Stále mi bozkával krk, potom putoval trošku nižšie a išiel mi vyhrnúť tričko, keď som si vlastne v čas uvedomila, čo sa práve odohráva. Odstrčila som ho od seba a postavila som sa. Zatváril sa nechápavo a chcel ma strhnúť späť no ja som už išla do kuchyne. Čo to do pekla robíš Tália!!! Toto nie si ty! Komu sa chceš pomstiť? Aronovi? Pokrútila som hlavou a rázom stopla svoje myšlienky. Dosť! Stačí! Aron je minulosť!!! No však to som si iba myslela....
"Deje sa niečo?" Prišiel do kuchyne Mark a opýtal sa ma ustarostene.
"Nie, len vieš mal by si ísť. Naposledy sa mi stalo niečo podobné a nechcem to zažívať znovu. Choď prosím." Nič nepovedal len chápavo prikývol a potom odišiel. Beth mala pravdu. Nečakala som, že hneď na prvom stretnutí ma bude chcieť dostať do postele. Keďže som si spravila taký obraz, aký som si spravila, budem musieť opäť odísť. Buchla som rukou do stola a zagánila.
Ráno som vstala a napísala mail do práce, že dnes prídem až poobede a nech tam bude Mark. Urobila som rannú hygienu a zavolala som kamarátke.
"Ahoj moja, kedy by si mala čas?" Opýtala som sa jej.
"Kľudne aj hneď! Nikto tu nie je." Odpovedala veselo a presne vedela, že prídem.
"Hneď som tam!" Zahlásila som s úsmevom, aj keď ho nemohla vidieť. Zložila som a nastúpila som do auta. O pol hodinku som už stála pred malým salónikom. Vošla som dnu a hneď sa zvítala s Rebekou. Je to kaderníčka.
"Moja! Ako si vyrástla! Dlho som ťa nevidela!" Usmiala sa na mňa a vystískala ma.
"Aj ja teba." Usmiala som sa a objatie jej opätovala.
"Tak, čo to bude tentokrát?" Opýtala sa a už mi išla pripraviť miesto.
"Niečo sexi, chcem sa totiž niekomu páčiť." Uškrnula som sa. Aj keď to, čo som povedala nebola pravda.
"Dobre teda." Pustila sa do práce a o dve hodinky bola hotová.
"Tak, čo povieš?" Opýtala sa a otočila ma k zrkadlu. Od úžasu som mala ústa otvorené.
"Preboha! To je... Nádherné!" Mala som slzy na krajíčku, pretože už som nebola to malé dievčatko, ale bola zo mňa konečne žena.(obrázok hore)
"Zlatko neplač! Zničíš si účes!" Zasmiala sa a objala ma.
"Koľko som ti dlžná?" Opýtala som sa a vytiahla som si peňaženku.
"Ber to ako dar do nového života." Objala ma a objatie som jej opätovala. Rozlúčila som sa a stále som premýšľala, ako to myslela. Jej slová mi vŕtali pár mesiacov v hlave. V práci u Marka som dala výpoveď, no nebol s tým vôbec spokojný. Práve pracujem v ďalšej reštaurácii, ktorú mi pomohla zohnať Sandra. Pán Carter mi na seba dal kontakt, pretože bol priam smutný, keď sa dopočul, že odchádzam. Priznám sa aj on mne bude chýbať.
Aron•••••
Práve po nás strieľajú nejaký idioti. Ukázal som očami nech sa Derek presunie na pravo a Jason nech ide zľava. Ja som vykukol a hneď vystrelil, pretože nejaký amatér po mne začal strieľať so samopalom, a to všade možne len nie mojím smerom. No vravím! Idioti! Keď sme dali dole ochranku prenikli sme dnu do hlavného sídla, kde by mal byť Nick spolu s Nathanielom. Zrazu mi zavybroval mobil tak som ho rýchlo vytiahol a pozrel sa. To fakt?! Musel som sa zasmiať, pretože Lauren mi napísala nech idem potom do obchodu a nech jej kúpim nejaký lak na nechty, či čo. Prekrútil som očami a mobil vypol. Chalani sa rozdelili a ja som išiel sám.
"Nathaniel!" Ozval som sa z tieňa, takže ma nemal šancu vidieť.
"Aron Faller." Zasmial sa a postavil sa.
"Čo ťa sem priviedlo?!" Opýtal sa a usmial.
"Ty dobre vieš!" Vyšiel som z tieňa spolu s chalanmi a mieril naňho.
"Tá malá suka je dobrá. Musím uznať." Povedal skrz zuby a zasmial sa. Vôbec som netušil, o kom to hovorí.
