110

364 31 0
                                    

Dobre Jk teraz sa sústreď. Teraz je dôležitý Jimin a Tae a ich vzťah, kamarátstvo? Neviem.
Potom budeš riešiť časovanú bombu menom Jung Hoseok. "Takže nebudeš sa hnevať?" Zakrútil som hlavou.

"Takže s Jiminom je to tak, že sme sa poznali pred tým, ako m-ma... ty vieš, boli sme normálny najlepší kamaráti, ktorí spolu nespali, len proste sme robili klasické pubertiacke šalenoty, proste to poznáš boli sme v meste a niečo sme tam pofarbili sprejmi, alebo sme chodili na výlety, rôzne neplechy, vankúšove bitky a nie, nie je to len pre dievčatá je to celkom sranda. Potom som stretol niekoho do koho som sa zamiloval, nejako sme sa dostali do vzťahu neviem ani ako proste to bolo zrazu, Jimin ma varoval pred ním, ale ja som si nedal povedať a potom sa to stalo. Myslel som si, že sa nepozbieram, bol som zamknutý v izbe sedel som na vankúši, aby ma nebolel zadok dával som si na to rôzne mastičky a podobne, stále som len pozeral na roh steny a moja mama si toho všimla, zavolala Jiminovi a on ma nejako upokojil aj keď som plakal niekoľko hodín vkuse až ma boleli oči on bol tam pri mne a držal ma. Skúsil so mnou všetko, aby ma ukľudnil, no naviac mi asi pomáhal alkohol, aj keď som ho nevedel vypiť veľa. Časom som sa upokojil asi tak za dva roky a potom som bol plný niečoho, čo som potreboval dohnať, nevedel som si to vysvetliť, možno len ako keby som bol na drogách. Porno, sex, honenie toho všetkého si všimol Jimin a potom to prišlo ten nápad na experimenty, kedy sme to prvý krát skúsili s Jiminom, chcel mi dať pocit toho, že nie som slabý a nechal ma ho topovať, neskôr sme vyskúšali hračky a rôzne blbosti až to prerástlo do závislosti. Nebolo to nikdy o láske, ale skôr o vzájomnom uspokojení sa, obom nám to vyhovovalo, tak sme pri tom zostali. Nie, že by som to neskúsil s inými, ale všetci to robili buď preto, lebo prahli po mojich peniazoch, keď som sa tak rýchlo vytiahol, za úspešného riaditeľa firmy a trocha neskôr, keď som bol všetkým na očiach za modela, alebo sa ma snažili zmeniť a tlačili na mňa, ale Jimin nikdy nič také neurobil, Jimin držal so mnou, nikdy nepovedal nie, pretože chcel to čo ja, no potom si prišiel ty, naivný nafúkaný chlapček."

Zamračil som sa. To si o mne myslí? Že som naivný a nafúkaný? Každopádne Jimin možno nie je až taký zlý ako som si myslel, nechcem ho od neho oddeľovať, pretože mu dosť pomohol a chránil ho, ale stále ho nemusím.

"Ja nie som naivný ani nafúkaný." Založil som si ruky na hrudi a nafúkol som líčka, zaprotestoval som. "Už som ti povedal aký si, ale toto patrí k tomu, aj keď možno až tak naivný nie si." Zasmial sa.

"Správal si sa pri mne inak, nikdy som ani neprišiel na to čo za taktiky na mňa využívaš, mal som z teba mišung v hlave pomiatol si ma a donútil si ma na seba ani neviem ako myslieť stále si bol iný aj keď si si držal cieľ, mňa."

I wonder why is he as he isTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang