"Vybrala som si túto prácu preto, lebo viem, že v tomto budem určite dobrá, a že Vás nesklamem." Povedala som v skratke a sledovala ako zareaguje. Chvíľku bol ticho a mne to pripadalo akoby zatiaľ prešlo pár rokov. Zahľadel sa na mňa skúmavo a potom svoje roky zopol a položil na stôl.
"Vskutku zaujímavé." Prehovoril a vzal si svoje papiere, ktoré mal na stolíku a začal pracovať. Sedela som tam chvíľku a čakala. Nič sa zatiaľ nedialo, čo ma priam až desilo. Chystala som sa otvoriť ústa, keď tu zrazu vtrhol niekto do kancelárie a ja som až poskočila.
"Sorry kámo, ale toto je dôležité!" Povedal a potom svoj pohľad presunul na mňa. Hmm, musím povedať tento chlap vyzeral zaujímavo. Nestihla som si ho ani prezrieť, pretože niekto, teda pán Faller si zakašľal a ja som sa hneď vrátila na zem.
"Áno?" Opýtala som sa ako najväčší idiot a v duchu sa za to prefackala.
"Zavolám vám." Povedal a tým mi naznačil aby som už konečne odtiaľto odišla.
"Dobre, dovidenia." Pozdravila som sa a pri východe sa ešte raz pozrela na toho, ktorý vošiel do jeho kancelárie a zatvorila dvere. Nastúpila som do výťahu a zviezla sa dole. Prešla som recepciou a vyšla z budovy. Nasadla som do auta a vytiahla jednu cigaretu. Zapálila som si ju a pomaly vdychovala dym. Vystúpila som predsa a oprela sa o auto. Kým som vdychovala dym, sledovala som ako ľudia chodia do práce a druhý zase smerom preč z práce. Ohorok som potom vyhodila a nasadla do auta. Všimla som si, že pán Faller bol tiež na parkovisku pri svojom aute no to som už naštartovala a smerovala domov.
**********
"Tak čo, ako to dopadlo?" Vtrhla do mojej izby mama presne vtedy, keď som zapla laptop.
"Áno, výborne, povedal, že sa mi ozve." Odpovedala som stroho a prihlásila sa na Facebook.
Máte novú žiadosť o priateľstvo!
AFRAOLNLER
Kto by to tak mohol byť?Žiadosť prijatá.
Používateľ AFRAOLNLER vám práve píše........
"Tália večera!!!!!" Skríkla mamka a ja som laptop vypla. Postavila som sa a prešla dole. Sadla som si za stôl a brat niečo ťukal na mobile.
"Odlož ten mobil! Nikam ti neutečie!" Upozornila ho mamka, keď nakladala jedlo na taniere a ja som sa uchechtla.
"Veď dobre!" Zahundral a mobil strčil do vrecka. Keď mamka každému ponakladala prišiel dole aj otec.
"Tak dobrú chuť rodinka." Usmial sa a sadol si za stôl.
"Dobrú chuť." Odpovedali sme jednohlasne a pustili sme sa do jedla. Keď sme dojedli pomohla som mamke umyť riad a potom som sa vybrala do izby.
Zapla som laptop a všimla si správu na fb no ignorovala som to a prihlásila sa na email.
FallerAron@gmail.com
Dobrý deň, chcel by som Vám oznámiť, že na základe Vášho papiera a odporúčania na túto prácu sme sa Vás rozhodli prijať. Zajtra môžete okamžite nastúpiť. Stačí keď prídete tak na 10:30. Ďalšie informácie Vám už poskytne sekretárka, ktorá Vám ukáže Vaše pracovné miesto.
S pozdravom Faller!
Neverila som vlastným očiam! Oni ma prijali!!!! O môj bože!!!!! Ja neverím!!!!! Čítala som si to ešte hodnú chvíľku a potom som začala skákať od radosti ako sfetovaná. Odložila som laptop a ľahla si do postele so sfetovaným úsmevom. Prijali ma!! Ani neviem ako a zaspala som........
**********
"Crrrr crrrrr crrrrrr crrrrrr" Vyletela som z postele tak, že som rovno pristála na podlahe. Do čerta aj s budíkmi! Chcela som ho vyhodiť, no keď som sa pozrela koľko je hodín a uvedomila si, že meškám išlo ma poraziť.
"No do riti!!!!!" Zvýskla som a rýchlo išla spraviť rannú hygienu. Obliekla som sa, a čo najrýchlejšie vybehla z domu. Nasadla som do auta a vyrazila. Pred budovou som bola do 11:00 do čerta!! Meškám už pol hodinu on ma zabije! Vtrhla som dnu, ako keby malo prísť tornádo a hneď upaľovala na recepciu.
"Dobrý, ospravedlňujem......" Nedopovedala som lebo mi skočila do reči.
"Meškáte!" Vyštekla na mňa a spražila ma pohľadom. Heh! Milá osôbka.
"Poďte!" Pokynula aby som ju následovala a tak som išla za ňou ako poslušný psík. Vyviezli sme sa úplne hore a ja som preklínala seba aj ten budík.
"Budete šéfová osobná asistentka, takto si to želá, tu budete podpisovať zaňho papiere a toto slúži na prijatie hovorov. Keď niekto zavolá, zdvihnete so slovami: tu osobná asistentka pána Fallera, čo si želáte?
Rozumiete?" Vysvetľovala a pýtala sa ma to ako malého decka, ktoré nevie, čo je to telefón."Áno." Zamrmlala som a ona sa zaškerila.
"Tak veľa šťastia. Ochvíľku Vám prídu papiere." Povedala a odpochodovala preč. Sadla som si do kresla a práve prišiel nejaký chlapík aj s papiermi. Hodil mi ich na stôl a pozrel na mňa súcitným pohľadom. Ten som mu opätovala a chystala sa ísť pracovať no zrazu sa dvere na jeho kancelárii otvorili.
"Slečna Blacková! Do mojej kancelárie!" Povedal to hrubým hlasom a vedela som, že je zle. Teraz ťa vyhodí za to, že si meškala. Vošla som dnu a než som stihla zatvoriť dvere už som bola na nich natlačená..................
YOU ARE READING
Môj Šéf
RomanceŠarmantný, neodolateľný, tajomný no predsa veľmi príťažlivý Aron Faller Rain. Šéf najväčšej firmy v celom meste. Krásna, citlivá, drzá no cez to všetko nebojácna Tália Blacková. Musela opustiť školu, kvôli práci jej otca, o ktorej do teraz netuší. Č...