73

410 30 3
                                    

Po chvíli vrtenia na ňom som sa z neho postavil a zahľadel som sa na jeho rozkrok. Čudujem sa, že tie nohavice vydržia taký nápor, no ja som tiež nemal najmenší problém, hlavne keď vzdychal.

Dal som zo seba dole opasok a surovo som ho hodil na zem. Celý čas som sa na neho snažil pozerať priamym zvádzacím pohľadom. Provokatívne som rozopol aj gombík aj zips a trocha som poodhalil moje boxerky.

Nakoniec som zo seba tie nohavice dal zo seba čo najrýchlejšie a ako najelegatnejšie sa to dalo.  Hneď ako boli moje nohavice dole, nezdržoval som a dal som si dole rovno aj boxerky, ale chrbtom k nemu.

Zavrtel som bokmi a týmpádom aj zadočkom a očkom som sa na neho pozrel, keď som vytočil hlavu. Žmurkol som na neho, keď na mňa pozeral ako na kúsok potravy, niečoho lahodného, čudujem sa, že mu neutiekli slinky.

Ohol som sa dal sa zase na podlahu a pokotúľal som sa po zemi celým telom sexy spôsobom až som nakoniec skončil na boku ukázal mu prstom nech príde ku mne spolu so zvádzacím pohľadom, dal som sa na štyri a vypulil som pred neho zadok.

Zostal som tak, lebo pesnička skončila a adrenalín kvôli tomu vo mne začal stúpať. Strašne som sa tešil na to až si ma vezme, ale mal som menší strach. Ten však neprevažoval viac než to ako som ho chcel už cítiť.

Počul som ako si dal dole opasok a ako padol na zem, ale nevystrašilo ma to. "Na posteľ a ihneď babyboy! Na chrbát a rozkroč nohy." Urobil som tak ako mi povedal, zatiaľ čo on zo seba netrpezlivo dával dole nohavice a boxerky.

Rozdýchaval som ten fakt, že sa to už naozaj deje a celý čas som ho rýchlo dýchajúc ho pozoroval lačnými pohľadom. Nemohol som sa vynadívať na to jeho telo, hoci som ho už videl. Priblížil sa ku mne a začal ma bozkávať.

Zakňučal som, lebo už som vážne potreboval niečo viac ako jeho bozky. To neznamená, že ich nechcem, ale chcem sa posunúť už ďalej. Môže ma bozkávať, ale nech už ho do mňa vrazí.

Momentálne je mi jedno aj keby ho do mňa naozaj vrazil bez prípravy, nech len niečo robí. Zatriasol som hlavou a tým som sa zbavil jeho pier z tých mojích. "Tae prosím už ho do mňa vraz." Uchechtol sa.

"A čo do teba mám vraziť Jungkookie? Hovoril som ti, že ak niečo chceš tak mi to musíš povedať celé, tak mi povedz čo odo mňa chceš?" Zakňučal som, ale nakoniec som sa donútil mu to povedať.

"Vraz do mňa ten svoj obrovský penis daddy~" Nikdy som si nemyslel, že niečo také zo mňa niekedy vypadne. Znova sa uchechtol.

"Prepáč mi to Jungkookie, ale rád si z teba robím srandu na tom ako mi kňučíš, takže pôjdeme na to pomaly, aby si mi stihol viac ako dosť kňučať." Zakňučal som znova, zatiaľ čo on sa mi zase vrhol na krk.

Tak počkať... teraz mi niečo došlo. Tae prišiel o panictvo tak, že ho znásilnili a najskôr mu nedopriali lásky a prípravy na to, stalo sa to rýchlo a práve preto je možno vystrašený, že by mi ublížil tak, ako bolo ublížené jemu, preto možno na mňa ide tak pomaly.

I wonder why is he as he isWhere stories live. Discover now