jen to, že naši akci musíme uspíšit." dojdu ke stolu uprostřed tak, jako vždy a opřu se o něj. "Rozdělte se na skupiny tak jak jste zvyklý. Jeff a jeho tým pojedou jižně od Londýna, Scotte ty a tvoji lidi na sever, Harry a Louis si vezmou na starost západ a Andrew si vezme zbytek na východ. Mám zprávu, že by se měl Malik pohybovat v okruhu dvaceti kilometrů od Londýna. Není to moc chytré, ale tím líp pro nás. Prohledejte všechno, ale najděte Malika. Až ho najděte tak mi zavolejte a podle situace se zachováme. Buď počkáte na místě než za vámi dorazím a nebo ho přivezete do klubu, kde si ho vychutnám. Pojedu společně s Harrym a Louisem a kdybychom ho objevili my dáme vám vědět a můžete jet v pohodě domů. Musíme však Malika najít. Je to krysa a může nás všechny potopit. Takže nasedněte do aut a jeďte ho hledat." domluvím nasraně a dojdu k baru kde si vyndám kolu, i když bych si nejraději nalil panáka. Vím ale, že bych pak už nic nezvládl a ještě víc bych celou akci zdržoval. Bože jsem tak neskutečně naštvanej. Na Nialla, na Malika a hlavně na sebe. Sakra, jak jsem tohle všechno mohl dovolit?! Kdybych se tenkrát s Malikem vyspal tak by se nic nestalo. Kdybych si Nialla nepustil tolik tělu tak by můj život byl daleko jednoduší. Kvůli němu nasazuju životy svých lidí každý den. A svůj taky. Kvůli němu mě viděli lidi z mého týmu brečet. To kvůli němu jsem našel otce, o kterého jsem nestál. Dalo by se říct, že díky němu mám akorát problémy. Občas si říkám jestli by nebylo lepší kdybych znovu píchal děvky a na něj se nevykašlal. Je to pro mě akorát přítěž. Ne to ne. Je to přítěž pro mou práci, ale pro mě ne. I když si to nechci přiznat tak pro mě ten kluk znamená víc než dost. Stejně, jako pro Harryho znamená Louis a obráceně. Nedokážu si ani představit, že by se mu něco mohlo stát. Jenže bohužel s tímhle přichází i ty problémy.
ČTEŠ
Criminal and nerd - Niam
Fiksi PenggemarNiall Horan je obyčejný ustrašený kluk kterého ve škole nikdo nemá rád. Co se ale stane když mu do života vstoupí nejnebezpečnější muž města?