Vyhodil ma pred domom a ja som sa pobrala dnu. No potom som zrazu započula buchnutie dverí. Otočila som sa a opieral sa o svoje auto.
"Tália! Daj mi prosím šancu." Povedal to tak prosebne, že ak by som bola nejaká suka tak by som po ňom hneď skočila. No v tejto situácii som sa snažila si zachovať chladný rozum, aj keď tomu vôbec nepomáhala jeho prítomnosť. Prečo prosí o ďalšiu šancu, keď vie že mu ju nedám? Alebo si to myslím len ja?
"Daj mi jeden jediný dôvod." Usmiala som sa a vedela som, že mám vyhraté. No však to som sa z ďaleka mýlila.
"Dajme tomu, že by som mohol nahlásiť tvoje vlámanie do môjho bytu." Uškrnul sa a ja som vyvalila oči. Kurva fix! Ako to mohol vedieť?! Veď ma nevidel, ani nikto iný! Do riti!
"Prosím? Neviem o čom hovoríš." Odfrkla som si posmešne no to ho nepresvedčilo.
"Tália nerob zo mňa idiota! Po druhý krát už nie." Hovoril to kľudným hlasom, čo ma privádzalo do nervozity. Nemal to ako zistiť, že som uňho bola. Iba ak by mal...... Prisahám, že ak by tu nestál dala by som si facku alebo by som si otrieskala hlavu o svoj vlastný dom.
"Mám v dome kamery." Dodal ešte s väčším úškrnom a ja som nahodila poker face.
"Dobre uznávam." Porazene som mu potvrdila, že som v jeho byte bola.
"Takže? Kde je ten papier?" Opýtal sa a ja som sa zamračila.
"Aký papier?" Opýtala som sa opäť ako idiot. Toto musím pred ním utajiť inak je po mne.
"Chceš mi povedať, že si bola v mojom byte len tak?" Odrazil sa od auta a išiel smerom ku mne.
"Ja chcela som ti niečo prísť povedať, no zabudla som, čo." Zaškerila som sa a dúfala, že to zhltne. Vidno, že zabralo, pretože prikývol no stále stál u mňa.
"A prečo ťa tak trápia nejaké zmluvy? Je tam nebodaj niečo dôležité?!" Vyzvedala som ako stará babka na trhu. Chcela som zistiť, či by mi povedal o tom, čo robí aj mimo svojej pracovnej doby. Teraz si určite hovoríte, že by som sa mala báť tu stáť s Mafiánom, ale moje vnútro sa akoby cíti v bezpečí, takže som úplne vpohode.
"Nič dôležité, len sú tie papiere potrebné. Ako vieš, že sú to zmluvy?" Zamračil sa a prepaľoval ma pohľadom. Do riti Tália! Drž hubu! Drž hubu!
"No ja, keď som hľadala niečo na písanie tak som otvorila šuflík, kde si mal tie papiere a omylom som.... teda som si náhodné prečítala, že je to nejaká zmluva alebo čo. Viac neviem prisahám!" Zamračila som sa aj ja a modlila sa aby ten dokonalý chlap predo mnou mi tu moju chabú výhovorku uveril. No on sa zrejme nechcel dať odradiť.
"Prečo si hľadala niečo na písanie?!" Opýtal sa a nadvihol obočie. Nejako veľa otázok sa pýtaš nie chlapče?!
"Pretože som ti to, čo som ti chcela povedať, chcela som to napísať aby som to nezabudla, keďže teraz som to už zabudla." Odpovedala som a sama sa vo svojej vete stratila. To čo za debilitu som práve povedala?
"Aha?" Odpovedal neisto a mám pocit, že si tú vetu premietol v hlave ešte raz, pretože ani ten najväčší idiot pod slnkom by ju nepochopil. Ja taktiež.
"Tak dáš mi teda tú šancu? Pôjdeš so mnou na rande?" Opýtal sa to znova a pozrel na hodinky. Potom začal byť nervózny. Nadvihla som pravý kútik úst.
"Ponáhľaš sa niekam?" Opýtala som sa a potmehúdsky som sa usmievala.
"No..... Ponáhľam sa do baru." Bolo jediné, čo z neho vyšlo a tak som usúdila, že áno. Nahodila som neutrálny výraz a prepaľovala ho.
"Zrejme nejaké kurvy z baru sú lepšie takže pa pa." Rýchlo som vošla do domu a zatvorila. Ľahla som si na gauč a porazene vzdychla. Prečo mi to robí!! Cítila som, že moje oči sú mokré. To nemyslíš vážne Tália! Nebudeš kvôli takému idiotovi plakať! Utrela som si oči a vybrala som sa do sprchy. Keď som tam tak stála a mala zatvorené oči spomenula som si na to, čo sa stalo, keď sme boli v Turecku. Celý večer som myslela iba naňho. Kto vie, čo teraz asi robí?
Aron••••••
Neveril som vlastným očami. Ona odišla a ešte nezabudla byť pekne drzá. Mrcha! Ale aj tak jej to sekne, keď sa robí na nedostupnú. Veď ona raz povolí! Potriasol som hlavou a nasadol do auta. Vyštartoval som a o pár minút som už stál pred barom. Vošiel som dnu a vzadu v boxe už sedeli chalani.
"Čus." Pozdravil som ich, a s každým sa bratsky objal.
"Čau kámo, kde si toľko trčal?" Opýtal sa Brandon a ja som mávol rukou.
"Ja viem, kde bol! Odprevádzal si Táliu čo?" Zaškeril sa Derek a mal som chuť mu vraziť.
"Pozor na to, čo hovoríš!" Varovne som naňho ukázal prstom. On zdvihol ruky do obranného gesta a potom sme sa na tom z chuti zasmiali.
"Fajn fajn je len tvoja, aj keď je to kosť." Začali chalani uvažovať a mne išli rupnúť nervy! Vážne o nej rozpráva predo mnou!
"Varujem vás. Čo je moje je moje! Nikto mi na to siahať nebude!" Zavrčal som a hodil do seba na ex nejaký tvrdý alkohol.
"Fajn fajn! Tu tvoje slová platia, ale pre nich nie." Kývol hlavou smerom za mňa. Keď som sa otočil, zbadal som Nathaniela a Nicka ako sa horlivo o niečom rozprávajú.
"Ahoj cukrík, nechceš ísť hore." Usmiala sa na mňa nejaká blondína a chalani doslova slintali.
"Tak si to uži!" Zakričal Derek so smiechom, keď ma tá blondína už ťahala hore k izbám.......
YOU ARE READING
Môj Šéf
RomanceŠarmantný, neodolateľný, tajomný no predsa veľmi príťažlivý Aron Faller Rain. Šéf najväčšej firmy v celom meste. Krásna, citlivá, drzá no cez to všetko nebojácna Tália Blacková. Musela opustiť školu, kvôli práci jej otca, o ktorej do teraz netuší. Č...