50

390 26 0
                                    

Zišiel som dole chvíľu som počkal a uvedomil som si, že Jin nie je doma, ale hneď ako mi to doplo Hobi mi už volal. Išiel som mu teda otvoriť a hneď som sa vrhol do jeho náručia. "Som hotový môžme ísť, teda... počkaj vlastne."

Zatiahol som ho dnu za tričko. "Sadni si." Zaklipkal očami a sadol si. Zase sme si nepovedali 'ahoj', ale to jedno. "Len ma počúvaj, teraz ti všetko, teda nie všetko vysvetlím, toľko, koľko môžem."

Prikývol a ja som si prehrabol vlasy rukou s tichým povdychnutím. "Mám priateľa a preto nemám čas ja viem, že aj keď ti poviem, že ti o ňom nemôžem povedať, lebo je tak hanblivý, tak to nebudeš rešpektovať, ale... prosím nepýtaj sa na neho, neskôr ti všetko sám vysvetlím do podrobna, len mi daj čas."

Pozrel som na neho a čakal som reakciu, veľmi negatívnu reakciu, ale on povedal... "Dobre ak mi to neskôr vysvetlíš, tak dobre." Naklonil som nechápavo hlavu na stranu. Dobre? Mlč Jungkook! Vzal to dobre tak mlč!

Nadýchol som sa a aby som sa zastavil, tak som povedal úplne niečo iné. "Tak poďme vonku." Hobimu sa rozžiarila tvár, vyskočil na nohy a začal ma ťahať von z domu.

Išli sme taxíkom, ktorý šikovne stihol zavolať skôr na nejakú party. Áno vytiahol ma na nejakú party známeho človeka, ktorého nepozná ani on a ani ja, len sme sa tam proste vtrepali.

Zatiahol ma ku baru a hneď objednával drinky. "Pi dnes je všetko na mňa musíme si to užiť." Podal mi pohárik a ja som na neho pozrel, ako keby som nevedel čo s ním urobiť, lebo ja nechcem dnes piť.

"Noták aspoň 2 a dám ti pokoj." Prekrútil som očami a hodil do seba prvý, zatiaľ čo on do seba stihol hodiť 3. "Hobi brzdi prosím." Zamračil sa. "Chcem si aspoň raz užiť, nechaj ma." Povdychol som si a pozrel dole na podlahu.

Hobi sa tam pri mne vrtel do rytmu, ale ja som nemal náladu. "Noták čo sa stalo?" Že si si vôbec všimol! Jungkook upokoj sa dobre? "Nič poďme tancovať." Nemohol som mu to vysvetliť.

Ak by som mu všetko povedal, tak by mi buď neveril alebo by ma zabil. Rozkrájal by ma na štvrte, jednu vzal, zbytok dal do mrazničky a vždy z jednej štvrte by urobil polievku, ktorú by dal svojemu psovi.

Začal som tancovať, aby som zamaskoval svoj smútok a cítil som ako som do niekoho drgol vzadu, lebo parket bol plný a ja si tancovanie užívam naplno až na to, že netancujem často. "Pardon."

Otočil som sa na dotyčného, pričom sa nám stretli pohľady. Panebože! Ja ho poznám! "Jungkook?" Chcel som sa otočiť a zdrhnúť, ale zastavil ma. "Pán Min?" Zasmial sa a položil mi ruku na rameno.

"Hovoril som ti, že ma máš volať Yoongi. Čo ty tu na mojej párty?" Vyvalil som oči. To je jeho párty?! A sakra. "Čo je? Čo tak vyvaluješ oči?" Nevedel som čo povedať. "Ja..." "Jk dáš si ešte niečo?" Vybehol ani neviem odkial Hobi.
————————
Bangbangcon bol super celý som ho v podstate preplakala až na posledný koncert, tam som sa udržala. Pozerali ste aj vy?

I wonder why is he as he isWhere stories live. Discover now