Z firmy sme rovno mierili do malej útulnej reštaurácie, kde to bolo krásne vyzdobené vianočnými ozdobami, keďže o pár dní sú Vianoce. Pripomenulo mi to však prípravy na vianočný večierok, s ktorými som vpodstate ešte ani nezačala. Čašník nás posadil na miesto vedľa okna, takže som mala perfektný výhľad na mesto. Ľudia prechádzali, smiali sa dokonca sa sem tam aj pobozkali. Sviatky sú jedným z dňov, kedy by mali byť ľudia spolu. Ja som však slobodná, teda nezadaná a preto budem na Vianoce opäť sama.
"Takže ako ti to ide s plánom toho večierka? Vieš o tom, že to je tesne pred tým, než pôjdete na služobnú cestu?" Opýtala sa ma a medzitým nám objednala drinky.
"Samozrejme. Musím ti úprimne povedať, že s tou prípravou večierka som vôbec ešte nezačala." Zasmiala som sa a o pár sekúnd nám už čašník doniesol naše objednávky.
"Ak chceš kľudne ti s tým môžem pomôcť. Robila som to už veľa krát a myslím, že vycucať ho nebude problém." Uškrnula sa a odpila si z nápoja. Vyvalila som oči a jemne do nej šťuchla.
"Žiadne také! Nebudeme ho vycucávať o peniaze. Mám nápad, ktorý je podľa mňa vyborný a nebude to ani veľa stáť." Usmiala som sa.
"Tak to ma teda zaujíma." Oprela sa dlaňami o stôl a pozorne počúvala.
"Napadlo mi, keďže to má byť 20.12 tak by sme to mohli spraviť na streche našej budovy. Áno viem, bude to síce neformálne no predsa bude dobré počasie a čerstvý vzduch by každému prospel. Boli by tam iba jednoduché ozdoby. Nejaká červená so zlatou alebo striebornou. Samozrejme stromček tam nesmie chýbať. Pripravili by sme aj taký menší program, aby sa ľudia mohli zabaviť." Povedala som svoj plán, ktorý mi zišiel na um ani neviem kedy a rozmýšľala som, čo ďalej by sme tak mohli spraviť.
"To je skvelé! Máš príliš dobrú fantáziu! Určite sa to bude páčiť aj Aronovi." Usmiala sa a chytila moju ruku do tej svojej.
"Čo sa minule v tom klube medzi vami stalo?" Opýtala sa náhle otázku, ktorú som nečakala. Povedať jej to? Alebo to mám radšej tajiť? Aj keď sa so Sandrou nepoznám dlho, no za to viem, že je to jeho kamarátka, mala som pocit akoby to bola správna vec, že jej to poviem.
"No stalo sa to tak rýchlo. Popíjali sme drink a zhovárali sa. Zrazu mi začal rozprávať o Isabelle....." Prerušila ma v rozprávaní.
"Takže ti to povedal?" Opýtala sa mierne v šoku.
"Áno, no a potom nejako došlo k tomu, že sme sa pobozkali. Došlo by to aj ďalej, ale ušla som. Predsa je to bláznivé! Nemôžem mať nič so svojím šéfom! Preboha veď to by bola tragédia!" Zasmiala som sa nervózne a radšej pozrel von oknom než na ňu. Kto vie, čo si teraz myslela.
"Zaujímavé, vieš od toho, čo sa stalo s Isabellou sa istý čas uzavrel do seba a ešte nikdy som ho nevidela zrazu takého opäť akoby vo svojej koži. Tým, že si prišla do firmy si ho zmenila Tália! Viacerí si to všimli. Skús nám ho prosím vrátiť takého, aký bol." Videla som, že rozpráva úprimne z hĺbky duše. Možno to bude riskantné, no čo môžem stratiť? Iba ak svoju prácu. Začala som nad tým uvažovať a došla som k záveru, že pokiaľ mi dá nejaký náznak budem sa o to snažiť.
"Tak fajn." Usmiala som sa a pustila sa do jedla, ktoré sme si objednali medzi tým, ako sme sa zhovárali. Myslím, že tomu čašníkovi sme išli na nervy, pretože na nás stále pozeral, ako zrejme dokážeme tak dlho o niečom kecať. Nuž, ako sa vraví: Ženám idú ústa stále. Musela som sa zasmiať sama nad sebou.
"Počuj, a čo máš ty s tým Derekom?" Opýtala som sa jej pomedzi to, ako som prežúvala. Moja otázka ju zrejme zaskočila, pretože sa začala mierne dusiť. Napila sa vody a potom si vydýchla.
"No, nič konkrétne. Len pracovný vzťah." Odpovedala akoby nezaujato a mne hneď došlo, že klame.
"Hmmm." Zahundrala som a zadívala sa na ňu pohľadom: Ja viem, že klameš.
"Fajn!" Porazenecky si vzdychla a zasmiala sa.
"Tak trochu sa mi páči! Ale neskús mu to povedať! Inak si ťa nájdem a zabijem!" Zasmiala sa a dojedla.
**********
Na laptope som vyhľadávala všelijaké ozdoby na ten večierok. Pár som ich už aj zakúpila a rezervovala, že sa na nich prídem pozrieť osobne. Teda musím povedať, že účet, ktorý mi poskytol ako financie na večierok mi takmer privodil infarkt. Ja mať toľko peňazí tak by som si kúpila obrovský dom s bazénom a jedným škrečkom. Zrazu mi však pípla správa.
Máte jednú novú správu na NF
Váhala som, či sa mám pozrieť alebo to len odignorovať. Čo keď mi napísal on? Veď už predsa vie, že som to ja? Tak prečo by mi písal? Keď som však otvorila ikonu NF vybehla mi správa od mojej bývalej najlepšej kamarátky Emmi.
Pink-Heart: Ahoj Tália, mohli by sme sa prosím stretnúť?
Chvíľku som premýšľala, čo odpíšem no nakoniec som sa rozhodla, že sa stretneme. Odložila som si laptop a išla k šéfovi mu oznámiť, že odchádzam. Keď som zaklopala a náhle sa otvorili dvere, okamžite ma potiahol do vnútra a inštinktívne ma natlačil na vnútornú časť dverí. Dýchala som strašne rýchlo, takže ak by tu niekto prišiel myslel by si, že som práve po sexe. Bolo by to vtipné, keby to bola pravda, čo však nie je. Než som stihla zareagovať jeho pery opäť spočinuli na tých mojich.
"Prečo mám pocit, že som ťa už niekedy bozkával?" Opýtal sa to hrubým a dominantným hlasom, keď sa odomňa odtrhol a ja som vedela, že som v riti! Ale že v totálnej!
YOU ARE READING
Môj Šéf
RomanceŠarmantný, neodolateľný, tajomný no predsa veľmi príťažlivý Aron Faller Rain. Šéf najväčšej firmy v celom meste. Krásna, citlivá, drzá no cez to všetko nebojácna Tália Blacková. Musela opustiť školu, kvôli práci jej otca, o ktorej do teraz netuší. Č...