"Chcem ťa vziať ešte do Musée du Louvre." Pozrel som na neho. "Mona Lisa mi nestojí za to tak ako ty." Zasmial sa. "Ale tam nie je len Mona Lisa je tam plno obrazov od talentovaných umelcov."
Mám skôr pocit, že tam chce ísť on, ale čo pre neho neurobím. "Fajn ide sa do Muze do Luvre." Tae sa zasmial nad mojou výslovnosťou francúžtiny, zrejme som to nepovedal dobre. "Neviem francúzsky tak sa mi nesmej."
Tae zdvihol ruky v obrannom geste. Začal sa prezliekať a keď som to zbadal hlavne jeho vypracované telo, tak som vypleštil oči a otočil som sa mu chrbtom, aby som sa na to nemusel pozerať, inak by som sčervenal.
Myslím, že už som aj tak červený. Jk, vážne? Videl si ho toľko krát, mali ste spolu sex a teba to prekvapuje? No samozrejme, že nie, ale teraz sa to červenanie nehodí, podľa mňa by prospelo našemu vzťahu chvíľa bez sexu.
Prečo musí byť taký sexi? "Ty sa neprezliekaš?" Mal by som, mal som to na sebe celý deň, ale kufor mám až v svojej izbe, nechcem ísť teraz po neho, nechce sa mi, chcem tu byť s ním. "Kufor mám v svojej izbe."
Uchechtol sa. "Problém? Lebo ak áno tak ti požičiam niečo svoje." Otočil som sa na neho. Rozžiarili sa mi z toho oči. Veď on sa oblieka ako samotný Boh, ale typujem, že keby som si obliekol to čo on tak by som v tom plával.
On má svaly a ja som vychudnutá palička, ale zase až tak odlišný nie sme. "Tak... um... no dobre." Tae sa usmial a začal vyťahovať nejaké veci z tašky, pričom ja som začínal mať obavy, čo na mňa chce dať.
"Nie, že by sa mi na tebe nepáčila čierna, v čiernej si strašne sexi, ale trocha to oživýme, čo ty nato?" Naklonil som hlavu na stranu. "Stále nosíš čiernu, takže tam vnesiem i keď len trocha farby stále, ale šik."
Hodil mi do ruky to čo vytiahol zo svojho kufra a keď som si to prezrel tak to bolo krásne, ale nie na mňa. "Tae to si nemôžem obliecť, budem vyzerať ako disco guľa." Zasmial sa. "Červená disco guľa." "Ale budem všetkým na očiach."
Uchechtol sa. "Zaslúžiš si byť na očiach, veď si nádherný a okrem toho aj tak kvôli svojej kráse už dosť priťahuješ pozornosť rôznych ľudí." Zakňučal som. Budem svietiace červená disco guľa.
Povdychol som si a smeroval som si to rovno do kúpeľne, ale zastavil ma Taeho hlas. "Prezleč sa tu videl som ťa Jungkookie a máš nádherné telo, nemáš čo skrývať, takže zostaň tu." Zamračil som sa, ale poslúchol som ho.Otočil som sa mu chrbtom a začal som sa prezliekať, pokiaľ som neskončil. Čudoval som sa, že Tae ku mne neprišiel ku mne a že si ma neotočil, ale keď som bol hotový a otočil som sa na neho hneď mi došlo prečo.
On mi pozeral na zadok! Ten úchyl! Povdychol som si. "A čo vlastne chceš v tom múzeu?" Uchechtol sa. "Som milovník umenia, tak čo by som mal tam chcieť?" Vážne? On je milovník umenia. "Šoférujem ja."
DU LIEST GERADE
I wonder why is he as he is
FanfictionTae je mladý, úspešný človek, ktorý je úplne profesionálny vo všetkom, takže sa vždy správa až príliš formálne, ale keď je doma, správa sa úplne inak. Tae si najme nového asistenta Jungkooka, lebo ten, ktorého mal už ho nebavil kvôli častým meškania...