34. Kapitola

2.6K 95 6
                                    

Opäť som sedela v klube a tak, ako minule som sa nudila. Sandra si niekoho vyhliadla, a ako zvyčajne s ním išla niekde hore. Tuším to bola VIP zóna. Úprimne? Mňa toto nelákalo. Ja som zatiaľ s nikým nespala no ani to zatiaľ nemám v pláne. Popíjala som svoje martini ako vždy, keď si zrazu ku mne prisadol Aron. Bolo čudné no aj zábavné zároveň, že vôbec nevedel, kto som no na druhej strane, ja som vedela, kto je on.

"Minule sme sa nestihli spoznať lepšie." Povedal svojim mužným hlasom, a ako vždy ma tým pekne dostal do kolien. Pomrvila som sa na nepohodlnej stoličke a opäť si odpila z martini.

"Takže Rose. Ak si teda dobre pamätám." Dal si dole sako, a tak sa mi naskytol pohľad na jeho silné a vypracované paže. Páni! Musím povedať, že tento chlap má čo do seba. Veď už ho konečne pobozkaj! Dodal môj vnútorný hlas, ktorý som pekne krásne odignorovala a snažila si spomenúť, čo to pred chvíľkou vravel.

"Ach, áno áno." Usmiala som sa a objednala si ďalší drink.

"Ste mi nejaká povedomá." Usmial sa a odpil si zo svojho pohára. Vážne? No nevrav! Pregĺgla som dosť výrazne, čo musel postrehnúť, pretože som sa aj obzerala okolo seba a hľadala hoci akú možnú vec, či činnosť, aby som sa dostala z jeho spoločnosti. Vlastne by som mala prestať sa obzerať stále okolo seba, pretože vyzerám, že som nervózna. Čo väčšinou ľudia robia, keď klamú, nemám pravdu? Výborne už sa rozprávam aj sama so sebou. Ak by som mohla otrieskala by som si hlavu o najbližšiu stenu.

"Poviem Vám! Môj život do teraz stál za hovno!" Zasmial sa a odpil si. Ako tak naňho pozerám tak už má čo to v sebe naliate, takže som zvedavá, kto ho odnesie domov.

"Vážne? A to už prečo?" Opýtala som sa, pretože z časti ma to aj zaujímalo, no z druhej časti som chcela aby mi povedal všetko, čo sa stalo s ním a Isabellou, keď boli spolu. Dopila som svoj drink a objednala si ďalší.

"Nechcete ísť do VIP? Poviem Vám to tam." Uškrnul sa a objednal si rovno celú fľašku.

"Dobre teda." Zobrala som si drink a nasledovala ho. Hore bolo pár stolov a jednoznačne tu bol väčší kľud, ako tam dole. Všimla som si tu aj Sandru spolu s Derekom?! Fakt? Sadli sme si k stolu a svoj drink som si nechala v rukách.

"Takže, keď som mal 19 tak som sa s Isabellou stretol na jednej párty! Bola veľmi milá a šarmantná! Vôbec nevyzerala na nejakú štetku. No zdanie klame ako sa hovorí nie? Pár krát sme si spolu vyšli von a začali sme sa potom stretávať pravidelne. Chodil som ju vyzdvihnúť zo školy, kde jej všetky kamošky závideli. Keď zistila, aká je za mňa populárna začala toho zneužívať. Nebral som jej to za zlé. Mala predsa 16 tak sa musela nejako vychvaľovať. Trpel som to asi tak dva roky. Potom prestala. Keď som mal 20 tak som sa rozhodol, že ju požiadam o ruku. Súhlasila, čoho som sa obával najviac, pretože som nechcel aby ma odmietla. Boli sme spolu tri roky, keď sa to stalo. Jedného večera som bol dlho v práci. Vracal som sa domov večer neskoro a povedal som si, že naplánujem krásny romantický večer. Keď som však vstúpil do domu, všade po zemi boli jej veci, ale aj veci niekoho iného. Keď som prišiel do ložnice, obaja spali na našej spoločnej posteli. Chápeš to?! Tá mrcha ma podviedla a ešte si dovolila s tým kokotom spolu zaspať v našej posteli! Vtedy sa mi zrútil celý svet a prisahal som, že som so ženami skončil. Keď som ju vyhnal, tak odišla a celých 8 rokov sa tu neukázala až do nedávna. No v práci som spoznal jedno dievča, ktoré mi opäť pomotalo hlavu a vôbec neviem, čo robiť. Správam sa k nej ako chuj." Zasmial sa a napil sa poriadného dúška.

"Kto je to dievča?" Opýtala som sa tu hlavnú otázku, ktorá mi vŕtala v hlave.

"Tália." Zašomral a napil sa opäť. Ja som tiež práve pila nápoj, keď mi zabehlo, a všetok obsah v mojich ústach skončil na stole.

"Myslíš Táliu Blackovú?" Opýtala som sa a zahrala sa na to, že ju poznám. Zamračil sa a vystrel.

"Ty ju poznáš?" Opýtal sa ako úplný idiot. No nie nepoznám ju, keďže som ti práve povedala aj jej priezvisko!

"Ale áno, bola to moja spolužiačka, kedysi na strednej." Zasmiala som sa falošne a odpila si z nápoja.

"Aha." Bolo všetko, čo povedal a ďalej sa venoval sebe. Ja som začala rozmýšľať, až kým ma nevyrušila jeho blízka prítomnosť. Vypleštila som oči a než som sa nazdala tak jeho pery skončili na tých mojich. O môj bože! V bruchu mi asi explodoval celý roj motýlikov a cítila som, že naberám odtieň ružovej. Do čerta! Musíš prestať! Veď je to tvoj šéf pre boha! Akokoľvek som sa snažila presvedčiť seba a svoj rozum, srdce zvíťazilo a robilo si, čo chcelo. Svoje ruky som obmotala okolo jeho krku a pritiahla ho ešte bližšie. Moje nervy! On bozkáva ako Boh! Ktovie aké by to bolo, keby jeho jazyk zablúdil aj nižšie. Dobre stačí! Pokrútila som mierne hlavou a odstrčila ho od seba. Zadíval sa na mňa nechápavo, no ja som hneď vybehla z VIP a rýchlo išla von.

Domov som prišla pomerne rýchlo, čomu som sa dosť čudovala. No jediné, čo mi teraz behalo po rozume bol on a jeho pery. Automaticky som si priložila ruku k perám a prešla po nich. Na tvári som mala jemný úsmev a moje myšlienky boli niekde v Amerike. Keď som zaľahla do postele a zaspala v mysli som mala stále jeho a jeho pery na tých mojich..........

Môj Šéf Where stories live. Discover now