Zobudil som sa a obzrel som sa okolo seba s privretými očami. Neviem ako dlho som spal, ale Tae pri mne nebol, čo mi prišlo trocha ľúto, ale neriešil som to.
Všimol som si, že som bol zakrytý a že mi Tae poskladal oblečenie na kraj postele, to mi pripomenulo to ako som zaspal u neho naposledy. Pousmial som sa nad tým, vzal si oblečenie a obliekol sa.
Zívol som si a vyšiel som z izby, kajuty alebo neviem ako to vlastne mám nazvať v lietadle. Tae sedel mal v na jednom uchu sluchátko, ale na druhom nie, takže to vyzeralo komicky keď mal tie, čo sú také ako z nahrávacieho štúdia.
Pred sebou mal notebook a niečo jedol, zrejme pozeral film. Usmial som sa nad ním a sadol som si pred neho, ale to som nemal robiť, pretože som hneď ucítil nával bolesti od mojeho zadku.
Vystrúhal som boľavú grimasu a vydýchol som si. Tae sa ani na mňa nepozrel, čo ma dosť zabolelo. "Už si hore." Dal si sluchátka okolo krku a konečne sa na mňa pozrel. "Ako dlho som spal?"
Uchechtol sa a odložil paličky nabok. "Prespal si takmer celý let, už len hodina a sme tam." Vypulil som na neho oči a popsadol som si. "Som smädný." Svoj pohľad zaostril priamo na mňa a vyzeral ako keby mi tú vetu vyčítal.
"Olívia?" Zavolal na ňu a hneď pribehla. "Áno pane?" Hneď ako pribehla tak sa jej na tvári objavil úsmev, ako keby bola niečím pobavená. "Doneste niečo na pitie Jungkookovi a niečo tiež na jedenie."
Zakrútil som hlavou, lebo som jesť nechcel, stále mám pár sendvičov od Jina. "Jedlo netreba, ale dám si pomarančový džús, ďakujem." Usmial som sa na ňu a kývol som na ňu hlavou.
Tae sa uchechtol a zavrel notebook. Dojedol posledné kúsky a dal tanier nabok. "Snažíš sa ma naštvať?" Zamračil som a pozrel na neho. "Prosím?" Upriamil na mňa svoj pohľad a varovne zdvihol obočie.
Prišla Olívia a naliala mi džús. "Ďakujem Olívia." Dotkol som sa jej ruky, keď mi podávala džús a Tae za to vyzeral byť naštvaný. "Aj to jedlo Olívia ďakujem." "Samozrejme pane hneď to bude."
Poklonila sa mu a odišla. Nahol sa cez stôl ku mne. "Ešte raz sa dotkneš niekoho iného ako som ja aj keby to mala byť žena aj keď viem, že si čistý gay, tak si ťa ohnem."
Moje srdce vynechalo úder aj dych sa mi zastavil, ale snažil som sa to zakryť tým, že som sa napil, ale klepali sa mi ruky. "Už si iba môj rozumieš mi?" Zdvihol som pohľad a pokýval som hlavou, čo sa mu zase nepáčilo.
Dupol mi na nohu. "Myslím, že som nepočul." Čo je to s ním? "Tae prestaň si agresívny a nič ti sľubovať, že som tvoj nebudem pokiaľ budeš takýto a pokiaľ mi nepovieš to čo chcem počuť."
Zamračil sa, ale trocha sa ukľudnil a naklonil hlavu na stranu. "Čo chceš odo mňa počuť?" Usmial som sa a sklopil som zrak, ale hneď potom som sa ku nemu nahol ja. "Chcem počuť, že ty si tiež iba môj."
YOU ARE READING
I wonder why is he as he is
FanfictionTae je mladý, úspešný človek, ktorý je úplne profesionálny vo všetkom, takže sa vždy správa až príliš formálne, ale keď je doma, správa sa úplne inak. Tae si najme nového asistenta Jungkooka, lebo ten, ktorého mal už ho nebavil kvôli častým meškania...