Dobre Tália len premýšľaj! Počula som približujúce sa kroky a každým hlasitým krokom mi srdce bilo ako o závod! Fakt si si nemohla debilnejšiu skríšu vybrať! Zrazu otvorili dvere na svojej izbe a vošiel dnu. Ruku som si priložila na ústa aby nepočul ani môj dych.
"Ach!" Vzdychol si a ja som vyvalila oči. On sa nebodaj uspokojuje?! Tak toto som nečakala.
"Do čerta!" Zavrčal, keď mu niečo spadlo na zem. Podľa zvuku by som tipovala, že to bola nejaká zbraň, ale že fest ťažká. Dobre takže možnosť, že sa uspokojuje som vyhodila z hlavy. Preklínam svoje myšlienky! Zrazu sa otvorili dvere do kúpeľne a zasvietil svetlo. Pre boha! Všimla som si jeho postavu, no veľmi matne cez ten záves. Usúdila som, že stojí pred zrkadlom. Zrazu sa otočil a začal sa približovať k vani no potom ho niekto vyrušil.
"Aron! Kde máš tie papiere?" Opýtal sa ho Jason zrejme a on sa uchechtol.
"Sú v stolíku!" Povedal pobavene a chcel ísť opäť napustiť vaňu no opäť ho vyrušil.
"Tam nie su!" Povedal a na sto percent by som sa stavila, že sa Aron zamračil.
"Ako to do pekla!" Zavrčal a išiel preč. Počula som zvuky, ktoré vychádzali hneď od vedľa, takže zrejme sa pozeral do stolíka.
"Do riti!" Zahrešil a potom som počula buchnutie dverí. Opatrne som vyliezla von a ešte opatrnejšie sa pozrela, či náhodou neostal v izbe. Vzduch bol čistý, takže som sa pobrala k dverám, no všimla som si nejaký sprej na jeho nočnom stolíku. Neviem, či som bola sfetována alebo mi šiblo, no chcela som zistiť, či je to ten sprej, ktorý stále používa, pretože vždy, keď som bola pri ňom voňal úžasne. Tália pre boha spamätaj sa! Nádych, výdych! Otvorila som dvere na jeho izbe a obzrela sa do prava a do ľava. Vzduch bol čistý, takže som vypochodovala von a rýchlo prebehla do kuchyne. No tam ma čakalo prekvapenie. Sedel tam Derek a popíjal čaj. Do riti! Rýchlo som si sadla na podlahu a prešmykla sa ku kuchynskej linke. Sedela som za ňou a čakala, kedy niekde pôjde. Bože prípadám si ako agent z FBI! Zrazu mu zazvonil telefón a potom prešiel niekde do vedľajšej miestnosti. Niekto tam hore ma má teraz veľmi rád. Nazrela som cez pult, a keď bol vzduch čistý vybehla som ako blesk z jeho bytu a uháňala rýchlo preč. Zavolala som si taxík a potom som išla do práce. Kabelku som zhodila do svojej šatne a pobrala som sa pracovať.
Keď mi skončila práca tak zrazu do podniku vstúpil chlap, ktorý mohol mať tak 24 a vyzeral naozaj zlato.
"Prepáčte máme zatvorené!" Usmiala som sa a zobrala som si kabelku.
"Ja som prišiel, pretože mám dohodnuté rande." Usmial sa a poškrabal vzadu na zátylku. Aha! To musí byť ten Black-Ghost!
"Ty si ten Black-Ghost!?" Opýtala som sa s úsmevom. Len prikývol.
"Ja som White-Angel." Usmiala som sa a podala mu ruku no namiesto toho ma len rovno vtiahol do objatia.
"Si nesmierne krásna." Usmial sa na mňa, keď som sa odtiahla.
"Ďakujem." Zrejme som sa začervenala, pretože som svoj pohľad sklopila k zemi, no on mi nadvihol bradu a tak ma prinútil sa mu pozerať do očí.
"Kam pôjdeme?" Opýtala som sa a len sa usmial.
"Môžeme ísť na zmrzlinu?" Navrhol a čakal na moju odpoveď. Len som prikývla.
"Tak povedz mi niečo o sebe." Vyzval ma, kým sme išli do najbližšej zmrzlinárne.
"No čo ja viem. Volám sa Tália Blacková. Mám 21 rokov a pracujem ako čašníčka. Mám jedného brata, ktorý sa volá Jack a to je asi tak všetko." Zasmiala som sa a pozrela naňho.
