52. Kapitola

2.6K 91 19
                                    

18+

Ráno som sa zobudila na to, ako mi niekto hodil niečo do hlavy. Veď u mňa nikto nie je!! Bleskovo som sa posadila, a keď som zaostrila zrak tak Sandra sa na mňa usmievala ako slniečko na hnoji.

"Sandra!" Zvireskla som namosúrene a prekrížila si ruky na prsiach.

"Čo tu robíš!" Zavrčala som a potom som sa zasmiala.

"No prišla som ťa pozrieť pred tým, než pôjdeš na rande." Potľapkala ma na vrchu hlavy a potom odišla. Na rande? Ona asi sní... Do riti! Do riti! Do riti! Vytrepala som sa bleskovo z postele až som spadla. Zbehla som dole a tam už sa Sandra napchávala Mojím! Jedlom.

"Vďaka, že mi vyžieraš chladničku." Zamračila som sa a potom som išla opäť hore. Spravila som si rannú hygienu, okúpala som sa a potom sa obliekla. Dala som si jemný make up a pripravila sa na to, že onedlho už príde po mňa Aron. Keď som zišla dole Sandra sa takmer zadusila vodou.

"To mi ani nehovor, že v tomto chceš ísť na rande! Inak újde skôr než ťa stihne vôbec vidieť." Povedala na rovinu a pohár s nedopitou vodou položila na pult a prišla ku mne. Otočila ma a už ma tlačila do izby.

"Veď na tom nie je nič zlé!" Napomenula som ju.

"Áno to máš pravdu, pretože to je hrozné!" Zhíkla a už sa hrabal v mojej skrini.

"Toto!" Vytiahla príliš krátke a úzke šaty.

"Áno, máš pocit, že chcem aby ma rovno pretiahol na chodníku pred mojím domom?" Opýtala som sa pobavene.

"Aj keď to by nebolo zlé." Zasmiala som sa a začala uvažovať.

"Bože môj máš 21 už je na čase aby si si trošku vrzla." Povedala otrávene a potom po mne hodila čiernu koženku.

"Moje nervy! Veď to budem vyzerať ako kurva." Povedala som úprimne a chcela to dať späť no ona pokrútila hlavou.

"Tália Blacková! Ak okamžite sa do toho neoblečieš prisahám, že ťa do toho narvem sama!" Zhúkla po mne a ja som už dávno bola v kúpeľni. Za pomoci nadávok a mrmlania som sa do toho obliekla a vyšla som von.

"Uu dievča priprav sa dnes je tvoj deň!" Prehlásila natešene a potom s pozdravom odišla domov. Dlho som rozmýšľala, čo tým myslela a potom mi to došlo. Nie, nie, nie!

**********

Už asi 10 minút chodím v obývačke sem a tam a rozmýšľam, čo by sa dnes také mohlo stať. Keď tu zrazu som započula trúbenie. Vyšla som z domu a takmer som odpadla. Vyvalila som oči, pretože nebol sám. Bolo s ním viac chalanov. Všetci doslova slintali, keď ma zbadali a Aron ich zabíjal pohľadom. Uchechtla som sa a prišla až k ním.

"Ahojte." Usmiala som sa.

"Teda sa nezdáš Aron. Najprv blondína a teraz táto?" Zasmial sa Derek no však ja som pochytila len slovo Blondína. Zamračila som sa a pozrela naňho.

"Aká blondína?" Zaškrýpala som zubami a prepaľovala ho pohľadom.

"Nástup!" Prikázal a opäť to bol ten pracovný a mrzutý šéf. Prekrútila som očami a nastúpila do auta. On si nastúpil na miesto vodiča a všimla som si, že chalani sa rozišli, a každý išiel iným smerom. Stláčal ten volant tak až mu obeleli hánky.

"Prečo si tak napätý!?" Opýtala som sa potichu a on len ďalej šoféroval a mlčky pozeral predo mňa. Zastavil až mne na neznámom mieste.

"Kde to sme?" Opýtala som sa.

"Prečo si sa tak obliekla?!" Opýtal sa ma no svoj pohľad mal stále na ceste. Moju otázku úplne odignoroval.

