43. Kapitola

2.5K 96 15
                                    

Lauren Harrysnová! Do pekla!! Čo tu robí tá mrcha?!

"Lauren!" Precedila som skrz zuby a ona sa doširoka usmiala.

"Ouha! Pozrime sa! Tália!" Zasmiala sa a odstúpila od Arona aby si ma prezrela. Ten jej pohŕdavý pohľad by vycítil aj sup!

"Vy sa poznáte?" Zrazu sa k nám zapojil aj Aron a usmieval sa na mňa. Ty sa ešte usmievaš? No veď počkaj, tebe ten úsmev poklesne môj zlatý len sa teš!

"Samozrejme, veď sme boli bff." Jemne do mňa drgla a žmurkla.

"Ani vo sne ty....." Ukázala som na ňu prstom a len tak tak som sa ovládala, aby som ju nezabila a pritom som hľadala vhodné slovo.

"Suka." Precedila som cez zuby a zatvárila sa dotknuto.

"Počul si, čo mi povedala?" Opýtala sa Arona a ten zaťal sánku. To fakt?! On jej uveril?! Áno zabudla som dodať, že je to prefíkaná klamárka a dokáže ľahko obalamutiť kohokoľvek.

"Počul." Jeho oči ma prepaľovali a boli celé čierne. V tých mojich bol len šok a veľké sklamanie. O človeku, ktorom som si myslela, že je vo vnútri iný, bol Aron rovnaký ako ostatní bohatý a nafúkaný idioti.

"Tak si tú dovolenku užite." Usmiala som sa a odišla. Prišla som si po svoje veci a išla rovno na izbu.

"Ja mrzí ma to, nevedela som, že tu bude aj ona. Vlastne kto to je?" Opýtala sa ma Sandra a naposledy sa pozrela na oboch, ako sa dobre bavia.

"Poď poviem ti cestou späť domov." Povedala som a prehodila si tašku cez plece.

"Počkaj! Ty odchádzaš?" Opýtala sa šokovane. Prikývla som a bola ticho.

**********

Položila som posledný kúsok oblečenia do kufra a zatvorila som ho.

"To nemyslíš vážne!" Povedala snáď už po 50 krát na to, ako som jej vyrozprávala všetko o nej.

"Tá mrcha jedna prašivá!" Precedila cez zuby a buchla rukou do stola.

"No nič s tým nespravím. Má čo chcela a ja idem domov." Povedala som a kufor pretlačila k dverám.

"Aron bude zúriť až to zistí!" Povedala vyľakane Sandra a položila mi ruku na plece.

"Ešte zúrivejšie bude reagovať na moju výpoveď." Povedala som a teraz už nastalo úplne ticho.

"Chceš odísť?" Zastavila ma a postavila sa pred dvere.

"Ja už nevládzem Sandra! Bude to tak lepšie." Povedala som a povzdychla si.

"Tak poď. Odprevadím ťa aspoň na letisko." Usmiala sa na mňa. Prikývla som a išli sme smerom na recepciu. Tam sme mali veľké šťastie, pretože recepčná mi vrátila polovičnú sumu, ktorá sa zaplatila za tento pobyt. Peniaze som odložila do tašky a nastúpila do taxíka. O pár minút sme boli na letisku. Ťahala som za sebou kufor a čakala v rade. Keď som sa konečne dostala na rad vydýchla som si.

"Let do Francúzska prosím." Usmiala som sa na pokladničku, ktorá mala zabíjacky pohľad.

"O dve hodiny sála B, východ A345. Ďalší!" Povedala a ledva som si zapamätala, čo povedala. Chvála bohu, že si to Sandra zapísala.

"Tak, čo teraz?" Opýtala sa a zrazu vytiahla mobil z vrecka.

"A jaj!" Zhíkla a ukázala mi displej. Na ňom svietilo meno Aron.

"Nezdvýhaj!" Prikázala som jej a ona sa len zasmiala.

"Neboj nemala som to v pláne." Zaškerila sa a potom si zapla nejakú hru na mobile. Ja som si vybrala simku z mobilu aby ma už nemohol kontaktovať.

Keď som nastúpila do lietadla mala som miesto pri okne a vedľa mňa bolo voľné. Bola som rada, že pri mne nesedí nejaký 70 ročný dedko, ktorý by páchol od potu, alebo nejaké uplakané dieťa, ktoré nedostalo svoju hračku. Oprela som sa o sedadlo a pohodlne sa usadila. Zapozerala som sa von oknom a premýšľala, aké to bude, keď zistí, že som preč.

**********

Stála som vo svojom byte a kontrolovala každé miesto, čo sa dalo. Keď som sa uistila, že tu nikto nie je uvoľnila som sa a dopriala som si sprchu. Na laptope som si neskôr vyhľadala nejaké ponuky na pracovné miesta a usúdila, že bude dobré ak sa zajtra dostavím do jeho firmy a nechám mu tam moju výpoveď. Spokojne som si ľahla a do pár minút som zaspala.

Ráno som sa zobudila s hrozným pocitom. No a? Veď konečne si budem žiť normálne, ako som vždy chcela a však to som ešte nevedela čo ma o pár mesiacov bude čakať.........



Takže túto máme ďalšiu časť! ❤️😋 Chcem sa všetkým poďakovať, ktorí ste na mňa nezabudli a aj naďalej čítate moje nezmysli 😹. Som veľmi rada, že vás to baví! ❤️❤️❤️❤️ ĎAKUJEM!!!! Chceli by ste dnes ešte ďalšie časti? 😏❤️ Ak áno zanechajte vote alebo koment! Ďakujem!!!!! ❤️❤️❤️❤️😇😇😇

Môj Šéf Where stories live. Discover now