Až príliš rýchlo a príliš dobre to robil na to, aby som sa udržal a neurobil sa tak skoro. Potom nás ešte raz osprchoval, zatiaľ, čo ja som naberal kyslík do pľúc.
Bol som úplne rozbitý ako keby som nespal týždeň a už som ani nedokázal udržať očné viečka otvorené hoci to bolo tak aj prvý krát, keď to urobil, ale tentoraz som to už vážne nezvládal.
"Ah Jungkookie Jiminov rekord je 10 orgazmov a ty si už pri prvom zlyhával." To bolo posledné, čo si pamätám, než som definitívne prestal vnímať.
Ráno som sa zobudil v nejakej spálni na úžasnej mäkkej posteli s úžasne mäkkou prikrývkou a vankúšom, ktorý vonial po Taem.
Nad tou vôňou Taeho som sa usmial zavŕtal hlavu do vankúša a nasál som poriadne jeho vôňu, ktorá sa snáď nedala popísať.
Tá vôňa a tak Tae vždy vonia a to viem, keď stále za ním behám ako psíček a za ním sa robí voňavá cestička, ktorú keby som sa stratil a nasledoval ju tak dôjdem k nemu, tak tá vôňa pripomínala osobitú sviežosť citrusov, mäty a možno štipky jahôd, proste dokonalá.
Miloval som ju, tá vôňa sa mi navždy zafixovala do pamäti od kedy som ju prvý krát cítil a vždy keď som sám tak si ju vybavujem, lebo dnes už mám pocit, že by som bez tej voňavky vo vzduchu nevedel ani len dýchať.
Nemôžem mu zobrať ten vankúš a nechať si ho na domov? Hah, kiežby. Vstal som z postele, pričom som zistil, že telefón mám hneď vedľa seba na nočnom stolíku a odomkol ho.
Panebože! 23 zmeškaných hovorov od Jina, 15 od Hobiho a 45 správ dokopy. Ajaj, dokonca aj rodičia mi volali a to už je vážne, snáď po mne nevyhlásili pátranie.
No, čo už. Nechal som to tak a vtedy som uvidel na bielizníku položenú kôpku môjho oblečenia. Prišiel som k nej a zistil som, že vonia ako Tae, čo ma veľmi potešilo.
Obliekol som sa a pritom som ako nejaký feťák čuchal k svojmu oblečeniu. Vybral som sa z dverí a snažil som sa trafiť do obývačky, ale nepodarilo sa mi to a tak som zablúdil do 'herne'.
Vyvalil som oči, koľko reťazov, rôznych vecí, ktoré poznám z porna som tam videl až som sa zľakol a striasol.
Ihneď som zavrel celý bledý, rozklepaný a rýchlo dýchajúci dvere a zviezol sa po nich. Toto naozaj reálne chcem?
Pýtal som sa sám seba, ale odpoveď som poznal, hoci som sa toho bál. Chcel som Taeho mať sám pre seba, nech to stojí, čo to stojí, proste by som sa ho nedokázal vzdať, ale myslím, že by mi reálne naozaj neublížil.
Napriek všetkému by som si ale mal dávať pozor na slová, aby ma netrestal. Budem dobrý chlapec to už viem teraz povedať.
Rozhodne by som mal nad ním čo i len uvažovať nad ním ako nad svojím pánom a nie oslovením Tae, lebo si to asi pekne odpykám, takže pre mňa je to iba Tae.
Počkať, čo to hovorím, je to môj pán len pán, žiaden Tae jasné Jungkook? Pokýval som hlavou sám pre seba a pomaly sa vyškriabal na svoje nohy.
YOU ARE READING
I wonder why is he as he is
FanfictionTae je mladý, úspešný človek, ktorý je úplne profesionálny vo všetkom, takže sa vždy správa až príliš formálne, ale keď je doma, správa sa úplne inak. Tae si najme nového asistenta Jungkooka, lebo ten, ktorého mal už ho nebavil kvôli častým meškania...