Moja otázka ho zaskočila, začal krútiť hlavou, zatiaľ čo ja som si nohy pritiahol k hrudi. "Nevyužil som ťa Jungkook, len sa stalo niečo, čo sa stať nemalo, dostal si viac ako ja z tej noci."
Zdvihol som k nemu pohľad a znova posmrkol. "Prečo sa to nemalo stať?! Prečo to popierate, odmietate?! Prečo mi to robíte?!"
Kričal som na neho aj keď som si plne uvedomoval, že by som nemal. "Jungkook ty ma nechápeš, nemôžem si nič s nikým z práce začať, inak by sa to nakoniec prejavilo, pravda by vyšla na javo, niekto by ma zažaloval a neskončilo by to dobre."
"Ja by som to neurobil, aj keby ste ma bezdôvodne vyhodili, nedovolil by som si to!" Povedal som so slzami v očiach, ktoré mi strašne vadili.
"Tu nejde o teba Jungkook, ale o to, že by to ľudia zistili." Odvrátil som zrak a pokúsil som sa odohnať slzy.
"Viem, že raz niekto o vás chcel vypustiť informáciu a že skončil v blázinci na samotke, tak aký máte problém?"
Pán Kim nadvihol obočie a pozrel sa poriadne na mňa. "Jungkook, ak tam skočia viacerí ľudia, tak si budú o mne myslieť, že niečo ukrývam a nakoniec sa to dozvedia, alebo sa ma budú báť a obidve prípady nie sú dobré pre moju spoločnosť, firmu."
Znova som pokrútil hlavou. "Vám je firma prednejšia ako ja? Viac sa zaujímate o názory ľudí na vašu osobu? Vám nič nie je mimo seba sväté?"
Zamračil sa a sklonil sa ku mne. "To si prehnal..." "A čo urobíte?! Dáte ma do blázinca?! Hodíte ma do rieky, lebo som vás urazil?! Prepáčte, ale toto je fakt moc."
Vstal som, zatočila sa mi pri tom hlava, posmrkol som a išiel k autu. Nechcel ho vidieť, nechcel vidieť jeho reakciu, ale viem, že krútil hlavou.
Už som bol pri aute, povdychol som si, z oka mi spadla jedna slza a hľadal som tlačítko na odomknutie auta, ktorú som vďaka slzám nevedel rozoznať a vtedy som pocítil, ako ma niekto prudko otočil a moje kľúče spadli.
Pán Kim ma pritlačil na auto, jeho rozkrok bol silno pritlačený na tom mojom a skôr ako som stihol zareagovať, mal svoje pery silno natisnuté na tých mojich.
Hrýzol ich, sal, prudko dýchal a žiadostivo si bral moje pery, za čo som bol zo začiatku nahnevaný a chcel som ho odstrčiť, no ruky mi silno držal vedľa tela, ale potom som sa sám pridával a bol som rovnako žiadostivý ako on.
Keď ma bozkával, tak som cítil svoje slané slzy a jeho úžasný mätový dych s jeho dokonalou omamnou vôňou.
Jeho jazyk mi pozorne skúmal celé ústa, masíroval mi všetko, čo sa dalo a to bolo dokonale príjemné.
Po dlhej chvíli jeho výbuchu vášne, ktorú si vybil na mne sa odtiahol z mojích pier, chytil ma pod bradou a prepaľoval mi oči svojím pohľadom.
"Čo si to urobil? Prečo ma nechávaš po tebe túžiť? Si tak vulgárny a ja mám chuť tie tvoje ústočka potrestať, chcem im dať lekciu, na ktorú nikdy nezabudunú."
———————
No Jungkook ho riadne skosil😏
YOU ARE READING
I wonder why is he as he is
FanfictionTae je mladý, úspešný človek, ktorý je úplne profesionálny vo všetkom, takže sa vždy správa až príliš formálne, ale keď je doma, správa sa úplne inak. Tae si najme nového asistenta Jungkooka, lebo ten, ktorého mal už ho nebavil kvôli častým meškania...