Začal som sa mierne klepať, ale bol som pripravený to zvládnuť. Cítil som ako podo mňa niečo položil a potom ako sa ku mne prikradol zo zadu a jemne mi prešiel po bokoch nad čím som privrel očné viečka.
"Upokoj sa Jungkookie~ budeš zažívať len jednu slasť za druhou, ale po čase to začne trocha bolieť." Bolieť? Znervóznilo ma to slovo. "Pamätáš si, čo som ti hovoril o bolesti?" Mám teraz si vedieť na niečo také spomenúť?
Zakrútil som hlavou. Počul som ako sa uchechtol. "Stačí čo i len malé rozptýlenie a vieš na všetku bolesť zabudnúť." Bude ma rozptyľovať? "Rozptýlite ma pane?" Namiesto odpovede som pocítil ruku na mojom zadku.
"Bolo by to rýchlejšie keby si nebol panic." Pohladkal ma po ňom a vlepil mi tam pusu. "Začneme." Prehltol som na sucho a vypulil som viac zadok. Cítil som ako ruku mi položil na bok a ako ňou kĺzal až ku mojemu rozkroku.
Keď mi po ňom zľahka prešiel, moje telo sa napälo, ale hneď aj uvoľnilo, keď začal kmitať rukou. "Aaahhh~" Začal pridávať na tempe a palcom sa mi obtieral o moju špičku aj uzdičku, čo ma nútilo rýchlo stúpať k vrcholu.
"Pane ja..." "Urob sa." Počúvol som a veľmi rýchlo som sa urobil, no on neprestával a dráždil ma najďalej. Bolo to zvláštne, lebo som sa len teraz urobil a zase som bol nútený k tomu, aby som stúpal k vrcholu.
Dýchal som až príliš splašene, lebo mi nedovolil sa ani vydýchať z toho predošlého a už ma hnal ku ďalšiemu orgazmu. "Aaaahhhh~" Neviem ako a zase som sa urobil, ale on najďalej neprestával.
Cítil som ako si druhou rukou začal prechádzať môj zadok a potom ma jemne po ňom capol, krásne som mu za to zavdychal.
Neviem čím to bolo, ale mal som pocit, že po každom ďalšiom orgazme som viac citlivejší a rýchlejšie sa blížim k tomu ďalšiemu. Už som ani nepočítal, ktorý raz to bolo, ale začalo to bolieť.
Donútil ma vyvrcholiť a zase začal kmitať rukou, ale to už som zakňučal. "A-aahhh~ prosím~ aahhh~ n-nie." Začal som sa všeliako pod ním krútiť, ale bolo to tým ešte horšie. "Jungkookie upokoj sa~"
Neviem ako sa mám upokojiť, keď to tak pekelne bolí. "Aaaahhhh~ napol som sa ako luk a zase sa urobil a on zase pokračoval. "N-nie~ ahhhh~" Capol ma po zadku. "Vnímaj môj hlas nie tú bolesť." Zakrútil som hlavou.
"J-ja ahhhh~ u-už ne- aaahhh~ nechcem~" Klepali sa mi nohy, vlastne celý som sa klepal. "P-prosím~" Namiesto toho, aby prestal mi začal pokladať malinkaté božteky na chrbát, čo ma naozaj trocha upokojilo, ale nie dostatočne.
Zase som vyvrcholil, ale to už som sa zvíjal od bolesti. Zaťahal som za putá, ale nemal som už silu, takže to nič s nimi neurobilo, cítil som sa úplne bezmocný. Zrazu to prestalo a ja som úľavne vydýchol.
Začal som to rozdychávať, počul som za sebou nejaké zvuky, ale bol som už úplne mimo, na to, aby som ich rozoznal. Objavil sa predo mnou Tae, ktorý mi začal rozväzovať ruky. "Ďakujem ti Bože."
YOU ARE READING
I wonder why is he as he is
FanfictionTae je mladý, úspešný človek, ktorý je úplne profesionálny vo všetkom, takže sa vždy správa až príliš formálne, ale keď je doma, správa sa úplne inak. Tae si najme nového asistenta Jungkooka, lebo ten, ktorého mal už ho nebavil kvôli častým meškania...