Black-Rider Vám poslal žiadosť
Žiadosť prijatá
Black-Rider: Ahoj :)
White-Rose: Ahoj? Poznáme sa?
Black-Rose: Možno áno a možno nie :)
White-Rose: Kto si?
Black-Rider: Záleží na tom, kto si ty
White-Rose: -_- Teraz začneme hrať slovnú hru alebo čo?
Black-Rider: :) Nie, to už v dnešnej dobe nemôžem ani napísať dievčaťu?
White-Rose: Podľa čoho si usúdil, že som dievča?
Black-Rider: Podľa toho, že máš v mene Rose. To si dávajú len dievčatá :)
White-Rose: Aha, takže ty si chlap
Black-Rider: Podľa čoho si to usúdila, že som chlap?
White-Rose: Podľa toho, že máš v mene Rider. To si dávajú iba chlapi :)
Black-Rider: Musím uznať, teraz si ma dostala
White-Rose: Som dobrá, čo narobíš 😂
Black-Rider: Žeby ťa pozvem na večeru?
White-Rose: Sa sotva poznáme ;)
Black-Rider: Ty mňa možno nie, ale ver, že ja teba áno :)
White-Rose: Naháňaš mi strach!
Black-Rider: To je náplň mojej práce :)
Videné"Slečna Blacková! Ten mobil si môžte vyzdvihnúť po konci vyučovania u riaditeľa." Povedala profesorka naštvane a mobil mi už dávno zobrala. Do pekla aj s tým záhadným chlapom! Argghh!
"Psst!" Šťuchla do mňa Emma a darovala mi nechápavý pohľad. Odtrhla som malý papierik zo zošita a napísala som naňho, čo sa mi stalo. Keď zazvonilo rýchlo som vybehla z triedy a išla ku skrinke. Začala som sa v nej hrabať a hľadať zošit na fyziku.
"To vážne?" Opýtala sa ma zrazu a otovorila skrinku vedľa mňa.
"Áno, len tak z ničoho nič, celá tá konverzácia bola divná." Povedala som a zavrčala som, keď som nevedela nájsť zošit. Keď som ho konečne našla zabuchla som skrinku no zo zadu ma niekto capol po zadku. Tak toto teda nie. Otočila som sa a bleskovo som dotyčnému vrazila. Bol to ten blondiak.
"Toto už v živote nerob lebo to oľutuješ!" Štekla som a chalani sa mu začali smiať. Vybrali sme sa späť do triedy a pripravili sa na hodinu. Škrata vošla do tiredy(tak voláme našu fyzikárku) a začala vyvolávať.
"Pán Brandon a slečna Blacková!" Povedala a ja som buchla hlavu o stôl. To fakt zase ja? Postavila som sa teda a prešla pred tabuľu.
"Vypočítaje to!" Prikázala a napísala na tabuľu príklady. Kriste pane, ťažšie už fakt nešlo?
**********
Nakoniec som skončila s trojkou a ten blondiak s päťkou. Hehe. Posadila som sa spokojne a začala písať poznámky.
**********
Konečne koniec školy a ja som išla hneď do riaditeľne. Zaklopala som a vošla. Všimla som si, že tu je nejaký chlap, ale bol mi chrbtom, pretože niečo písal asi.
"Slečna Blacková! Opäť vy, tentokrát to nechám tak, ale nabudúce už si po váš mobil prídu rodičia!" Povedal prísne a ja som sa falošne usmiala.
"Isteže." Zahundrala som, schmatla mobil a išla preč. Debil!
"No konečne." Zasmiala sa Emma a ja som ju buchla po ramene.
"Veď vieš, že ako obvykle mal zase debilné reči." Zasmiala som sa a pozrela som správy.
Používateľ Black-Rider je offline.
Keďže je offline a nič ďalšie už nepísal nechala som to tak. Mobil som si strčila do vrecka a vybrali sme sa do mesta.
**********
Sedeli sme v najbližšej kaviarni, ktorú sme našli a kecali sme o samých blbostiach. Zrazu mi zapípal mobil. Vytiahla som ho z vrecka a pozrela sa, kto mi píše.
Black-Rider: pristane ti to :)
Začala som sa obzerať, ale nikde som nikoho nevidela.
"Čo sa deje?" Opýtala sa Emma a čudne sa na mňa pozrela. Ukázala som jej mobil a tiež sa poobzerala.
"Myslíš, že tu niekde je?" Opýtala sa ma a bolo vidno, že sa trochu bojí. Mykla som plecami a zrazu mi prišla ďalšia správa.
Black-Rider: Nie je pekné ukazovať iným cudzie správy :)
Vypla som radšej mobil a prestala sa tomu venovať. Nie len, že mi to naháňlo strach, ale pocit, že s vami sedí niekde tu v kaviarni bol priam hrozivý! Rýchlo sme vypili kávu a išli preč. Bože, čo je to za namysleného a arogantného chlapa!
***********
Domov som prišla večer o siedmej a hneď som sa pobrala do svojej izby. Otec ako obvykle už bol vo svojej pracovni, kde riešil veci do práce a mama už dávno spala, lebo ťažko pracuje. Mama s otcom spolu žijú už len kvôli mne. Tá láska medzi nimi už dávno vyprchala. Je mi to ľúto lebo mám ich oboch veľmi rada, dalo by sa povedať, že otca viac, pretože mi dáva pocit istoty a bezpečia. Mama mi zase dáva lásku, no niekedy mám pocit, že na ňu zabúda. Hodila som veci na zem a rovno sa pustila do učenia. Vybrala som si zošity a začala som sa učiť.
**********
Skončila som večer o deviatej a vyčerpane si ľahla do postele. Zrazu mi však pípol mobil.
Black-Rider: Ignoruješ ma? 😠
White-Rose: Mám na výber? 😒
Black-Rider: Nemáš ;)
White-Rose: Som si myslela
Black-Rider: Ťažký deň?
White-Rose: A ešte ako
Black-Rider: My niečo hovor, tiež som to mal dnes ťažké
White-Rose: A ja som si myslela, že ma už u teba nič neprekvapí :)
Black-Rider: Tak vieš, viesť veľkú firmu nie je ľahké ;)
White-Rose: Musím už ísť tak ahoj
Black-Rider: Tak dobrú noc :)
YOU ARE READING
Môj Šéf
RomanceŠarmantný, neodolateľný, tajomný no predsa veľmi príťažlivý Aron Faller Rain. Šéf najväčšej firmy v celom meste. Krásna, citlivá, drzá no cez to všetko nebojácna Tália Blacková. Musela opustiť školu, kvôli práci jej otca, o ktorej do teraz netuší. Č...