3

513 36 27
                                    

"Choď za ním!" Kričal som cez hlasnú hudbu na Jina. "Nie... čo... ja... prečo..." Hobi sa zasmial nad zmäteným Jinom a vystúpil z boxu, aby mohol Jin výjsť.

"Nie ja... nemôžem." Jin sklopil pohľad a pozrel sa na svoje ruky. "Jin to zvládneš! Pôjdem s tebou hm?" Pokýval horlivo hlavou a spoločne sme vstali, zatiaľ čo Hobi tam zostal a čakal na drinky.

Začali sme sa predierať ľuďmi a taktiež tancovať, ale čoskoro nás ten chalan vyrušil. "Ahoj krásavica." Zašepkal Jinovi do ucha a ten sa len začervenal a sklopil pohľad.

"Si naozaj pekný... volám sa Namjoon, ale všetci ma volajú Joon." Vyzeralo to dobre, takže som ho tam nechal samého a vrátil sa za Hobim, ktorý mal už veľké množstvo drinkov na stole.

"To čo si preboha objednal, celý nápojový lístok s alkoholom?!" Vybafol som na neho a prisadol si. Hobi sa zasmial a hodil do seba jeden malý pohárik. "Nie len polovicu!"

Podal mi s úsmevom nápoj a ja som prekrútil očami. "Mal si ho?" Prezrel som si ho pozornejšie a vybavilo sa mi jedno možné meno.

"Bloody Marry?" Hobi pokýval hlavou a začal cucať z mojita. "Ako je na tom Jin?" Opýtal sa ma Hobi zaujato, hrabajúc sa v ľade medzi mojitom.

"Fajn... volá sa Joon a sám za ním prišiel." Hneď som hľadal Jina medzi ľudmi a keď som videl ako tancuje s Joonom, ktorý ho držal za boky, tak som bol spokojný.

"Aký je vlastne Kim Taehyung?" Skríkol som až sa pár ľudí za mnou otočili. "Je strašne sexi, mladý, múdry, panovačný no milý a štedrý, keďže pomáha charite, že vraj je strašne formálny, potrpí si na vychovanie človeka, je perfekcionista a tak..."

Pomáha charite? Tak to bude podľa mňa dobrý človek. "No a... ako vyzerá?" Hobi na mňa vyvalil oči, ako keby som povedal neviem čo. "Bože ukážem ti fotku!" Hneď začal hľadať fotku v telefóne nad čím som sa zasmial.

"Prečo máš jeho fotky v telefóne?" Hobi na mňa zdvihol pohľad, ako keby som nechápal nejakú úplne jasnú vec. "Hádam si nad jeho fotkami nehoníš..." Znova som sa zasmial, ale Hobi na mňa pozeral vážnym pohľadom.

"Počkaj... ty to fakt robíš?" Zarazil som sa. "Prosím ťa! Ak by si vedel ako vyzerá, tak by si to robil tiež!" Zdvihol som obočie a pokrútil hlavou.

"Ale už som si ho zabral ja, takže ak sa do neho zamiluješ, tak spomínaj na to, že ja som to vyrezal aj do kameňa, ktorý mám doma. Kľudne ti ho aj môžem ukázať."

Zasmial som sa a pokrútil som hlavou. Hobi mi podal telefón s celou galériou jeho fotiek a ja som si ich začal prezerať.

 Hobi mi podal telefón s celou galériou jeho fotiek a ja som si ich začal prezerať

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Vieš aspoň to, že pracuje ako model tiež, že hej?" Pokýval som hlavou a skončil pozeranie, lebo by som sa ich nikdy nedopozeral

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Vieš aspoň to, že pracuje ako model tiež, že hej?" Pokýval som hlavou a skončil pozeranie, lebo by som sa ich nikdy nedopozeral. "Už sa neviem dočkať na to, až mi odhalíš jeho skryté ja, ako ho zoznámiš so mnou a tak..."

Hobi slintal a pritom svoje chúťky aspoň uspokojoval mojitom. "Pravda mám byť jeho celodenným asistentom, takže kdekoľvek pôjde, tak budem musieť za ním behať ako psíček."
———————-
Aký je váš momentálny názor na príbeh?🤔

I wonder why is he as he isWhere stories live. Discover now