Ráno som sa prebudila skôr, ako dievčatá a tak som sa išla pripraviť.
Zrazu nám niekto zaklopal na dvere tak som išla otvoriť. Keď som otvorila bola som milo prekvapená. Pamätáte si, čo som vám spomínala tu skupinku mužov? Tak práve jeden z nich tu stál v obleku rovno predo mnou."Želáte si?" Opýtala som sa a on až vtedy odomňa odtrhol zrak. Keď som sa na seba pozrela, zistila som prečo na mňa pozeral. Do čerta!!!! Na sebe som mala iba tepláky a podprsenku! Trapas! Rýchlo som pobehla pre tričko a dala si ho na seba. Vrátila som sa späť a stavím sa, že som bola červená až niekde na zadku.
"Prepáčte, asi som si poplietol izbu, aj keď výhľad stál za to." Oblízol si pery a mne sa automaticky podlomili nohy. Keby tam neboli tie dvere, asi by som mu tu rovno padla na podlahu, ako keď hodíte handru na zem.
"To zrejme určite!" Povedala som a zabuchla dvere. Do riti!!!! Pobrala som sa späť do kúpeľne a urobila rannú hygienu.
"Kto to bol?" Nakukla ku mne do kúpeľne Emmina hlava a ja som skoro dostala infarkt.
"Ale nikto, potom ti to poviem." Zamrmlala som a uškrnula sa. Emma mi darovala pohľad, že pokiaľ jej to nepoviem tak ma nenechá dýchať a ja som vedela, že sa z toho nevyvlečiem. Super!
"Dievčatá máme už ísť na raňajky." Prišla k nám Bella a potom odišla.
"Čo jej je?" Opýtala som sa. Emma kývla plecami.
"Neviem, ale....." Nedopovedala lebo som ju prerušila.
"Potom, teraz poď." Vyšli sme von z izby a všimli si na chodbe opäť tých chlapov, tentokrát tam bol aj ten, pri ktorom sa mi stal ten trapas. Potiahla som Emmu a rýchlo sme prešli okolo nich.
"Tak to vyklop!" Posúrila ma, a keď sa zavreli dvere od výťahu tak som spustila.
**********
"Kecáš!" Povedala Emma a škerila sa ako slniečko na hnoji.
"Nie." Povedala som rozhodne a odkusla si z rohlíka.
"Teda!" Povedala v úžase a napila sa kávy. Keď som sa chystala niečo povedať vtedy do reštaurácie vstúpili aj oni a všetky baby od nás si začali niečo šuškať. Prevrátila som očami a Emma tá sa skoro udusila kávou, keď ich zbadala.
"Kriste pane! Môžu vyzerať tak bohovsky, aj keď nemajú oblek?" Opýtala sa zasnene a ja som ju zabíjala pohľadom. Sadli si obďaleč nás no stále som akoby cítila ich pohľad na nás.
"Žiaci! Pozorne počúvajte!!" Upozornila triedna a my sme rázom stíchli.
"Dnes budete mať viac menej voľnejší deň, ale teraz hneď po raňajkách pôjdete na izby, zoberiete si nejakú malú tašku a tam si dáte nejaký uterák, opaľovací krém, vodu a hlavne jedlo. Samozrejme nezabudnite si plavky. Ideme k moru!" Keď to povedala vtedy sa ozval vískot a veľké nadšenie. Všetci sa hneď postavili a my spolu s nimi. Samozrejme, keď sme išli preč, museli sme prejsť okolo stolu, kde sedeli páni dokonalý! A to by neboli naše baby, keby na nich nehádzali pohľady a nežmurkali na nich. My s Emmou sme sa len bavili o tom, ako pôjdeme aj nakupovať, a čo všetko si kúpime a ich sme úplne ignorovali. Keď sme už boli na izbe a sa balili tak zrazu dnu prišla Bella spolu so Sárou??!!!!
"Čo tu ona robí?" Opýtala som sa Belli a dovalila sa aj Emma a zamračila sa.
"Pozvala som si ju, je to problém?" Opýtala sa Bella a nadvihla obočie.
"Áno je!" Povedala som rozhodne a Emma len prikývla.
"Nechápem ako sa s nimi môžeš baviť!" Povedala Sára a sadla si na jej posteľ.
"Zrejme ani ja." Zasmiala sa Bella a ja som vyvalila oči na Emmu a odtiahla ju do kúpeľne.
"To prečo akože sa bavíš s takouto kravou?!" Potichu som tam na ňu vrieskala aby nás nepočuli.
"Neviem, takto sa nechovala!" Povedala a darovala mi pohľad typu: čo budeme robiť?
"Neviem, ja ju tu neznesiem už! Nech sa odsťahuje!" Povedala som a Emma vyšla von.
"Bella?" Oslovila ju a Bella sa na ňu otočila.
"Čo?" Opýtala sa drzo.
"Chceme aby si sa odsťahovala!" Povedala a Bella sa falošne zasmiala.
"Tak na to zabudni." Odvrkla a ďalej sa rozprávala so Sárou.
"A dosť." Precedila som medzi zuby potichu a vyšla von z izby. Išla som tak rýchlo, že som si nevšimla, že som do niekoho vrazila. Zahundrala som tiché sorry a pokračovala ďalej. Zaklopala som na číslo 1987 a čakala. Dvere sa otvorili a triedna sa na mňa milo usmiala.
"Tália? Nejaký problém?" Opýtala sa a ja som prikývla.
"Poďte so mnou prosím." Poprosila som a išli sme naspäť.
Hneď po tom ako sme prišli, sme tam na seba začali s Bellou kričať a hádam to museli počuť všetci v tomto hoteli.
"Dobre dievčatá! Dosť! Bella ty sa zbal a pôjdeš inde a vy dievčatá buďte už ticho a nekričte! Ochvíľku sa prídu sťažovať." Povedala triedna rázne a my sme poslúchli.
**********
Po tom fiasku sme sa vybrali na tu spomínanú pláž a musím povedať bolo tu naozaj nádherne.
Ležali sme na deke a opaľovali sa. Potom sme si zahrali karty a rozprávali sa o všetkom možnom.
"Takže ako to bude s tým, čo ti stále píše?" Opýtala sa ma a ja som na ňu pozrela. Mykla som plecami a povzdychla si.
"Ja neviem, je to celé nejako zložité." Povedala som a položila poslednú kartu do stredu a usmiala sa. Vyhrala som opäť!
"Zase si vyhrala." Zaškerila sa Emma a ja som sa zaškerila tiež.
"Vieš chcela som, že......." Nestihla dopovedať, pretože sa na mňa pozrela vystrašene.
"Tália? Vnímaš!?" Opýtala sa no ja som nevnímala. Vnímala som len sexy chlapov, ktorí sa k nám blížia a to len v plavkách a hore bez! Pane bože! Mám pocit že z tých 35° je zrazu 50°!! Otočila sa smerom tam, kde som sa pozerala a hneď pochopila, o čo sa jedná. Ak by som sa videla z iného uhla pohľadu na sto percent by som povedala, že práve asi slintám!!
YOU ARE READING
Môj Šéf
RomanceŠarmantný, neodolateľný, tajomný no predsa veľmi príťažlivý Aron Faller Rain. Šéf najväčšej firmy v celom meste. Krásna, citlivá, drzá no cez to všetko nebojácna Tália Blacková. Musela opustiť školu, kvôli práci jej otca, o ktorej do teraz netuší. Č...