"Dobré ráno žiaci!" Pozdravila nás naša tiredna a sadla si za katedru. Všetci jej darovali čudný pohľad a ja s Emmou tiež.
"Chcela by som Vám povedať, že nás čaká veľký projekt, a ktorý bude výherný tak sa pôjde na dva týždne do Dubaja!" Povedala natešene a my sme všetci na ňu pozerali ako na ducha.
"Veď to je super!!" Zapišťala som potichu a Emma len prikývla.
"Predstav si tu pláž, nie ten hotel! Nie a tých chalanov!" Začali sme sa tam rozplývať a ďalej sme už nepočúvali.
"A však tento projekt bude robiť celá škola vo dvojici, takže na tento výlet pôjdu iba dvaja." Povedala a pozreli sme na ňu a zamračili sa.
"Ale to nie je fér." Ozvala som sa. Všetci svoje pohľady otočili na mňa.
"To už prečo slečna Blacková?" Opýtala sa ma a chalani na mňa pozerali. Liezlo mi to na nervy.
"Podľa mňa by mali ísť všetci, ak by sme náhodu vybrali. Podľa mňa nie je fér aby išla len dvojica." Povedala som úprimne, aj keď mne by to nevadilo, kebyže vyhráme a ideme len my dve s Emmou, aj keď na výhru je len malá pravdepodobnosť, ale podľa mňa by mala ísť celá trieda.
"Je to síce pravda, ale také sú pravidlá. Môžem sa však opýtať na to a dať to ako návrh, že ak niekto vyhrá z triedy, tak že by išla celá." Povedala a usmiala sa. Ja som len prikývla a ďalej sa rozprávala s Emmou. Zrazu mi pípol mobil tak som ho vytiahla, aby som sa naňho pozrela.
"Mimochodom tento projekt je o elektrotechnike, ktorý sponzoruje samotná veľká firma." Povedala a všetci sa začali o niečom rozprávať.
"Veď to je tá firma, do ktorej chcem ísť pracovať!" Zapišťala som opäť potichu a Emma sa zasmiala.
"Hej, hej, aj ja tam chcem ísť." Zasmiala sa a ja spolu s ňou.
"Uvidíš! Obe nás príjmu!" Povedala som hrdo a šťuchla do nej.
"To si píš." Zasmiala sa a ja som sa prihlásila v mobile.
Black-Rider: Dobre ráno :)
Black-Rider: Prečo nie si online? :(
Black-Rider: Chýba mi písanie s tebou
White-Rose: Ahooj :)
Black-Rider: Konečne si tu :)
White-Rose: Prepáč, ale ľudia v mojom veku majú školu vieš 😂
Black-Rider: Ty ešte študuješ? Myslel som, že pracuješ
White-Rose: Nie študujem, ale som v poslednom ročníku a potom sa chystám ísť na pohovor do jednej veľkej firmy
Black-Rider: Aha, tak to je dobre a do akej?
White-Rose: Je to známa firma tu v meste pracuje sa tam s Elektrotechnikou a hľadajú nové sekretárky. Dúfam, že to bude ešte voľné, kým skončím
Black-Rider: Zaujímavé, mám tam známeho :) mohol by som ti podržať miesto.
White-Rose: To by si vážne spravil? 😲
Black-Rider: Samozrejme :)
White-Rose: Prečo mám pocit, že za to budeš niečo chcieť? 😒🥺😲
Black-Rider: Splatíš mi to neskôr ;)
White-Rose: Mohol by si skúsiť podržať aj miesto pre moju kamarátku? 😲
Black-Rider: Skúsim to, ale nič nesľubujem :)
White-Rider: Ďakujem veľmi pekne!!!❤️
Videné
Nemohla som uveriť, práve zazvonilo a ja som vyskočila zo stoličky. Emma mi darovala nechápavý pohľad.
