85

379 24 0
                                    

Musíš Jungkookie musíš sa vedieť kotrolovať, nesmieš mu podľahnúť. Toto je ďalší kľúč, ktorý potrebujem vynoriť z hlbokých vôd, aby som sa vedel dostať ďalej.

Pokiaľ ja som si všetko zase uvedomoval on bol pri mne veľmi blízko, ale už mi doplo aj to a obzrel som si nás ako sme blízko. "Ani ty mi nevieš odolať však Jungkookie~" Hladkal ma po bokoch a bolo to neskutočne príjemné.

Privrel som očné viečka a užíval som si ten pocit, ale hneď na to ako som ich zatvoril som ich aj otvoril, lebo som sa spamätal. Jungkook! Teraz sme o tom diskutovali! Odstrčil som sa od neho. Drž sa od neho ďalej!

"Viem ti odolať!" Zamračil som sa na neho a založil nahnevane ruky. "Samozrejme." Uchechtol sa. "Takže mušle?" Povdychol som si a prikývol som hlavou.

Nemal som na výber, inak si myslím, že by ho to naštvalo a potom by ma lovil. Vždy keď je naštvaný má chuť na sex na niekom si tú zlosť vybiť. Zaujímalo by ma či aj pri Jiminovi si takto vybíja zlosť.

Musím sa ho na to opýtať, ale až keď budeme robiť niečo normálne ako napríklad jedenie. Teraz sa mi to práve hodí. "Dáš si aj víno alebo niečo také, nealko?" Pozrel som na neho. "Um... chceš ísť dnes ešte niekam?"

Nadvihol obočie a naklonil hlavu na stranu. "No ja len keď si opitý si mimo a ja keby som mal šoférovať, tak nesmiem mať alkohol v krvi." "Ty mi tykáš?" A sme zase doma. "Tae prosím nechaj ma ti tykať."

Otočil hlavu, zrejme na to aby som mu nevidel do tváre a povdychol si. "Prečo by si mi mal tykať Jungkookie? Prečo práve ty by si mi mal tykať? Čo vlastne po mne chceš?" Prečo sa to stále takto točí dookola?

Chcem aby to už konečne pochopil. Sadol som si k nemu a silno som ho objal. "Čo to robíš?" Bol som ticho len som ho proste objímal, mal zatvorené oči a jemne sa mi tlačili aj slzičky do očí.

"Jungkookie pusti ma." Nehodlal som ho pustiť nie teraz už nie. "Nie." Pozrel sa na mňa cítil som to, ale ja som ho len stále objímal. "Jungkookie!" "Nie!" Ani neviem ako to urobil, ale bol som zrazu pod ním.

Prudko som rozlepil oči a sledoval som tie jeho. Zdal sa mi byť zmätený ako keby ani nevedel o čo sa pokúšam, niečo som v jeho očiach videl a chcel som to dostať z neho, chcel som si to ukradnúť tú nehu a obavy pre seba.

Pohladkal som ho po líčku stále so slzičkami v očiach a obmotal som si opatrne ruky okolo jeho krku. "Ľúbim ťa~" Povedal som sladko. Sklopil hlavu a chcel sa odtiahnuť, ale tentoraz som ho držal ja.

"Čokoľvek urobíš, hocijako sa budeš ku mne správať k ľuďom, môžeš ísť kam chceš nikdy to nezmení fakt na tom ako ťa milujem, ani nikto nezmení môj názor, pretože ja som tu pre teba a vždy chcem byť a budem."

Zakrútil hlavou a vytrhol sa mi. Vzal telefón na izbe a zavolal na recepciu, ale objednal si iba víno. S ním robí aj len kúsoček alkoholu psie kúsky a on si objednal fľašu. Postavil som sa z gauču a zase som ho objal.

I wonder why is he as he isWhere stories live. Discover now