Surovo sa mi vytrhol a išiel k dverám. O chvíľu niekto zaklopal a Tae otvoril dvere. Zamračil som sa a zo založenými rukami som sa hodil na gauč.
Prišiel ku mne a uškrnul sa s fľašou v ruke, zatiaľ čo ja som na neho hodil len nenávistný pohľad. Začal fľašu otvárať priamo predo mnou ako keby ma chcel tým naštvať. Otvoril fľašu a vtedy som už dostal nervy.
Odišiel som do spálne a vzal som si veci. Plánoval som si ísť vybaviť samostatnú izbu, aj keby som mal za ňu platiť ja.
Obzrel som sa po spálni, kde sme tie veci mali a prišlo mi smutno ani neviem čo to so mnou bolo, ale pohladkal povlečenie, ako keby som si to vedel predstaviť, čo všetko by sme mohli na tej posteli robiť, bolo mi to ľúto, nechcel som ho zase opustiť, ale chcel som mu dať lekciu.
Nachvíľu som si na ňu sadol a nakoniec som sa na ňu rozvalil. Neviem, či to bola len moja predstavivosť alebo realita, ale o chvíľu sa nado mnou týčil Tae.
Jemne ma pohladkal po vnútornej strane stehna a začal ma veľmi opatrne bozkávať. Obmotal som mu ruky okolo krku a pritiahol som si ho do hlbšieho a žiadostivejšieho bozku.
Potreboval som ho, veľmi som ho potreboval, ale ničil ma, nechávam sa od neho dobrovoľne ničiť, pretože ho tak chcem a tak po ňom túžim.
Viem, že sa v ňom skrýva viac, videl som to, ale nechápem prečo to potláča, keď vidí akú lásku mu dávam a trápi ma to. Odtrhol som sa z bozku a otvoril som oči, ale nikto tam nebol.
To že tam nebol a že to bola iba moja predstava zabolelo asi najviac. Mal som chuť plakať a kričať.
Snažím sa mu pomôcť snažím, ale nejde to, ako keby som nič nerobil, ako keby som stál na mieste a nešlo sa z neho pohnúť, len sledovať dianie znova a znova dokolečka. Povzdychol som si a vstal som z postele.
Vzal som si veci, posledný krát som sa obhliadol po izbe a otvoril som dvere, aby som mohol čeliť jemu a potom sa vypariť do inej izby.
Tae sedel na sedačke s pohárom vína v ruke a pozeral telku, takže som mohol zmiznúť z izby bez toho aby si ma všimol.
Vzal som si kufor do ruky, aby nebol hlučný a vybehol som z izby, potom som si to nasmeroval na recepciu, kde som si vybavil samostatnú izbu. Keď som prišiel do novej izby rozvalil som sa na posteľ.
Tá posteľ nebola rozhodne tak mäkká ako tá čo som mal mať s Taem. Cítil som sa tam osamelo a tak som si radšej zapol film, aby ten zvuk zaplňoval prázdnu izbu.
Po pól hodine som počul klopanie, tak som film stopol a išiel som otvoriť. Hneď ako dom otvoril dvere na mňa spadol opitý Tae a ja som ho samozrejme zachytil.
Povdychol som si potiahol som ho k posteli, dal notebook nabok a dal som ho na posteľ. Niečo mumlal, ale to som nevnímal a nakoniec som si ku nemu ľahol na bok. Pozoroval som ho a zase som sa rozplýval nad jeho krásou.
YOU ARE READING
I wonder why is he as he is
FanfictionTae je mladý, úspešný človek, ktorý je úplne profesionálny vo všetkom, takže sa vždy správa až príliš formálne, ale keď je doma, správa sa úplne inak. Tae si najme nového asistenta Jungkooka, lebo ten, ktorého mal už ho nebavil kvôli častým meškania...