"Myslíš to vážne alebo mi zase za pár minút vymenuješ všetky nadávky alebo proste budeš na mňa hnusný?" Zakrútil hlavou. "Nie, tentoraz už nie, tentoraz som už celý tvoj, teda ak ma chceš."
Jemu chýba sebavedomie a myslí si, že ho nechcem? Prečo som si to nikdy neuvedomil, možno teoreticky hej, ale nikdy takto priamo. "Samozrejme, že ťa chcem a už sa nikdy ani len v hoteli neprestahujem do inej izby aj keby si pil."
Usmial sa a zase sa nado mňa dostal. "Tak si ma vezmi." Naklonil som nechápavo hlavu na stranu. Ako to vôbec myslí? Táto veta môže znamenať veľa, tak ktorý význam k tomu on pripisuje?
Ľahol si vedľa mňa, bez odpovede, ako keby tie otázničky v mojich očiach nevidel aj keď sa mi do tých očí predchvíľou pozeral. "Tae ako si to myslel?" Oprel som si hlavu o jednu ruku a tým som si ľahol na bok.
"Mám strach, ale chcem ti dokázať, ako ťa ľúbim, aby si mi veril, len dúfam, že nerobím chybu. Som celý tvoj a moje telo je tiež celé tvoje a dôverujem ti, tak si ma zober."
Stále nechápem ako to myslí, ale napadajú ma len dve možnosti, ale ktorá je správna? Chce ma ako manžela, alebo ma prosí o... nie to nie to by neurobil, to už skôr verím, že by žiadal o ruku.
Pritúlil som sa k nemu a hlavu si zložil na jeho hruď a keďže som dostal znova tú šancu, tak som si ju zložil k jeho srdcu a priložil som ucho, aby som počul tlkot jeho srdca, ale tentoraz nebolo také pokojné ako naposledy, jeho srdce bilo veľmi rýchlo až tak rýchlo, že som mal obavy.
"Tae si v poriadku? Deje sa niečo?" Nadvihol som hlavu a pozrel som sa na jeho krásne čokoládovo škoricové očká. "Urob to..." "Urob čo?" Nechápem... "Vezmi si ma ako chceš, pretože ja ti dôverujem chápeš?"
Otočil sa mi chrbtom a svoj zadok natlačil na môj rozkrok, čo ma úplne vyviedlo z miery. "T-Tae? Č-čo t-to ro-robíš?" Zakňučal som a odtiahol sa. "T-Tae j-ja t-ti ne-nechcem pri-pripomínať t-tú bo-bolesť, k-ktorú s-si p-prežil."
Zase sa na mňa natlačil. "Nepripomenieš, lebo ty nie si on verím tomu, že mi neurobíš to čo on, tak to urob." Nadvihol som sa z postele, aby som zabránil tomu, ako sa na mňa tlačil a snažil som sa skľudniť.
Vzrušil ma, ale toto by som od neho nečakal a ani nečakám. Takto to nie je správne. Chýba mu to? Chýba mu byť bottom? Veď to robil raz takto a dopadlo to ako najväčšia katastrofa a ja som nikdy nebol top takže by to bola druhá katastrofa.
"Tae prečo to odo mňa chceš? Ja ti predsa verím, stačí mi aj to, že si mi to ponúkol, aby som ti veril, nepotrebujem si niečo dokazovať, mám to medzi nami dvoma rád tak ako to robíme a okrem toho vzťah nie je iba o sexe, takže hovorím nie, nechcem to."
ESTÁS LEYENDO
I wonder why is he as he is
FanficTae je mladý, úspešný človek, ktorý je úplne profesionálny vo všetkom, takže sa vždy správa až príliš formálne, ale keď je doma, správa sa úplne inak. Tae si najme nového asistenta Jungkooka, lebo ten, ktorého mal už ho nebavil kvôli častým meškania...