Pokračoval v prirážaní aj keď ja som sa už točil v špirále slasti môjho orgazmu a pritom sa okolo neho dosť stiahol až sykol, pľaskol ma cez zadok.
Chvíľu ešte priražal až som sa chystal z nekonečnej slasti ku druhému orgazmu a postriekal som svojím výdelkom celé zadné sedadlo, zatiaľ čo Taeho výdelok ma príjemne hrial v mojom vnútri,
Rozdychával som to dosť dlho, lebo dva orgazmy za sebou nie je pre mňa len tak, jemne sa mi dokonca tmelo pred očami. Dal mi bozk na zátylok a pohladkal mi chrbát jeho dokonalými rukami.
Na jeho rukách hlavne milujem jeho dlhé prsty, ktoré sa dokonale vedia prepiecť s tými mojími a čo je hlavné vedia spôsobiť takú slasť, ktorú vám len tak nikto nevie poskytnúť. On vie s tými prstami dokonca aj dokonale pracovať.
"Jungkookie obleč sa už sme v hoteli." Čo mi je? To som si akože nevšimol, že sme išli celou cestou? To som akože bol celý čas tak mimo a rozmýšľal som nad jeho dlhými prstami? Prsty, ale nie je nič. On má dlhé a veľké prirodzenie.
Papal by som mliečko z neho stále, lebo je tak chutné. Vzal ma na ruky. "Vôbec ma nevnímáš?" Sklopil som zrak. Ach keby si vedel Tae ako ťa len vnímam. Pri tebe sa stávam závislí na tvojom tele vo mne.
Obmotal som si ruky okolo jeho krku a sledoval som ho. Niesol ma cez celý hotel až do našej izby, kde ma zložil na posteľ. "Vidno, že si unavený pospi si. Môžem ťa vyzliecť?" Usmial som sa na neho.
"Ak vyzlečieš ty seba~" Usmial sa na mňa. Ak je toto rozprávka, tak beriem a nechcem sa z nej nikdy zobudiť. Začal sa vyzliekať a ja som si ten pohľad na postupne každú časť jeho medovej dokonalej pokožky sa odhaľuje a odráža svoju krásu.
Dokonale žiaril na kúsočku svetla, ktorý prechádzal v podobe paprskov slnka cez poodhalené francúzske okná v spálni. Opatrne si už nahý ku mne ľahol a bozkami si začal raziť vlhkú cestičku až k mojemu krku.
Zaklonil som hlavu, aby mal k nemu lepší prístup a ruky som mu položil na jeho vypracované ramená, cez ktoré som kĺzal rukami nižšie a nižšie ako keby som sa chcel presvedčiť, že celá jeho pokožka je tak jemná bezchybná.
On mi zatiaľ svojimi rukami zablúdil k lemu trička, opustil môj krk a vzal si tričko medzi zuby. Teraz už aby trhal ako šelma a budem jeho obeť naveky. Pomohol si rukami, ale v podstate zubami krásne ťahal tričko nahor.
Vlhká cestička, ktorú mi vytvoril ešte stále nevyschla a tak ju Tae nemusel tvoriť znova, čo mi bolo aj trocha ľúto.
Pokračoval v tej cestičke smerom dole stredom cez moju hruď, kde strávil celkom dlhý čaš až som nadvihol hlavu, aby som sa pozrel čo to tam robí, ale keď nasál silnejšie moju pokožku presne v strede hrudi, zhíkol som a zavdychal.
"T-Tae ah~" Po nasáti mojej pokožky ju jemne pustil a urobil to znova, ako keby mi už to predtým nevytvorilo dostatočnú slasť a jemne do nej zahryzol.
Po tom zahryznutí som si nevedel pomôcť a nadvihol som panvu, aby som sa o neho aspoň trocha na uvoľnenie obtrel, ale bolo mi dopredu jasné, že si tým len vytvorím väčší problém ktorý bude treba ukľudniť.
YOU ARE READING
I wonder why is he as he is
FanfictionTae je mladý, úspešný človek, ktorý je úplne profesionálny vo všetkom, takže sa vždy správa až príliš formálne, ale keď je doma, správa sa úplne inak. Tae si najme nového asistenta Jungkooka, lebo ten, ktorého mal už ho nebavil kvôli častým meškania...