Epilog

482 17 3
                                    

Je to sotva pár dní, co jsme se vrátili do našeho domova a já přehodnotila naprosto vše, co se v mém životě odehrálo. Dokonce i můj žebříček priorit se rázně změnil. Na třetím místě byla rodina a přátelé, se kterou vycházím co nejlépe to jde. Na druhé místo jsem se rozhodla probojovat svou modelingovou kariéru. Nejen, že mě to baví, ale zároveň mám i úspěch. Petr dokonce překousl i můj výpadek, který zapříčinila má matka tím, že mě na fotící dovolenou nepustila. On však měl jiné řešení, které nemohlo zůstat bez odezvy. Focení se tedy věnujeme oba naplno a náš vztah je čistě kamarádský. Jeho poklopec s připravenou mužskou zbraní to pochopil, tudíž nebyl důvod to znovu nerozjet. Má matka už to konečně přijala, přestože se skoro stavěla na hlavu, když mě opět spatřila na internetu. Na první místo nečekaně patřil Marko, má láska. Přestože tady se mnou nemůže být, budu na něj čekat. Za to čekání mi totiž rozhodně stojí. Věřím, že se jednou objeví. Věřím, že jednou nastane ten čas, kdy se objeví před naším prahem a přivine mě do své ochranářské náruče.

Zdravím vás u závěrečné kapitoly, která završila celý můj příběh 😉. Moc vám děkuji, že jste to se mnou vydrželi až sem a snad se potkáme u dalšího příběhu ❤️.
                                             Vaše Kattie💓

Prvotřídní trestKde žijí příběhy. Začni objevovat