91

378 28 0
                                    

Pozrel som mu do očí, ktoré ma dosť viditeľne spaľovali aj keby nás niekto pozoroval z diaľky. Oblízol som si pery a jemne som si do nich zakusol, zatiaľ čo som ho pohladkal jemne po stehne.

Tae sa na mňa uškrnul. Konečne som nabral odvahu. "Po-pomohol by si mi s mojím problémikom a potom mi na neho nasadil ten krúžok?" Neveriecky na mňa pozrel a jeho oči ešte viac potemneli.

"Prosím~" Prešiel som mu zľahka rukou po rozkroku. "Mmm~" Nahol som sa k jeho uchu a sladko som mu, ale zároveň prozebne zašepkal do ucha. "Nechcem sa urobiť na ulici a potom mať vlhké nohavice~"

Odtiahol som sa od jeho ucha a pozrel som mu hladne do očí. "Samozrejme~" Pousmial som sa a ľahol som si na chrbát. Čakal som na neho až začne niečo robiť.

Doslova moja duša a srdce kričali o jeho dotyky, tak veľmi som ho potreboval, tak veľmi som ho teraz chcel cítiť v sebe, alebo pocítiť na sebe čo i len malé šuchnutie jeho pokožky o tú moju, alebo ešte cítiť jeho hurúci dych, pery.

Keď sa ma konečne dotkol, zažil som výbuch emócii v svojej hlave, výbuch slasti. Vždy keď sa ma dotkne, je to ako keby som oslavoval a len na moju počesť sa púšťali rôzne ohňostroje, je to ako keby som konečne začal vnímať farby.

Zaklonil som hlavu, zavrel oči a užíval som si tej slasti, ktorú mi vytváral. Krútil som sa pod ním, zvieral som silno plachtu, až som sa divil, že som ju ešte neroztrhal a vzdychal som nekonečnou špiralovitou slasťou.

Keď som sa urobil, nechal ma a dokonca ma aj držal na mieste nech sa nepohnem, aby sa vo mne nepohli znova tie guličky, ktoré by mi znova spôsobili veľký problém a po chvíli mi nasadil erekčný krúžok.

Vydýchaval som to a pozoroval som zatiaľ strop. Nikdy som si nemyslel, že by som dobrovoľne chcel erekčný krúžok, ale teraz mi to padlo vhod. Ľahol si vedľa mňa a chvíľu na mňa pozeral, tak som sa teda na neho otočil.

"Môžem ťa volať Tae?" Odvrátil zrak a prudko sa nadýchol. "Prosím~nemyslím si, že ti to až tak vadí, mám pocit, že si na to začínaš aj zvykať." "Pretože nemám na výber, keď ma tak voláš sám od seba."

Sklopil som zrak. "Ale... máš pravdu, začínam si na to zvykať." Vrátil som pohľad na neho, pousmial sa, neudržal sa a objal som ho. "Jungkook?" Pevne som ho objímal. "Jungkook to neznamená, že..." "Pšššt."

Stíchol a začal mi hladkať vlasy za čo som mu zapriadol ako nejaká mačka. "Dobre volaj ma tak Jungkookie~" Pozrel som na neho s vypleštenými očami. "Vážne?" Pozrel som na neho s prozebným pohľadom.

Uchcetol sa. "Vážne Jungkookie~" Nalepil som sa úplne naviac ako sa dalo pevne som ho stiskol. Zasmial sa. To bolo to najkrajšie čo kedy urobil, lebo som ho do toho nemusel nútiť.

Teraz ho milujem ešte viac. Dosiahol som pokroku s ním a toho si veľmi vážim. Je tak úžasný. Milujem ako sa snaží len kvôli mne aj keď mám kvôli tomu možno tie guličky v sebe, stálo mi to za to.

I wonder why is he as he isWhere stories live. Discover now