23. Kapitola

3K 101 5
                                    

"Dobré ráno slečna Blacková. Ako sa dnes cítite?" Po započutí otázky, ktorá bola zrejme adresovaná mne som okamžite otočila hlavu tým smerom odkiaľ prišla. Môj pohľad zaostril osobu v bielom plášti vedľa mňa. Prešla som ho pohľadom a usúdila, že to bude zrejme môj doktor.

"Pán doktor, čo sa stalo?" Opýtala som sa ho a dá sa povedať, že som jeho otázku odignorovala.

"Mali ste čelnú zrážku slečna s kamiónom a boli ste rok v kóme." Stačilo mi počuť posledné slová a prestala som snáď dýchať. Rok v kóme?! Pane bože! Čo moji rodičia, a čo moja práca? Pane bože!! Prišla som o prácu??!!! Doktor si zrejme všimol, že som začala panikáriť a tak zavolal sestričky, ktoré mi dali nejaké lieky na upokojenie.

O hodinu ma prišlo pozrieť nejaké dievča, na ktoré si vôbec nepamätám.

"Ahoj Tália." Pozdravila ma a zobrala si stoličku, ktorá bola v rohu a prisunula ju k mojej posteli.

"A-Ahoj?" Odpovedala som viac menej otázkou.

"Kto si?" Opýtala som sa a trošku sa odtiahla lebo som netušila, čo ma v pláne. Na moju otázku však neodpovedala, pretože si priložila ruku k ústam a rozplakala sa.

"Volám sa Sandra... Som tvoja kolegyňa." Povedala a svoju ruku potom položila na moju. Chcela som ju odtiahnuť no než som sa nazdala reflexívne som jej ju stlačila a rovnako ma to prekvapilo ako aj ju. Neviem prečo som to spravila.

"Tak ja teda pôjdem, Aron ťa pozdravuje vraj sa máš skoro vyliečiť, a že ťa očakáva." Usmiala sa na mňa a potom sa vybrala preč. Aron?! Tak povedomé meno a predsa netuším, kto to je. Môj priateľ? Šéf? Alebo otec? Vôbec netuším. Mám skoro vo všetkom okno. Ako keby som sa vrátila z piatkovej večernej párty a opila sa do nemoty. Než odišla tak si všimla môj nechápavý výraz tak predsa sa zastavila.

"Aron je tvoj šéf." Usmiala sa a žmurkla. Tak teda pochopila som, že je to môj šéf. Som zvedavá na to ako vyzerá. Keď som tak rozmýšľala zrazu dnu vtrhol doktor.

"Tak teda slečna, vypíšem Vám lieky a môžem Vás prepustiť domov ak chcete." Povedal a usmial sa.

"Dobre teda." Povedala som a potom som sa posadila.

"Aby som nezabudol, máte dočasnú stratu pamäte, ale ničoho sa nebojte pamäť by sa Vám mala postupne vrátiť takže pár týždňov a opäť budete vporiadku." Dodal a potom odišiel. Prešla som ku skrini a pobalila si veci, ktoré som tu mala a vyšla som von na chodbu. Vonku ma ešte zastavil lekár aby som podpísala papiere a vybrala som sa domov. To bolo ďalšie jediné miesto, ktoré si pamätám. Zaparkovala som auto pred domom a zaklopala na dvere. O malú chvíľu mi otvoril chlap, celkom pohľadný. Žeby môj brat?

"Tália?!" Oslovil ma ako ducha a ja som sa zasmiala.

"Jack?" Opýtala som sa a on ma hneď objal. Takže zrejme to je môj brat.

"Konečne si doma! Vieš ako sme sa o teba báli!?" Usmiala som sa a vstúpila som dnu. Tašku som položila k dverám a vybrala sa dnu. Porozhliadla som sa a potom som išla do kuchyne. Keď som vošla za stolom sedel postarší pán. Teda môj otec.

"Oci?" Oslovila som ho a svoj zrak z novín premiestnil na mňa. Hneď ako ma zbadal sa postavil a objal ma.

"Konečne si doma srdiečko." Pošepkal mi do ucha a objal ma. Na to sa dovalila aj mama a tiež ma vyobjímala. Veci mi brat odniesol do izby a ja som si konečne sadla na posteľ. Poobzerala som sa po izbe a mala som tu pomerne veľa priestoru, pretože moje veci tu skoro vôbec neboli.

"Oci?" Oslovila som ho, keď som ho zbadala prechádzať okolo mojej izby.

"Áno zlatíčko?" Opýtal sa a prišiel si ku mne sadnúť.

"Kde mám veci?" Opýtala som sa ho.

"Vieš zlatko, našla si si dobrú prácu a ešte deň pred tou nehodou si sa presťahovala do nového bytu." Odpovedal na moju otázku a ja som sa snažila spomenúť si, kde sa ten byt nachádza. Netrvalo mi to dlho a hneď som si spomenula našťastie.

"Aha, dobre. Ďakujem." Usmiala som sa a ocko mi dal bozk na čelo.

Večer sme všetci sedeli za jedným stolom a večerali.

"Jack?" Oslovila som brata, ktorý mi hneď daroval svoj pohľad.

"Mohol by si ma odviesť po večeri ku mne domov?" Opýtala som sa ho a on hneď prikývol.

"Ďakujem." Pokračovala som v jedení, a keď som dojedla tak som si išla po tašku a počkala som brata vonku. Nasadla som do auta na miesto spolujazdca a čakala, kým nasadne aj brat.

"Takže ako sa ti darilo v práci?" Opýtal sa ma brat.

"Celkom slušne aspoň myslím." Odpovedala som a usmiala som sa. Auto zaparkovalo pred celkom luxusnou bytovkou.

"Sme tu." Povedal. Vystúpila som a zobrala som si tašku. Zakývala som mu na odchod a potom som sa vybrala do bytovky. Otvorila som dvere a čakalo ma prekvapenie........


Takže 🥰❤️ som späť a dúfam, že sa vám nová časť bude páčiť. Ďalšia časť výjde možno ešte dnes.😊❤️❤️❤️ Tak paa 🍊

Môj Šéf Where stories live. Discover now