"Mám skvelú správu!" Zvískla som a išli sme na veľkú prestávku. Prišli sme na veľký dvor a sadli sme si pod strom.
"No tak už ma nenapínaj!" Povedala a začala niečo písať do mobilu.
"Písala som si opäť s tým chlapom a povedal, že ma známeho v tej firme, kde chceme ísť na pohovor a povedal, že by nám vedel podržať miesto, kým nezmaturujeme." Vypískla som to potichu a Emma skoro vyskočila dva metre do vzduchu.
"To si robíš srandu?" Opýtala sa a už sa radovala ako trafená.
"Povedal, že to skúsi, ale že nič nesľubuje." Povedala som a zaškerila som sa.
"Veď to je úžasné!" Skríkla a hodila sa mi okolo krku.
"Ja viem!" Zasmiala som sa a sadla som si späť na zem. Chvíľku sme sa ešte rozprávali a potom sme sa začali rozprávať o tom projekte no opäť nás niekto vyrušil.
"Ale ale, cica, čo tu tak samé?" Opýtal sa blondiak a už tu bola aj jeho partia. Mala som dobrú náladu a nehodlala som si ju kaziť, no keď tu prišiel on hneď sa moja nálada otočila o 360°.
"Čo zase chceš?" Vyštekla som naňho.
"Chcel som sa ťa opýtať, či by si so mnou niekde nezašla?" Povedal a poškrabal sa na zátylku. Dobre vidím? On je v rozpakoch? Pozrela som na Emmu a tá sa len uškŕňala.
"Ehmm tak no umm dobre?" Povedala som a chalani sa uškrnuli. Asi tuším, o čo tu ide.
"Fajn, tak ja ti napíšem." Povedal a potom odišiel. Keď odchádzali nespúšťala som z nich oči a spravila som dobre. Dvaja úplne vzadu si nenápadne podali peniaze. Takže nejaká stávka zrejme.
"Aj ty si to videla?" Opýtala sa Emma a ja som prikývla a uškrnula sa.
"Neboj nič, už mám plán." Povedala som a tľapla som si s ňou.
***********
Po prestávke sme sa vrátili opäť do triedy a sadli sme si do lavíc. Čakali sme, kým príde matikárka no vôbec nechodila. Zrejme budeme mať voľnú hodinu. Keď tu však zrazu do triedy vošiel celkom pohľadný chlap aj triedna učiteľka.
"Vážený! Dovoľte mi predstaviť túto pána, ktorý má na starosť ten projekt. Je to zástupca z tej firmy, o ktorej som vám hovorila. Rozdá vám témy a potom vypracujete tie projekty!" Povedala a dievčatá z neho nemohli spustiť oči. Prekrútila som nad tým očami a čakala, kým na nás dôjde rad.
"Starsonová a Blacková." Povedala učiteľka a Emma sa postavila a išla po papier. Keď som ich tak sledovala musela som uznať, že by sa k sebe hodili. Zrazu však on na ňu žmurkol a Emma rýchlo prišla späť.
"To čo bolo?" Opýtala som sa a uškrnula sa.
"Ale nič." Povedala a usmiala sa.
"Jasné." Zasmiala som sa a potom sme sa pozreli na ten papier.
"Tak to vyzerá, že máme dosť práce." Povedala som a stále som skenovala papier a inštrukcie na ňom. Ani som si nevšimla, kedy odišla triedna spolu s tým chlapom a prišla už matikárka.
"Prosím odložte si tie papiere a začneme sa venovať novému tématickemu celku!" Povedala a začali sme písať do zošita nový názov látky.......
YOU ARE READING
Môj Šéf
RomanceŠarmantný, neodolateľný, tajomný no predsa veľmi príťažlivý Aron Faller Rain. Šéf najväčšej firmy v celom meste. Krásna, citlivá, drzá no cez to všetko nebojácna Tália Blacková. Musela opustiť školu, kvôli práci jej otca, o ktorej do teraz netuší. Č...