Túto časť chcem venovať _zoela_❤️🥺
Pozerala som naňho stále. Neviem, koľko času už ubehlo no naše pohľady ani raz neuhli iným smerom. Mama to zrejme pochopila a otočila sa tým smerom, kam pozerám.
"Kto to je?" Vyštekla mojím smerom a slabo som prekrútila očami.
"Mami, toto je môj šéf." To posledné slovo som povedala s takou nechuťou až to musel počuť aj on. Zamračil sa tak strašidelne, že ak by som mohla tak rovno vyskočím z okna. Však ten by mi tu otrieskal hlavu o stenu keby tu nebola moja mama.
"Óoooo ako rada Vás spoznávam pán ummm?" Snažila si spomenúť na priezvisko môjho šéfa, ktoré som jej vživote nepovedala.
"Volám sa Aron Faller." Usmial sa, a ako pravý gentleman jej pobozkal ruku. Prosím otvorte okno asi hodím tyčku. Zrazu je akýsi príliš milý. Halooo!? Mami?!!!! Prednedávnom ma tu škrtil a teraz dobre že si nejde oči vyočiť na mne.
"Ak by ste dovolili pani Blacková, rád by som sa porozprával s vašou dcérou." Povedal to tak profesionálne až som mala chuť mu jednu vraziť. Idiot!
"Och ak niečo spravila ja ju zabijem prisahám, len jej nedávajte padáka. Veď sám dobre viete, že to je nemehlo." Zasmiala sa v panike a ja som si trepla ruku o čelo.
"Vďaka matka! Teraz už choď preč!" Poslala som ju von, a keď vyšla začalo sa práve peklo. Nie srandujem. Ste sa zľakli čo?
"A vy!" Ukázala som naňho prstom načo len zdvihol pravý kútik úst smerom na hor. Možno si dovoľujem až príliš no už ma to nebaví!
"Vy tiež odíďte!" Poručila som a ľahla si späť na posteľ. Dala som si vyššie vankúš, lebo som ho mala príliš nízko. Pritom som však zabudla, že sa nemám namáhať tak som jemne zasyčala. Ozval sa totižto môj krk. Automaticky mi tam vyletela ruka aby som ňou trochu utlmila bolesť. No keďže neprestávala musela som niečo robiť.
"Prosím! Zavolajte doktora." Povedala som skrz zuby a snažila sa tú bolesť vydržať.
"Prečo?" Opýtal sa nechápavo a už som mu fakt chcela vraziť.
"Strašne to bolí." Zasyčala som opäť a chvála bohu, že nie je také dilino ako vyzerá vyšiel po doktora. Doktor tu bol hneď do minúty.
"Ste v poriadku? Kde vás to boli?" Opýtal sa a následne poslal Arona preč a dnu vošla ešte nejaká sestrička.
"Všade." Povedala som zúfalo a cítila som, že moje slzy už zmáčajú moje líca.
"Nech sa páči! Zapite to! Rýchlo!" Podal mi nejakú tabletku a vodu. Rýchlo som to hodila do úst a potom som už len videla tmu.
**********
Zobudila som sa na to ako ma bolí krk. Posadila som sa a pretrela si ho jemne. No však zistila som jednu podstatnú vec. Momentálne sa nenachádzam v nemocnici, ale som v nejakom neznámom dome, teda izbe, ktorá je príliš veľká a luxusná. No som príliš unavená tak opäť zatvorím oči a padnem späť do tej krásne mäkkej postele. Nadýchla som sa a zrazu mi do nosa udrela známa vôňa. Rýchlo som vyletela do sedu, no s niekym som sa zrazila. Teda do niekoho narazila."Au!" Skríkla som a pošúchala si hlavu.
"Dávaj pozor!" Zavrčal mne už známy hlas a hneď som otvorila oči.
"Čo ty tu robíš?" Skríkla som naštvane.
