35. Kapitola

2.7K 98 13
                                    

Túto časť chcem venovať softikfifi24062004, MaluJnnr, _zoela_ 😇❤️❤️

Ráno som sa zobudila a skontrolovala svoj byt. Pred pár rokmi sa nám stalo, keď som ešte bývala s rodičmi, že nás prepadli. Preto každý deň kontrolujem miesto pod posteľou, skrine a všade, kde by sa dalo schovať. Pobrala som sa do kuchyne, kde som si spravila raňajky a potom sa prichystala do práce. Cesty boli preplnené rannou zápchou, ako obvykle a tak som si pohmkávala pesničku, ktorá išla v rádiu s názvom Flume- Never Be Like You. Keď sa zápchy konečne rozhýbali tak som sa do 15. minút dostala do práce nehovoriac o tom, že som meškala. Skôr než som si stihla sadnúť ma šéf zavolal dnu.

"Vážne sa ospravedlňujem, že meškám, ale poznáte to predsa sám. Ranné zápchy. Trčala som v nich hodinu a....." Nedopovedala som lebo ma prerušil.

"Áno áno, to je jedno. Potrebujem aby si so mnou išla na jedno rokovanie, kým vytriezviem." Vyvalila som oči a jemne sa uchechtla, ale tak aby to nepočul.

"Vy ste pili?" Opýtala som sa ako najväčší idiot pod slnkom. Ako keby som to nevedela, veď tam bol so mnou haha. Aká irónia.

"To nie je tvoja vec. Poď!" Prikázal a hnal ma von z jeho kancelárie. Prešli sme k výťahu, do ktorého sme následne nastúpili a zviezli sa o pár poschodí dole. Vystúpili sme a prešli presklenou chodbou, ktorá bola plná kvetov a moderným nábytkom.

"Toho si nevšímaj, je to práca Sandri. Neznáša, keď niekde nie sú kvety." Uchechtol sa a podal mi pár papierov.

"Presne ako ja." Dodala som a na malú chvíľu mi venoval čudný pohľad, ktorým som nevedela, čo ním myslí. Prešli sme teda za drevenú stenu a ocitli sa vo veľkej zasadačke. Na sucho som pregĺgla a pozrela naňho.

"Snáď nechcete aby som miesto Vás rozprávala práve ja?!" Povedala som vystrašene, a ak si nevšimol ako som vystrašená tak potom by mal zájsť na očné. No jeho úsmev mi jasne odpovedal, že dobre vidí ako sa bojím.

"Ty to zvládneš! Ja ti verím." Žmurkol na mňa a sadol si za pracovný stôl úplne na vrch. Sadla som si k jeho boku a nervózne podupkávala po stole bruškami mojich prstov. Ak sa toto skončí dobre asi sa dnes doriadim úplne. Keďže tu prišla aj Sandra spolu s Jasonom a Derekom plus ďalšími dôležitými zamestnancami mala som pocit, že mi práve prestalo byť srdce.

"Takže dnešné rokovanie sa bude týkať nášho nového výrobku a to presnejšie tabletu, ktorý je špičkovo vybavený. Jeho názov pozostáva z jedného písmena, čiže S a z 5. čísel, čiže 78590." Poznamenal Derek a potom ho zodvihol do ruky.

"Ako dobre vidieť tento výrobok nie len ohúril našich zákazníkov tvarom, ale aj jeho výkonom. Je totižto veľmi šikovný a rýchli. Taktiež má veľa úložného priestoru pre všeličo, čo si zákazník zmyslí, že si tam chce stiahnuť." Dodal no hneď som ho prerušila.

"Pokiaľ dobre sledujem denné správy, čo určite áno, tak tento váš produkt ohúril veľa zákazníkov no nie až toľko koľko ste očakávali, že?" Opýtala som sa a všetci sa pozreli na mňa dokonca aj Aron. Bože, prečo mi to robí?!

"Áno to je pravda." Povedal a pozrel na mňa.

"Čiže, navrhovala by som, aby sa toto rokovanie stavalo na tom aby váš produkt ohúril viac zákazníkov a aby sa predával čo najviac." Navrhla som a čakala, kto sa ozve. Keďže Derek svoj pohľad presunul na Arona a ten len zdvihol ruky do vzduchu a poukázal na mňa, tak Derek pochopil, že tomuto rokovaniu teraz velím ja.

"Prvú vec, čo by som vám vytkla bola asi to, prečo má tento váš produkt tak príliš formálny názov?" Opýtala som sa a postavila sa so zápisníkom v ruke.

"Každé výrobky majú také názvy." Povedal jednoznačne a uchechtol sa, ako aj ostatný.

"A nemyslíte, že to je dôvod, prečo sa vaše výrobky vždy nepredajú do určitého počtu, ktorý si stanovíte? Ak mám pravdu povedať, keby som prišla do obchodu a prečítala si názov produktu S78590 od spoločnosti FALLERTECHNOLOGY a názov produktu Slime 874 buo od spoločnosti WATSONLIGHTING musím úprimne povedať, že by som si výrobok skôr kúpila od spoločnosti WATSONLIGHTING, pretože ho majú oveľa zaujímavejší než my." Povedala som úprimne a všetko si zapísala. Všimla som si, že viacerí prikývli na súhlas a pozorne ma počúvali.

"Takže si myslíš, že by trebalo zmeniť názov všetkých výrobkov?" Opýtal sa Derek prekvapene a všetci svoju pozornosť opäť venovali mne.

"Samozrejme, pokiaľ chcete mať väčší zisk z predaja a nechcete byť v strate. Taktiež pokiaľ chcete predať viac výrobkov, ako máte stanovené." Usmiala som sa a sadla si späť. Všetci sa začali o niečom zhovárať a zrazu som pocítila vedľa seba mentolovú vôňu. Aron sa naklonil k môjmu uchu tak blízko, že ho netrápilo, či nás niekto vidí alebo nie.

"Išlo ti to výborne. Ešte by si mala prehodnotiť, či si si náhodou nepomýlila miesto sekretárky s miestom podnikateľky." Žmurkol a odtiahol sa. Po zbytok rokovania zo mňa nespustil zrak. Keď sa rokovanie skončilo vrátila som sa späť na svoje pôvodné miesto a usmiala som sa sama pre seba. Zrazu som si však spomenula na včerajšok a priložila som si ruku k perám. Jemne som sa usmiala a pokývala hlavou. Zrazu mi zazvonil mobil.

"Prosím?" Ozvala som sa.

"Tak čo? Zájdeme na tu kávu?" Opýtal sa z druhej strany Sandrin hlas.

"Aj na drink! Hneď som dole." Zrušila som hovor, pobalila si veci a mierila za ňou........

Môj Šéf Where stories live. Discover now