Za celý mesiac som sa ho snažil zvádzať, dráždiť, dokonca pár krát som ho aj naštval, že som mu nezariadil šukanie s Jiminom, ale on nič.
Teraz som dostal kľúče od jeho bytu, aby som mu prácu mohol len doniesť položiť na stôl a vypariť sa a hneď ma napadlo k tomu niečo.
Budem ho čakať nahý a uvidíme, čo urobí. S Hobim ak chcete vedieť som sa porozprával a hoci som mu to nevysvetlil úplne pochopil ma a začal sa od Taeho držať ďalej.
Práve som otváral jeho byt, lebo som vedel, že bude preč a tak som sa tam mohol pripraviť, psychicky aj fyzicky, keby sa niečo stalo.
Dal som zo seba dole všetko oblečenie, kľakol som si do stredu izby, ruky som dal na stehna a čakal som so sklopenou hlavou.
Práve začal otvárať dvere a mne sa rozbúchalo srdce na maximum. Otvoril ich a vtedy ma zbadal a hneď sa aj zasmial.
"Nečakal som, že zájdeš až tak ďaleko Jungkookie, ale myslel som si, že nie je dobrý nápad ti dávať kľúče od mojeho bytu."
Podišiel ku mne a ja som stále mal sklopenú hlavu. Triasol som sa ako osika, nie že by mi bolo zima, hoci bol zimný mesiac, ale mal tam vyhrievanú podlahu, takže mal byt úplne teplý, ale z toho, že by sa to v ňom zlomilo a on mi niečo začal robiť.
Chcel som to, to áno, ale zároveň som sa bál. Obišiel ma niekoľko kolečiek, celého si ma obzeral a ja som tam poslušne stalé bol na kolenách.
"Jungkookie... koľko krát ti mám hovoriť, že ťa nechcem?" A sme zase doma, no aj tak som sa ani nepohol.
"Ja sa vás nevzdám." Povedal som napokon a on sa zasmial. "Tak odhodlaný, to sa mi páči, ale ja nechcem panica."
"Tak o panenstvo prídem a potom ma už budete chcieť?" Pozrel som sa mu do oči a on sa zasmial znova. "Chcem ťa čistého Jungkookie."
Tak čo potom namieta? "Tak potom mi robte, čo chcete, neberte na mňa ohľad je mi to jedno, len vás chcem, chcem aby som bol váš!" To už som stál na nohách.
Zasmial sa a pristúpil ku mne. "Na kolená." Čože?! "Čo?" Zasmial sa a zastčil mi neposedný pramienok vlasov za ucho.
"Na kolená Jungkookie, tretí krát ti to opakovať nebudem, ak ma chceš máš poslednú možnosť mi ukázať, čo v tebe je."
Zaklipkal som očami a padol som na kolená. Vážne sa to po tom mesiaci prosenia deje? "Pre začiatok, chcem aby si vedel, že ak ma nepočúvneš prvý krát, tak to beriem ešte v pohode, ale ak sa to stane už druhý krát, tak dostaneš automaticky trest."
Prikývol som a čakal na to, čo príde, srdce mi tak silno búchalo, že ma až bolelo a ja som dýchal tak rýchlo, ako keby som behal maratón.
"Nervózny?" Zašepkal mi do ucha, keď ku mne pristúpil zo zadu a sklonil sa k mojemu uchu. Prehltol som a zakýval hlavou. "Toto si chcel, predsa, nie?" Znova som zakýval hlavou.
———————
A máme to tu myslíte, že Jungkook prejde Taeho testom?😏
YOU ARE READING
I wonder why is he as he is
FanfictionTae je mladý, úspešný človek, ktorý je úplne profesionálny vo všetkom, takže sa vždy správa až príliš formálne, ale keď je doma, správa sa úplne inak. Tae si najme nového asistenta Jungkooka, lebo ten, ktorého mal už ho nebavil kvôli častým meškania...