"Prosím?" Opýtal sa neveriacky a ľahol si do postele ku mne?!! Wtf!!!! Okamžite som sa postavila a sledovala, čo robí. Vyzliekol si tričko, takže mu bolo pekne krásne vidno jeho svalnatú potetovanú hruď a ostal len v teplákoch.
"Neslintaj toľko." Zasmial sa a prekrížil si ruky za hlavou.
"Ja neslintám! A teraz chcem vedieť ako som sa sem do riti dostala?!" Opýtala som sa mierne hlasno, na čo sa postavil a s naštvaným pohľadom prišiel až ku mne. Až teraz som si všimla aký je vysoký. Bol odomňa vyšší o hlavu a pol.
"Prestaň byť drzá! Buď rada, že som ťa ešte nezabil ty malá suka! Alebo ti nestačilo to, čo som ti spravil minule?" Opýtal sa a jeho oči boli tentokrát úplne čierne a zablúdili na môj krk.
"Stačilo! Ja sa však pýtam, prečo som tu!" Zdôraznila som späť svoju vetu a hrdo mala vystretú bradu. Dávala som mu tým na znak, že sa ho nebojím.
"Ak sa ti nepáči, tam sú dvere!" Zavrčal a išiel si ľahnúť. Ako prosím?! Kretén! Arrrghhht!!!! Svoju tašku som si našla v jeho skrini. No do riti?! On si ma sem presťahoval alebo čo? Je to len cestovná taška s vecami, ktoré si mala v nemocnici. Pripomenul mi môj múdri hlások. Pokrútila som hlavou a zobrala si veci. Vyšla som von a na chodbe sa obula, a keď som si išla dať bundu tak som si všimla, že na sebe nemám svoje tričko, ale jeho. Do riti! On ma prezliekol?! To znamená, že musel vidieť moju jazvu! Kurva! Ako ho ja neznášam! Pokrútila som hlavou a dala si bundu na seba. Vyšla som von a pešo išla na zastávku. Autobus prišiel o 15. minút a odviezla som sa pekne domov.
Vošla som do bytu a zhodila zo seba všetko, a keď myslím všetko tak úplne všetko. Vošla som do sprchy a strávila tam asi hodinu. Keď som vyliezla môj zrak padol na tričko, ktoré ležalo na zemi. Patrilo jemu. Hmmm, myslím si, že ich má dosť. Takže jedno mu určite chýbať nebude. To bude mať za ten krk. Obliekla som si ho a vošla pod perinu. Do pár minút som zaspala.
°°°°°°°°
Máte dve nové správy!Black-Rider: Ahooj :)
Black-Rider: Radšej si zavri okno, nechcem aby ťa niekto obkukoval v tom krátkom uteráčiku, ktorý odhaľuje toho viac než je potrebné ;)
White-Rose: A ty ma akože špehovať môžeš? -_-
Black-Rider: Ja na teba len dávam pozor, aj keby vedel by som si zvyknúť na tento pohľad.....
Okej, práve si definitívne myslím, že je to nejaký úchyl!
White-Rose: Daj mi pokoj a nešpehuj má ty úchyl!!!
Klikla som na položku zablokovať no vybehlo mi upozornenie.
Používateľa sa nedá zablkovať, pretože je zakladateľom tejto stránky
Vyvalila som oči. Si robíš srandu?!
White-Rose: Prečo ťa neviem zablokovať?
Black-Rider: Pretože som to tak nastavil?
White-Rose: Čo odomňa chceš? 😣
Black-Rider: Ja nič, chcem len priateľsky pokecať :)
°°°°°°°°Info:
Sny budú zvyčajne označené šikmým písmom a pred začiatkom sna a za koncom budú vždy 8 guličky 😊😊❤️
YOU ARE READING
Môj Šéf
RomanceŠarmantný, neodolateľný, tajomný no predsa veľmi príťažlivý Aron Faller Rain. Šéf najväčšej firmy v celom meste. Krásna, citlivá, drzá no cez to všetko nebojácna Tália Blacková. Musela opustiť školu, kvôli práci jej otca, o ktorej do teraz netuší. Č...