"O čom to hovoríš?" Opýtal som sa ho nechápavo.
"Ty to nevieš? Ou tak to je potom iná vec." Usmial sa a žmurkol. Namieril som naňho viac a to ho donútilo rozprávať, keďže nechcel zomrieť.
"Dohodli sme sa s Táliou, že nám donesie pár informácií o tebe no ako vidno zmizla a naši ju kurva nevedia nájsť." Zahrešil a ja som žasol. Táliu som už nevidel pekne dlho, no toto ma prekvapilo. Mala toľko možností aby mi niečo vzala z kancelárie, kde toho mám dosť veľa ohaldom mojej práci, keď som tam nebol. Bola na tej porade o novom výrobku, ktorý získal najlepší predaj na trhu len vďaka nej no aj cez to všetko im nič nedala?! Rozmýšľal som, ako môže byť takáto zlá, ako o nej vravela Lauren, keď ona je vpodstate úplne iná. Varoval som ho, že ak niečo vykecá tak ho zabijem.
Vrátil som sa domov, kde už bola Lauren. Práve sa sprchovala a ja som hľadal nabíjačku.
"Lauren! Kde mám nabíjačku?!" Zhúkol som na ňu.
"V zásuvke mojej." Odpovedala. To je MOJA nie tvoja zásuvka! Otvoril som ju a vytiahol. Na zemi mala položenú tašku a všimol som si tam nejakú obálku. Vytiahol som ju a v predu na nej bolo napísané Pre Arona od Tálie.
Otvoril som obálku a tam som si všimol odkaz a nejaké peniaze. Vytiahol som peniaze a prepočítal ich. Bolo tam okolo 4 tisíc Euro. Nechápal som tomu. Otvoril som dopis a začal čítať.Toto sú peniaze, ktoré si za mňa utratil na dovolenke. Vraciam ti ich, pretože nechcem mať voči tebe dlh. Neverila som však, že dokážeš až tak veriť človeku, ktorého si stretol len v ten deň, než človeku, ktorý už pre teba pracoval istú dobu. Lauren je známa manipulátorka, ale samozrejme určite som ja teraz v tvojich očiach tá zlá. Chcem aby si vedel, že som to už viac nemohla vydržať, a tak som musela odísť. Dúfam, že sa ti bude v živote dariť, a že budeš šťastný. Veriť mi môžeš a nemusíš no s Lauren nikdy šťastie nenájdeš+ na mail som ti poslala ten vianočný večierok.
Zbohom AronÁno, ten večierok mi poslala pred pár mesiacmi a musím povedať, že to bolo úžasné. Snažil som sa ju kontaktovať cez ten e-mail no bezúspešne.
Voda už dávno prestala tiecť a tak som usúdil, že ochvíľku vyjde z kúpeľne. Keď vyšla nemala na sebe nič."Toto je kurva čo?" Povedal somm mrzuto a prepaľoval ju očami. Keď si všimla, čo držím v ruke tak jej úsmev zrazu zmizol.
"To nie je tak ako si myslíš." Povedala a videl som, že je nervózna.
"Ale čo? Nehovor!" Povedal som ironicky a dal list s peniazmi do tej obálky a odišiel k sebe do izby. Buchol som rukou do steny a vošiel si ňou do vlasov. Ja som idiot! Ako som jej mohol naletieť.
Vyšiel som z izby a išiel rovno k nej sedela na posteli a mala hlavu v dlaniach.
"Tak ako to celé je?" Ozval som sa mrzuto a vtedy si povzdychla a povedala mi celú pravdu. O tom, ako si to vymyslela, a že sa Tálii chcela pomstiť, pretože vždy mali ľudia radšej ju ako Lauren.
"Do hodiny a pól nech si zbalená. Viac ťa tu už nechcem vidieť." Povedal som bez štipky emócie a vybral sa preč. Tak ako som povedal do hodiny a pól opustila môj dom a ja som napísal médiám, že sa moje zásnuby rušia. Ako som predpokladal hneď na ďalšie ráno to už bolo v novinách, ako titulná stránka. Nenávidel som sám seba, pretože som od seba odohnal ženu, ktorú zrejme milujem........
YOU ARE READING
Môj Šéf
RomanceŠarmantný, neodolateľný, tajomný no predsa veľmi príťažlivý Aron Faller Rain. Šéf najväčšej firmy v celom meste. Krásna, citlivá, drzá no cez to všetko nebojácna Tália Blacková. Musela opustiť školu, kvôli práci jej otca, o ktorej do teraz netuší. Č...