Preglgol som nasucho a prišiel ku nemu bližšie. Prosím, nech ma pošle domov, je to divné byť s jeho mamou.
"Tak... mami toto je Jungkook môj nový asistent, predstavujem ti ho, aby si sa nebála kto nás stále prenasleduje, lebo pôjde s nami." Pri tejto vete som sa zamračil a podal ruku Pani Kim.
Nechcem ísť s nimi. Ak to má byť stretnutie s mamou po dlhom čase ja nechcem. Všetku pozornosť som venoval pani Kim aj keď som chcel zdrhnúť domov, no nechcel som, aby si o mne urobila zlé mienky.
"Veľmi ma teší pani Kim." Žiarivo som sa na ňu usmial, aby som na ňu urobil dojem. "Aj mňa veľmi teší." Obzerala si ma a veľmi sa usmievala z toho, čo som absolútne nechápal. "Si fešák."
Nervózne som sa jemne zasmial a trocha som sčervenal. "Vyzeráš byť presne typ muža, ktorý sa páči môjmu Kimiemu." Teraz som nevedel, či mám zčervenať úplne, alebo sa začať rehotať na plné kolo.
Nakoniec som skončil pri tichu s trošku viac zčervenanými líčkami a veľkým úsmevom s rozžiarenými očami. Letmo som pozrel na pána Kima a ten vyzeral, že by si najradšej vytrhol všetky vlasy na hlave.
Neubránil som sa jemnému smiechu. Vlastne... prečo to nevyužiť? Nemôže ma potrestať pred svojou mamou ani na mňa kričať, vlastne nič. Uškrnul som sa a otočil na neho. "Tae?" Mali ste to vidieť, ten vražebný pohľad.
"Áno Jungkook?" Povedal cez zuby až som sa musel znova zasmiať. "Jéj ja som nevedela, že niekomu si dovolil, aby ťa takto oslovoval..."
"Taktiež že nie, nedovolil." Neprestal som sa uškŕňať, strašne ma to bavilo.Pozerali sme si navzájom do očí a vôbec sme sa nevenovali pani Kim. "Veľmi vám to spolu pristane." Tentoraz ten vražebný pohľad nasmeroval na ňu. "My spolu nechodíme..." Skočil som mu do reči.
"Správne iba šukáme." Pozrel som mu priamo do očí, aby som mu naznačil, že sa ho nebojím. Pani Kim sa zasmiala a ťapla svojeho syna po ruke. "Ty nezbedník to už ste stihli? Prečo si mi nič nepovedal?"
Strašne sa mi chcelo začať rehotať. Tae zavrel oči a prudko sa nadýchol, ako keby sa ukľudňoval. Nadýchol sa viackrát a potom sa milo usmial.
"Poďme sa niekam spolu najesť a ty Jungkook môžeš už ísť domov nebudem ťa potrebovať." Zdvihol som obočie, ale skôr než som stihol niečo povedať, už hovorila pani Kim. "Kimie! Nebuď neslušný je to tvoj priateľ."
Sledoval som to drama. "Nie nie je." Dovolil som si to doplniť. "Ja som sa už vyjadroval, že iba spolu šuk..." V tej chvíli mi Tae priložil ruku na ústa, ktorú som mu v momente obslintal. Odtiahol ju a zamračil sa.
"Fajn pôjde s nami." Ešte raz mi venoval nenávistný pohľad a hneď potom už kráčal dopredu vybrať nejakú reštauráciu, zatiaľ čo ja som sa vzadu držal s pani Kim.
Nemohol som sa prestať usmievať. "No a ako sa vám žije pani Kim? Je vám smutno za vaším synom?" Povdychla si a s úsmevom na mňa pozrela.
"Mám sa dobre, mám doma ešte ďalších dvoch, ale chýba mi aj môj Kimie." Pozrela na mňa a pokynula smerom k svojemu synovi. Príde mi veľmi milá až príliš.
———————
Ako si myslíte, že Jungkook využije prítomnosť pani Kim?
YOU ARE READING
I wonder why is he as he is
FanfictionTae je mladý, úspešný človek, ktorý je úplne profesionálny vo všetkom, takže sa vždy správa až príliš formálne, ale keď je doma, správa sa úplne inak. Tae si najme nového asistenta Jungkooka, lebo ten, ktorého mal už ho nebavil kvôli častým meškania...