"Nie je to moja vina. Obliekla ma tak Sandra." Rýchlo som si prikryla ústa rukou. Do riti! Tália drž hubu! Drž hubu! Nabudúce si ju asi oblepím lepiacou páskou.

"Aha." Zamrmlal a potom opäť naštartoval a vyrazil. To čo bolo?! Prestala som sa tým zaoberať a sledovala som cestu. Zastavil pred luxusnou reštauráciou a potom sme sa pobrali dnu.

**********

Sedeli sme v aute a horlivo sme sa rozprávali. Tento večer bol veľmi pekný a rozhodla som sa, že by som si ho ešte niekedy chcela zopakovať. Zastavil pred mojím domom a ja som vystúpila. Prišla som až k dverám a otočila sa smerom k nemu.

"Ďakujem za pekný večer." Slušne som poďakovala a usmiala som sa.

"To ja ďakujem, už dlho som sa takto príjemne necítil." Povedal s pohľadom upretým do mojich očí. Zrazu sa mi však v hlave vynorila Sandrina veta: Dnes je tvoj deň! Než som sa nazdala jeho pery sa ocitli na tých mojich. Svoje ruky som dala okolo jeho krku a bozk som mu opätovala. Zdvihol ma na ruky a odniesol dnu. Celou cestou až do mojej izby sme sa bozkávali než som pod sebou pocítila perinu.

"Dlhšie to už nevydržím." Zapriadol ako kocúr do môjho ucha a mňa to vzrušilo tak, že som jemne vzdychla. No to ho povzbudilo ešte viac. Šaty mi pomaly vyhrnul až som nakoniec ostala iba v spodnom prádle. Nepáčilo sa mi, že je až priveľmi oblečený tak som mu pomohla dať oblečenie dole. Keď sme mali na sebe už iba posledný kúsok oblečenia opäť sme sa začali bozkávať. Svojou rukou putoval po mojom tele a nevynechal ani malinký detail. Akoby si chcel zapamätať každý kúsok. Keď prešiel po mojom citlivom mieste rukou vzdychla som opäť no o čosi hlasnejšie.

"A-aron." Trhane som povedala jeho meno a cítila som ako sa usmial. Keď rukou zablúdil pod moje nohavičky myslela som, že sa spravím hneď. Bol to neopísateľný pocit. Zrazu som však dostala strach, čoho si všimol.

"Tália!?" Oslovil ma a pozrel mi do očí. Bolo mi trápne mu povedať, že som ešte panna.

"Ja..." Zakoktala som sa a cítila som sa trápne.

"Veď vieš." Zasmiala som sa a on to hneď pochopil.

"Budem jemný." Pošuškal mi do ucha a neviem ako, no upokojilo ma to. Jedným prstom do mňa vnikol a najprv sa hýbal opatrne. Keď si bol istý, že ma tá bolesť prešla tak pridal ešte jeden prst a pohyb zrýchlil. Bolo to niečo úžasné. Cítila som sa ako v siedmom nebi no nebolo to celkom úplne. Keď prsty vytiahol tak mi potom rozopol podprsenku no počas toho ma stále bozkával. Ani raz sa odomňa neodtiahol. Nohavičky mi pomaly stiahol dole, tak ako aj svoje boxerky.

"Pripravená?" Opýtal sa pomedzi bozky, ktoré mi dával. Nezmohla som sa na hocijaké slovo tak som len prikývla. Pocítila som ako pomaly do mňa vnikol až ma nakoniec vyplnil celú. Opäť sa pohyboval pomaly a nežne, akoby som bola porcelánová bábika a on sa bojí, aby mi neublížil. Neskôr pridal na tempe a jeho pohyby teraz boli rýchlejšie a tvrdšie. Dovolila by som si povedať, že nás oboch potešilo to, že sme sa spravili naraz. Potom si vyčerpane ľahol vedľa mňa a do pár sekúnd zaspal. Ja som sa k nemu pritúlila a do niekoľkých minút zaspal tiež. Dnes som bola najšťastnejšia na svete no to som ešte netušila, čo sa stane.......

Môj Šéf Donde viven las historias. Descúbrelo ahora