Sedela som na gauči a pozerala nudný seriál, ktorý už snáď opakujú asi po stí krát! Bože! Čo budem tento týždeň robiť?! Zrazu mi začal zvoniť mobil tak som to zdvihla.
"Haloo?" Ozvala som sa a započula som nejaké chrčanie.
"Haloo!!" Povedala som po druhý krát.
"Pozorne počúvaj." Povedal hlas a ja som vyvalila oči.
"Kto ste?" Opýtala som sa no odpoveď som nedostala.
"Tie peniaze chcem už zajtra, presne o druhej v noci v parku. Odkáž Black-Riderovi nech sa nepokúša niečo spraviť, inak si to odskáčeš!" Zavrčal a potom zložil. Počkať! Black-Rider? Veď to je ten týpek na NF. Okamžite som vybehla hore pre laptop a potom sa vrátila späť. Sadla som si a zapla ho.
White-Rose: Kto vlastne si?
Čakala som už asi 10 minút no neprichádzala žiadna odpoveď. Chystala som sa odhlásiť no zrazu odpísal.
Black-Rider: Prečo ťa to zaujíma?
White-Rose: Pretože kvôli tebe som v nebezpečenstve!!
Black-Rider: Čože? Vyhráža sa ti niekto?
Zavrčala som a odhlásila som sa nemala som naňho nervy, no zároveň som potrebovala viac odpovedí. Tie sa však teraz zatiaľ nedozviem. Unavené som si pretrela tvár a pozrela sa von z okna. Bolo zamračené a fúkal silný vietor. Vyšla som hore do izby a prezliekla som sa. Zobrala som si mobil, kľúče a peňaženku. Vyšla som z domu a išla na autobusovú zastávku. Čakala som na zastávke a sledovala okolie. Mraky boli príliš tmavé a mne došlo, že sa môžeš rozpršať a ja som si nezobrala dáždnik. Nevadí mám kapucňu na mikine.
**********
Autobus zastavil neďaleko od domu Emmi a tak som rýchlo pobehla. Zaklopala som a čakala. Zrazu mi otvoril dvere muž, ktorý bol predtým u nás v škole a rozdával nám tie papiere. Mala som ústa niekde na zemi a raz pozerala naňho a raz na Emmu, ktorá stihla tiež prísť.
"To, čo, kedy, ako?" Koktala som jedno cez druhé a neverila som, že tu nájdem práve jeho.
"Všetko ti poviem, tak sa maj Andrew." Usmiala sa Emma a zakývala mu na odchod. Potiahla ma dnu a zatvorila dvere.
"No ja čakám." Povedala som a podupkávala som nohou, na dôraz, že som akoby "urazená".
"No ozval sa mi, že sa nudí, a že by sa rád zastavil, a keďže rodičia nie sú doma, tak som povedala, že to bude vpohode." Nevinne sa usmiala a ja som nad ňou prekrútila očami.
"Volal mi ten chlap, ktorého som stretla v parku. Vieš, čo som ti o ňom hovorila a povedal, že tie peniaze chce už zajtra!" Povedala som zhrozene a išla si sadnúť.
"Nehovoril, že ich chce až o týždeň?" Opýtala sa zmätene a nalievala nám limonádu.
"Hej, ale zavolal, že to chce zajtra. Neviem, mám to povedať mame?" Opýtala som sa a Emma hneď prikývla.
"Samozrejme, veď predsa nemôžeš to riešiť sama." Povedala a položila na stôl poháre.
"Keď ja neviem." Povedala som neisto a rozmýšľala som. Po dopití limonády sme sa rozhodli, že si pozrieme nejaký film, aby sme sa nachvíľku od toho odreagovali. No netrvalo to dlho, pretože sme zrazu započuli nejaký buchot vzadu.
"Čo to bolo?" Opýtala som sa Emmi.
"To bol len náš kocúr, stále dole v pivnici niečo hľadá a ja ani neviem, čo." Zasmiala sa a ďalej sme pozerali telku.
*********
Sedela som v izbe a rozmýšľala. Zapla som laptop a prihlásila sa na na NF.
Máte dve nové správy
Black-Rider: Povedz mi, kto sa ti vyhráža?
Black-Rider: Tália!
White-Rose: Odkiaľ vieš moje meno?😳😲
Black-Rider: To nie je podstatné, kto sa ti vyhráža?
White-Rose: To nie je tvoja vec!
Black-Rider: Tália! Neštvi ma!!
Radšej som sa odhlásila lebo by to vážne neskončilo dobre. Ľahla som si do postele a ani neviem ako a zaspala som.
Stála som uprostred krásnej lúky, kde bol jeden veľký strom a jazero, do ktorého, keď ste sa pozreli tak ste videli svoj odraz. Bolo to skutočne krásne miesto.
"Páči sa ti tu?" Opýtal sa ma a ja som sa k nemu otočila. Jeho ruky spočinuli na mojom páse a tie moje som mala už okolo jeho krku.
"Ani nevieš ako." Povedala som a usmiala som sa. Nahol sa ku mne a svoje pery priložil na tie moje. Mal krásne oceánovo modré oči....Zobudila som sa a rozdychávala to, čo sa mi snívalo. Bolo to vážne čudné. Postavila som sa a práve som sa chystala ísť do sprchy, keď tu zrazu do mojej izby vtrhol brat.
"Nevieš klopať?" Opýtala som sa pomerne podráždene a Jack sa zamračil snáď ešte viac.
"A ty nevieš, že je neslušné niekomu kradnúť veci." Povedal mrzuto a potom sa uškrnul. Vedela som presne, na čo naráža. Spomína tie dve cigarety.
"Prepáč, kúpim si vlastné." Povedala som ironicky a uklonila som sa mu. Len pokrútil hlavou a odišiel preč.
*********
Po sprche som zišla dole do kuchyne, kde ma čakalo prekvapenie........
YOU ARE READING
Môj Šéf
RomanceŠarmantný, neodolateľný, tajomný no predsa veľmi príťažlivý Aron Faller Rain. Šéf najväčšej firmy v celom meste. Krásna, citlivá, drzá no cez to všetko nebojácna Tália Blacková. Musela opustiť školu, kvôli práci jej otca, o ktorej do teraz netuší. Č...