93

352 24 0
                                    

Šaliem z neho a nehanbím sa za to. Studené kachličky dokonale chladili moje telo, lebo som ho mal rozpálené z neho a tých guliček. Ak pôjdem s nimi pomestí budem si pripadať ako vatra, ktorá horí do veľkej výšky.

Ešte stále si žiadostivo bral z mojich pier iskričky, ktoré zapaľovali viditeľne aj jeho, ale musel to ukončiť, lebo oheň potreboval aj kyslík. Vzal hubku na umývanie a natlačil na ňu kúsok zo sprchového gélu.

Rozotrel ho do hubky a začal ma umývať, celé telo, od hlavy až po päty, prechádzajúc mi aj cez rozkrok, čo ma neskutočne vzrušilo, hoci sa ma dotýkal iba cez hubku, no keby sa ma dotýkal bez hubky tak by som už bol na kolenách.

Potom ma potiahol k sebe od kachličiek smerom preč, nachvíľu ma na seba nacapil, ale to bola asi len sekunda a pritlačil ma na studené kachličky bruchom. Začal mi umývať chrbát až postupne klesal k môjmu zadku.

Hubku dal medzi moje polky a zahájil útok na moju dierku, o ktorú mi nemilosrdne trel tú hubku. Chcel som, aby prestal, lebo každou chvíľou som mal tvrdšiu erekciu, ale zároveň som chcel, aby nikdy neprestal.

Chcel som, aby ma pretiahol sám od seba z toho ako po mne túži a ukončí moje trápenie s tými guličkami. Načo je mu vôbec tento test? Myslím, že som mu svoju vytrvalosť pri ňom dosť dlho si trénoval.

Teraz už mám také nervy, že by mohol urobiť čokoľvek a zostal by som pri ňom, lenže on to nechápe. Nechápe, že by som pre neho urobil úplne čokoľvek, dokonca aj nemožné. Čo to vravíš Jk?

Veď si dnes dostal od neho viac ako by si si mohol priať. Konečne som zvíťazil a smiem mu hovoriť Taehyung s rôznymi prezývkami. Sám od seba ťa vezme prezrieť si pamiatky po Paríži.  On je tak úžasný.

Váž si to, ale neprestávaj na neho klásť požiadavky, lebo ak ho chceš k niečomu presvedčiť, tak sa nesmieš zastaviť hneď na prvej odbočke s výhrou.

Príjmi tú výhru, ale neuspokojuj sa s ňou, pretože môžeš mať oveľa viac, stačí len tá trpezlivosť. Hneď ako mi prestal s tou hubkou trieť moju dierku som si uľavil a oddýchol si.

Pohladkal ma po zadku a s úškrnkom vyšiel zo sprchy. Konečne som sa mohol poriadne vydýchať, ale nie natoľko, lebo sa v tej sprche vďaka pare okolo z tej teplej vody ťažko dýchalo.

Rýchlo som zo seba zmyl všetku penu a vyliezol som aj ja. Pokojne som si omotal osušku okolo svojho pásu a začal som si česať a následne fénovať vlasy.

Tae si pri mne čistil zuby a bol tiež len v osuške, takže som mohol obdivovať jeho dokonalé telo. Vlasy som si nepresušil úplne, lebo vonku bolo pomerne teplo na jar a tak som si chcel nechať vlasy len tak uschnúť.

Následne sme sa s Taem prestriedali a on si fénoval vlasy a ja som si čistil zuby. Rôzne sa mu pri sušení si vlasov a prehrabávaní si ich napínali svaly, takže som si kefku nemusel ani namočiť, lebo som dosť slintal.

I wonder why is he as he isDonde viven las historias. Descúbrelo ahora