41. Kapitola[Silvestrovský špeciál🥳✨🥂]

2.7K 102 17
                                    

Hneď po prvej noci strávenej na hotelovej izbe som sa posadila a ponaťahovala sa. Ešteže máme oddelené izby lebo v jednej posteli s ním by som asi nevydržala. Ostala som sedieť na posteli a premýšľala, čo budem dnes robiť. Dúfam, že mám voľný deň. Keďže som si tým nebola istá, tak som sa ho išla na to opýtať. Zaklopala som na dvere a čakala.

"Áno?" Opýtal sa, keď vyšiel z dverí a mieril si to do kuchynky, ktorú tu máme.

"Chcela som sa opýtať, či mi dnes dáte voľný deň." Povedala som a ruky si dala za chrbát.

"Samozrejme, veď som ti povedal a Tália prosím, tykaj mi! Cítim sa ako starý dedko." Zasmial sa a potom išiel späť do izby. Až teraz som si všimla, že mal na sebe iba tepláky a tým pádom mal odhalenú hruď a aj chrbát. Oh! Ešteže som si to nevšimla, inak by moja otázka o voľnom dni ostala zaseknutá v mojom krku. No však všimla som si, že ma potetovanú jednu polovicu tela a druhú nie. Čiže ľavú mal plnú rôznych tetovaní a pravú mal úplne prázdnu. Musím povedať, že mu to náramne pristalo a to ho robilo ešte viac sexi než je. Mám príliš veľa nezdravých myšlienok. Potriasla som hlavou a išla si obliecť plavky. Na to som si prehodila sieťkované šaty a na hlavu si dala čierny klobúk. Slnečné okuliare som mala na očiach a s kartou v ruke a taškou na pleci som sa vybrala von z našej izby, teda apartmánu. Prešla som chodbou a ocitla sa na recepcii. Keď som prechádzala okolo, všimla som si krásny pár. Zrejme sú na dovolenke. Och! Kiežby som aj ja niekedy tak so svojím partnerom, ktorý bohužiaľ ešte nie je, išla na dovolenku. Vyšla som z hotela a mierila si to rovno na pláž. Keď som prišla, piesok bol krásne horúci a všade bolo plno. Skvelé! Porozhliadla som sa a zložila sa pri strome. Ľahla som si na brucho a začala sa opaľovať. Po pár minútach ma však niekto vyrušil.

"Máš tu voľné?" Opýtal sa už mne známy hlas. Stiahla som si okuliare a neveriacky sa pozrela na Sandru.

"Do pekla! Čo tu robíš?!" Opýtala som sa jej nahnevane no aj s úsmevom.

"Snáď si si nemyslela, že ťa nechám samú!" Uškrnula sa a hodila sa do piesku vedľa mňa.

"No super. Voľno sa mi oficiálne skončilo." Zahundrala som a nadvihla jeden kútik úst.

"Ale no tak! Veď dobre vieš, že si vyhliadnem nejakú obeť a hneď máš odomňa pokoj." Zasmiala sa a žmurkla.

"Hmm práve vidím niekoho prichádzať!" Šibalsky sa na mňa usmiala a už išla za nejakým chalanom. No ja som si všimla, že za ním sa blíži smerom ku mne Aron. Do čerta!

"Nie nie! Sandra počkaj!" Mierne som na ňu zavrčala no tá sa tvárila akoby ma nepočula. Veď počkaj! Keď som svoj pohľad opäť upriamila naňho už bol u mňa.

"Tak, aké je more?" Opýtal sa a sadol si vedľa mňa. Všimla som si aj dievčatá, ktoré tu boli, že odkedy vstúpil na pláž z neho nespustili oči.

"Neviem, ešte som v ňom nebola." Povedala som pravdivo a spaľovala pohľadom Sandru, ktorá mi ukázala palec hore a uškrnula sa. Potom odpochodovala do mora aj s tým chalanom. Len som nad tým pretočila očami.