"A čo ty?" Vyzvala som ho.
"No volám sa Anton Mayer. Mám 26 rokov a mám dve sestry. Jedna má 30 a druhá ma 18. Volajú sa Sue a Mia. Pracujem ako architekt a mám celkom slušný plat." Zasmial sa a potom sme vkročili do malej zmrzlinárne.
"Tak akú si dáš?" Opýtal sa, kým sme stáli v rade.
"Malinovú a ty?" Opýtala som sa.
"Ja si dám oreo a citrónovú." Zaškeril sa a z tej kombinácie mi prišlo trochu zle. Nechápem, ako môže, veď sladké s kyslím zároveň to je fuj! Keď sme si objednali tak sme si sadli ku stolu do zadu a začali sme sa rozprávať o všetkom možnom. Dokonca sa priznal, že na škole bol sukničkár, a že baby mal vždy len na sex. Priznám sa túto tému som veľmi nechcela rozoberať, no nemohla som sa z toho nijako vykrútiť. Rozprávali sme sa ešte dlho, keď tu zrazu som zbadala niekoho, koho som vidieť nechcela! Na vlastné oči sem prišiel Aron spolu s jeho kamošmi a samozrejme dotiahli si aj nejaké baby. Ako by ma to aj zaujímalo, že? Ha tá irónia! Prižmúrila som oči a skenovala ho pohľadom. Onedlho tiež sa začal obzerať, a keď natrafil na mňa ja som v predstihu stihla svoj pohľad presunúť opäť na Antona.
"Tak chceš ešte niečo alebo sa už poberieme?" Opýtal sa a vyberal peňaženku.
"Ty si pozýval ja platím!" Napomenula som ho, a kým som vyťahovala peniaze už mi dávno oznámil, že zaplatil. Škaredo som naňho pozrela no potom som to prijala.
"Nabudúce ťa pozvem ja!" Šťuchla som doňho a pobrali sme sa preč. Po celej ceste von zo zmrzlinárni som na sebe cítila jeho pohľad. Rozlúčila som sa s ním a potom som išla domov. Keď som prechádzala okolo tmavej uličky zo zadu mi zrazu niekto priložil ruku na ústa a druhú okolo pásu. Prekrútila som očami, pretože v poslednej dobe mi to budú robiť asi dosť často. Potom som sa začala škubať a kopať. No dotyčný sa na mne len bavil. Nakoniec som sa od neho nejako dostala a pozrela sa, kto mal za potrebu ma vystrašiť na smrť.
"Faller!" Zavrčala som a on sa iba uškrnul no potom zvážnel.
"Kto to bol?" Opýtal sa.
"Kto?" Odpovedala som na jeho otázku otázkou.
"Ten chlap!" Zavrčal a priblížil sa bližšie. Jeho ruka sa ocitla okolo môjho pása a hneď som ju chcela dať dole, no nejako mi to až tak neprekážalo.
"Zoznámila som sa s ním cez zoznamku. Prečo ťa to zaujíma?!" Zavrčala som tentoraz ja. Inštinktívne ma pretočil a oprel o stenu. Naklonil sa k môjmu uchu a doslova mi dýchal na krk.
"Ty si MOJA!" Povedal to strašne dominantným hlasom a dal veľký dôraz na slovo moja. Pozrela som naňho pobavene a nadvihla obočie.
"To isto." Odfrkla som si a snažila sa dostať z jeho pasce no nepodarilo sa.
"Teraz ťa odveziem domov a zajtra ťa pozývam na rande." Žmurkol na mňa a ja som vyvalila oči. Samotný Aron Faller ma pozýva na rande?!
"Čo ak odmietnem?" Opýtala som sa pobavene a nadvihla som obočie. Zrazu ma pustil a pobral sa k svojmu autu.
"To nespravíš, na to ťa už veľmi dobre poznám." Žmurkol a nasadol. Do čerta aj s ním! Mal pravdu! Neochotne som si nasadla a čakala, kedy ma konečne odvezie domov, čím som mu musela prezradiť adresu, kde bývam........
YOU ARE READING
Môj Šéf
RomanceŠarmantný, neodolateľný, tajomný no predsa veľmi príťažlivý Aron Faller Rain. Šéf najväčšej firmy v celom meste. Krásna, citlivá, drzá no cez to všetko nebojácna Tália Blacková. Musela opustiť školu, kvôli práci jej otca, o ktorej do teraz netuší. Č...