"Tak mali by sme to ísť odskúšať." Usmial sa a postavil. Zrazu sa otočil ku mne a natiahol ruku.

"Ideš?" Opýtal sa, a keď som pozrela na dievčatá, ktoré ho vyzliekli pohľadom, tak s tým prestali, a teraz mňa vraždili pohľadom. Trošku ich vyprovokujem.

"Prečo nie." Usmiala som sa a vyzliekla si šaty. Mala som na sebe čierne bikiny, ktoré mi padli ako uliate. Podala som mu ruku a tak ma vyšvihol hore. Však čo som nečakala bolo to, že hneď ako ma vytiahol ma jednou rukou chytil pod kolená a druhou okolo pása a rozbehol sa so mnou do mora. Smiala som sa ako trafená a než som sa nazdala ma hodil do vody. Keď som sa vynorila hneď bol pri mne. Pozeral mi do očí a boli sme tak blízko, že nás od seba už delilo iba pár centimetrov než sa pobozkáme. Zrazu som sa uškrnula a on sa zamračil. Než sa nazdal ponorila som mu hlavu pod vodu a rýchlo som plávala k brehu. No on bol rýchlejší.

"Ale! To nebolo pekné." Chytil ma okolo pása a pritiahol ma k nemu.

"Mal by som ťa za to potrestať!" Usmial sa a priblížil sa tvárou ešte bližšie k tej mojej. Moje oči prestali hypnotizovať jeho a teraz hypnotizovali jeho pery. Obaja sme sa cítili zvláštne, keďže sme si do teraz od seba držali odstup no postupom času sa to nejako zmenilo. Kým som rozmýšľala nad tým, ako to medzi nami je jeho pery prekonali aj tú malú vzdialenosť a jemne sa obtreli o tie moje. Potom však jeho bozk nabral na intenzívnosti a vášni. Chcel ma, vedela som to. No aj keď som zrejme chcela ja jeho, ešte som na to nebola pripravená. Bozkávali sme sa zrejme dlho, pretože zrazu sme sa museli od seba odtrhnúť pre nedostatok kyslíka.

"Ja, musím už ísť." Povedala som a chystala sa ísť von no ešte raz si ma k sebe pritiahol a dal mi jemný bozk. Vyšla som z vody a dala na seba osušku. Rýchlo som išla do hotela a ešte rýchlejšie do nášho apartmánu. Vošla som do sprchy a pustila vodu. Sadla som si do kúta a zrazu som na svojej tvári pocítila mokré slzy zmiešané s vodou. Prečo som to dopustila? Nemala som to spraviť! Je to preboha môj šéf! Nemôžem mať s ním žiadny vzťah! No aj keď som si to chcela vyhodiť a vyhnať z hlavy tak som nemohla. Vedela som, že sa dostal do môjho srdca. Rozmýšľala som tak príliš dlho, že som si ani nevšimla, kedy vošiel do mojej sprchy a mračiac sa stál predo mnou. Keď som si to uvedomila snažila som sa zakryť na svojich intímnych miestach. Videla som však, že teraz ho nezaujíma moje telo, ale to prečo plačem.

"Tália?!" Oslovil ma a stále pozeral do mojich očí. Uvedomila som si, že už nemám šošovky a tým pádom som to posrala už úplne. Než som stihla zareagovať vytiahol ma na nohy a potom ma zdvihol do vzduchu. Svoje nohy som automaticky obmotala okolo jeho pásu a ruky okolo jeho krku. Práve som sa chystala mu povedať pravdu, keď zrazu priložil ukazovák na moje ústa.

"Nehovor nič! Všetko viem!" Dalo by sa povedať že to zavrčal no nevyzeral byť naštvaný, skôr bol veľmi prekvapený. Svoj pohľad zrazu zabodol do toho môjho. Než som sa nazdala opäť ma pobozkal..........

Môj Šéf Where stories live. Discover now